kan dicht

Forumindex Forums Modellen Corsa kan dicht

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208047
    sylvester1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 May 2007

      mijn vraag is, ik rijdt nu met koni geel en 35/35mm verlaging, nu wil ik naar 60/60 gaan, alleen rijdt met ronal turbo(7j/et 37) velgen met 195-50-15 banden,gaat dit passen zonder dat hij gaat aanlopen, ik wil mijn randen niet aanpassen,anders laat ik het zo.

      graag reacties

      grt sylvester

      #17448784
      TedMechanic
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2007

        Ja, dat past prima, de mijne is van voren ook 60 verlaagd, en heb dezelfde maat banden, er loopt niks aan. Ik heb nu ET49 velgen. Eerst had ik ET28 velgen, daar liep er ook niks aan.

        Vanachter is de mijne 40 verlaagd, maar ik denk dat 60 ook geen probleem is. De ET28 velgen liepen wel een beetje aan wanneer er 2 man achterin zat met de achterbak vol met koffers en heel hard over een drempel, maar verder ook niet. Maar ik geloof dat jij niet eens meer een achterbank hebt, dusja :P

        #17448785
        alphox
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          bij mijn tr zitten er van die bumpstops tussen de schokbreker zodat ie gewoon niet verder kan zakken, dat bevalt uitstekend, heb 14 inch, et25 8j breed en dat loopt niet aan, ook neit met zware spullen achterin… en die is -85mm verlaagd achter

          #17448786
          TedMechanic
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2007

            Het voordeel van een TR is dat ze ronde wielkasten hebben :thumbup

            #17448787
            crossagek
              Lid sinds:
              13 January 2005

              nu we het toch over verlagen bij een TR hebben , kan iemand mij vertellen wat corsa B gsi veren voor effect hebben op de TR , zakt hij veel en rijd het goed of is het een drama kwa wegligging omdat de auto denk ik een stuk stugger gaat veren :hmmz

              ik wil de tr wat lager leggen , maar mijn vriendin wil niet net als mij scheef over de drempels moeten , want zegt ze dan we hebben de tr er bij als gezinsauto dus die moet practisch blijven , hoewel ik daar anders over denk :angel

              #17448788
              sylvester1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 May 2007

                he

                bumbstops is voor stoeptuners,dat is een raar iets. de werking van je schokbreker verkrachten.

                maar ik kijk nog even rustig of er meer reacties komen

                grt

                #17448789
                alphox
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  origineel gepost door sylvester1
                  he

                  bumbstops is voor stoeptuners,dat is een raar iets. de werking van je schokbreker verkrachten.

                  maar ik kijk nog even rustig of er meer reacties komen

                  grt

                  stoeptuners? ik weet zeker dat 70% van de duitse bakken op bumpstops rijd, anders is er gewoon niet mee te rijden, hoe hard je je schokbrekers ook zet.
                  je moet ‘m ook nie helemaal voldouwen, gewoon net op het punt dat ’t niet aanloopt een paar er tussensteken

                  #17448790
                  max
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Als je echt laag wilt gaan hou je steeds minder verweg over.
                    Bij die van mij moest ik wel met bumpstops aan de gang daar hij ander continu aanloopt, wielen komen ook buiten de kassen.
                    Ja, qua vering is hij nu kneiterhard dus hij stuiterd op hobbelige wegen. Wie mooi wil zijn moet lijden.
                    Echter op bochtige wegen is het een genot om mee te rijden. Carroserie helt eigenlijk niet meer over en kan veel hogere bochten snelheden halen.
                    Niet iets voor iedere dag :angel

                    #17448791
                    sylvester1
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      8 May 2007

                      he mensen

                      ik wil niet lager gaan omdat het mooi is,voor mij is het functioneler op het cirquit, je auto op volle stijfheid leggen is voor het cirquit alleen maar nadelig, het gaat er dat ik op de deze wielmaat wil blijven rijden en iets lager wil gaan zonder dat ik mijn wielranden hoef aan te passen.

                      maar het wordt een setje van 60/60, dan maar in de praktijk kijken of het kan.

                      #17448792
                      Dirk
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        20 January 2005

                        origineel gepost door crossagek
                        nu we het toch over verlagen bij een TR hebben , kan iemand mij vertellen wat corsa B gsi veren voor effect hebben op de TR , zakt hij veel en rijd het goed of is het een drama kwa wegligging omdat de auto denk ik een stuk stugger gaat veren :hmmz

                        ik wil de tr wat lager leggen , maar mijn vriendin wil niet net als mij scheef over de drempels moeten , want zegt ze dan we hebben de tr er bij als gezinsauto dus die moet practisch blijven , hoewel ik daar anders over denk :angel

                        Dan gaat ie iets meer dan 2cm omhoog.
                        Been there done that zeg maar :P

                        @ sylvester1:

                        Ik denk dat je die -60 icm die wielen gerust kunt vergeten zonder aanpassing aan de wielkasten.
                        Bij mijn Sedan heb ik het geprobeerd maar dat was geen succes.

                        #17448793
                        SG-C20XE
                          Lid sinds:
                          31 August 2009

                          Jaa zeker ze raken de wielkasten aan dat gaat niet zomaar:)

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.