Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › kan dicht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 november 2008 om 19:27 #17208047
mijn vraag is, ik rijdt nu met koni geel en 35/35mm verlaging, nu wil ik naar 60/60 gaan, alleen rijdt met ronal turbo(7j/et 37) velgen met 195-50-15 banden,gaat dit passen zonder dat hij gaat aanlopen, ik wil mijn randen niet aanpassen,anders laat ik het zo.
graag reacties
grt sylvester
11 november 2008 om 20:10 #17448784Ja, dat past prima, de mijne is van voren ook 60 verlaagd, en heb dezelfde maat banden, er loopt niks aan. Ik heb nu ET49 velgen. Eerst had ik ET28 velgen, daar liep er ook niks aan.
Vanachter is de mijne 40 verlaagd, maar ik denk dat 60 ook geen probleem is. De ET28 velgen liepen wel een beetje aan wanneer er 2 man achterin zat met de achterbak vol met koffers en heel hard over een drempel, maar verder ook niet. Maar ik geloof dat jij niet eens meer een achterbank hebt, dusja :P
12 november 2008 om 16:10 #17448785bij mijn tr zitten er van die bumpstops tussen de schokbreker zodat ie gewoon niet verder kan zakken, dat bevalt uitstekend, heb 14 inch, et25 8j breed en dat loopt niet aan, ook neit met zware spullen achterin… en die is -85mm verlaagd achter
12 november 2008 om 16:23 #17448786Het voordeel van een TR is dat ze ronde wielkasten hebben :thumbup
12 november 2008 om 19:20 #17448787nu we het toch over verlagen bij een TR hebben , kan iemand mij vertellen wat corsa B gsi veren voor effect hebben op de TR , zakt hij veel en rijd het goed of is het een drama kwa wegligging omdat de auto denk ik een stuk stugger gaat veren :hmmz
ik wil de tr wat lager leggen , maar mijn vriendin wil niet net als mij scheef over de drempels moeten , want zegt ze dan we hebben de tr er bij als gezinsauto dus die moet practisch blijven , hoewel ik daar anders over denk :angel
12 november 2008 om 21:32 #17448788he
bumbstops is voor stoeptuners,dat is een raar iets. de werking van je schokbreker verkrachten.
maar ik kijk nog even rustig of er meer reacties komen
grt
13 november 2008 om 06:45 #17448789origineel gepost door sylvester1
hebumbstops is voor stoeptuners,dat is een raar iets. de werking van je schokbreker verkrachten.
maar ik kijk nog even rustig of er meer reacties komen
grt
stoeptuners? ik weet zeker dat 70% van de duitse bakken op bumpstops rijd, anders is er gewoon niet mee te rijden, hoe hard je je schokbrekers ook zet.
je moet ‘m ook nie helemaal voldouwen, gewoon net op het punt dat ‘t niet aanloopt een paar er tussensteken13 november 2008 om 08:42 #17448790Als je echt laag wilt gaan hou je steeds minder verweg over.
Bij die van mij moest ik wel met bumpstops aan de gang daar hij ander continu aanloopt, wielen komen ook buiten de kassen.
Ja, qua vering is hij nu kneiterhard dus hij stuiterd op hobbelige wegen. Wie mooi wil zijn moet lijden.
Echter op bochtige wegen is het een genot om mee te rijden. Carroserie helt eigenlijk niet meer over en kan veel hogere bochten snelheden halen.
Niet iets voor iedere dag :angel13 november 2008 om 15:30 #17448791he mensen
ik wil niet lager gaan omdat het mooi is,voor mij is het functioneler op het cirquit, je auto op volle stijfheid leggen is voor het cirquit alleen maar nadelig, het gaat er dat ik op de deze wielmaat wil blijven rijden en iets lager wil gaan zonder dat ik mijn wielranden hoef aan te passen.
maar het wordt een setje van 60/60, dan maar in de praktijk kijken of het kan.
13 november 2008 om 19:29 #17448792origineel gepost door crossagek
nu we het toch over verlagen bij een TR hebben , kan iemand mij vertellen wat corsa B gsi veren voor effect hebben op de TR , zakt hij veel en rijd het goed of is het een drama kwa wegligging omdat de auto denk ik een stuk stugger gaat veren :hmmzik wil de tr wat lager leggen , maar mijn vriendin wil niet net als mij scheef over de drempels moeten , want zegt ze dan we hebben de tr er bij als gezinsauto dus die moet practisch blijven , hoewel ik daar anders over denk :angel
Dan gaat ie iets meer dan 2cm omhoog.
Been there done that zeg maar :P@ sylvester1:
Ik denk dat je die -60 icm die wielen gerust kunt vergeten zonder aanpassing aan de wielkasten.
Bij mijn Sedan heb ik het geprobeerd maar dat was geen succes.3 december 2009 om 12:28 #17448793Jaa zeker ze raken de wielkasten aan dat gaat niet zomaar:)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.