Kan iemand m'n tieg photoshoppen? (2)

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Kan iemand m'n tieg photoshoppen? (2)

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208417
    Rbin
      Lid sinds:
      26 October 2008

      Ik heb de volgende bodykit gezien en ik wil weten hoe die er uit ziet als mijn originele kleur erop zit.. Op plaatje 1 staat de bodykit en op plaatje 2 staat de kleur die erop moet.

      PS. Als het kan, kan je dan ook de velgen van mij (de velgen staan op plaatje 2) op plaatje 1 aanbrengen?

      Plaatje 1:
      Opeltigra66OT1KIT001.jpg

      Plaatje 2: (Ik heb voor deze gekozen, omdat de kleur het beste uitkomt,, zo ziet ie in het echt d’r ook uit)

      PC140448.jpg

      #17459322
      .B4R7.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2007

        Ik heb wat pogingen gedaan:

        De velgen zijn wat kleiner als de witte op de originele foto, maar volgens mij nog steeds wat groot tegenover jouw eigen velgen.

        Hier met de carbon motorkap waar je eerder om vroeg:

        En dezelfde zonder booskijker:

        btw, de kleur klopt nie helemaal maar is ook vrij moeilijk om na te maken, en de m3 spiegels eraf halen en spoiler eropzetten zie ik nu dat ik ben vergeten..

        ach ja is voor t idee:P

        gr bart

        #17459323
        Rbin
          Lid sinds:
          26 October 2008

          origineel gepost door .B4R7.
          Ik heb wat pogingen gedaan:

          De velgen zijn wat kleiner als de witte op de originele foto, maar volgens mij nog steeds wat groot tegenover jouw eigen velgen.

          Hier met de carbon motorkap waar je eerder om vroeg:

          En dezelfde zonder booskijker:

          btw, de kleur klopt nie helemaal maar is ook vrij moeilijk om na te maken, en de m3 spiegels eraf halen en spoiler eropzetten zie ik nu dat ik ben vergeten..

          ach ja is voor t idee:P

          gr bart

          Hij ziet er wel vet uit,, hartelijk dank voor je moeite :D:wors:wors:kewlpics Oh joh,, die spoiler en spiegels die maken mij niets uit,, jaa tis een lastig kleurtje xD maar bedankt nog !! Echt super (Y)

          #17459324
          Rbin
            Lid sinds:
            26 October 2008

            Kan je hetzelfde doen met deze bodykit voor de tigra..? Het gaat hier gewoon weer om de bodykit op de auto in de originele kleur en velgen.. Als het geen moeite is he? :P

            Plaatje 1 & 2:

            tigra20achter20widebody.jpg
            tigra20vb20widebody.jpg

            En de kleur van plaatje 3:

            PC140448.jpg

            #17459325
            .B4R7.
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 August 2007

              ben ik nu heel dom? of is dat zowat dezelfde bodykit? zie iig maar een verschil en dat is dat gat in het achterspatbordverbreder:P

              #17459326
              Rbin
                Lid sinds:
                26 October 2008

                origineel gepost door .B4R7.
                ben ik nu heel dom? of is dat zowat dezelfde bodykit? zie iig maar een verschil en dat is dat gat in het achterspatbordverbreder:P

                Nee,, hij is niet hetzelfde; hij heeft wat minder luchthappers en is wat ronder :P

                #17459327
                CorsaF16
                  Lid sinds:
                  16 October 2004

                  Sorry die foto’s doen het niet was wel benieuwd wat je ervan gemaakt hebt. Als je een bodykit wil moet je die velgen er niet onder houden.. Dat gaat naar binnen staan! 2de Kit vind ik het mooist

                  #17459328
                  Rbin
                    Lid sinds:
                    26 October 2008

                    origineel gepost door CorsaF16
                    Sorry die foto’s doen het niet was wel benieuwd wat je ervan gemaakt hebt. Als je een bodykit wil moet je die velgen er niet onder houden.. Dat gaat naar binnen staan! 2de Kit vind ik het mooist

                    Ja die 2e vind ik ook het mooist en over die velgen was ik idd ook aan het twijfelen of ze niet naar binnen gingen staan,, is het mogelijk om de velgen meer naar buiten te laten staan (niet qua photoshop,, maar gewoon in ’t eggie :P)?? Oh ok,, da’s jammer.. ik geef je wel de link van mij in het begin qua voorstellen ;) (’t Is wel van TigraFreaks,, want ik had me hier nog niet voorgesteld zie ik nu :P):

                    http://www.tigrafreaks.nl/viewthread.php?tid=8327

                    #17459329
                    Rbin
                      Lid sinds:
                      26 October 2008
                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.