kan email adres niet wijzigen

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen kan email adres niet wijzigen

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270183
    siepel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 July 2004

      het lijkt me niet zo moeilijk maar toch staat nog steeds mijn oude email adres in mijn profiel
      heb het wel 6 keer geprobeerd te wijzigen, wie kan me vertellen hoe ik het moet wijzigen

      #18270124
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        +1 ik krijg de melding dat het emailadres al in gebruik is. Heb maar echt 1 account. :hmmz

        #18270125
        Andre_Ede
          Lid sinds:
          16 June 2006

          @siepel

          heb je de mail ontvangen nadat je, je email adres gewijzigd had?

          Ik heb het net getest en het veranderen van een email adres gaat prima

          #18270126
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            @TWA wrote:

            +1 ik krijg de melding dat het emailadres al in gebruik is. Heb maar echt 1 account. :hmmz

            Heb je al eens geprobeerd om als je uitgelogd bent dan aan te geven dat je, je wachtwoordt kwijt bent ?
            En dan eens je nieuwe email adres ingeven en dan even je mail box in de gaten houden en kijken wat je krijgt, daar staat als het goed is ook de login naam in die bij dat email adres hoort

            #18270123
            siepel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 July 2004

              @Andre_Ede wrote:

              @siepel

              heb je de mail ontvangen nadat je, je email adres gewijzigd had?

              Ik heb het net getest en het veranderen van een email adres gaat prima

              nee ik heb geen mail ontvangen
              ik vul mijn nieuwe email in bij: Bevestig e-mailadres:
              klik dan op bevestig en krijg dan melding: je profiel is bijgewerkt
              dan kom ik automatisch weer terug bij Wijzig registratiedetails en daar staat nog mijn oude email

              #18270127
              Andre_Ede
                Lid sinds:
                16 June 2006

                Je moet het adres in beide velden in gegeven niet alleen bij Bevestig e-mailadres.

                Daarna wordt je uitgelogd en ontvang je een email die je moet bevestigen daarna kun je weer inloggen

                #18270128
                TWA
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  17 June 2010

                  @Andre_Ede wrote:

                  @TWA wrote:

                  +1 ik krijg de melding dat het emailadres al in gebruik is. Heb maar echt 1 account. :hmmz

                  Heb je al eens geprobeerd om als je uitgelogd bent dan aan te geven dat je, je wachtwoordt kwijt bent ?
                  En dan eens je nieuwe email adres ingeven en dan even je mail box in de gaten houden en kijken wat je krijgt, daar staat als het goed is ook de login naam in die bij dat email adres hoort

                  Ga ik proberen met uitloggen en ww vergeten optie. Zodra ik nu mn profiel bekijk zie ik een xs4all mail. Als ik deze wil omzetten naar een versatel vul ik deze 2 maal in. Als ik op bevestigen druk, krijg ik de foutmelding dat het versat adres al in gebruik is. Ik krijg dan ook geen bevestiging van wijziging.

                  Ook pm berichten en reacties op marktplaats advers komen niet binnen op de mailbox, ookal zet ik het vinkje aan bij MP advers. Op beide mailadressen komt er niets binnen.

                  Greetz Emiel

                  #18270129
                  siepel
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 July 2004

                    top, het is gelukt

                    #18270130
                    siepel
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 July 2004

                      enne, bedankt andre voor de hulp

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.