Kan dicht

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Kan dicht

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207642
    Small Sexy
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 May 2008

      ICE in een cabrio zie ik hier bijna nergens op t forum. Toch wil ik er aan beginnen. Hoe hebben mensen hun hoedeplank speakers gemonteerd, of eventueel compo setjes achter gemonteerd. Hoe krijg je een vrij grote kist achterin ivm de kleine koffer.
      Mocht iemand hier van afbeeldingen hebben, of info over hoe ze het zelf hebben gedaan, laat dan maar horen.

      Sjupke`

      #17428671
      sebastiaankadettcabriogsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 November 2005

        zoiets?

        #17428672
        Roelof
          Lid sinds:
          30 June 2004

          En waar laat je dan je boodschappen ?
          Er kan niet eens meer een krat bier bij……

          #17428673
          Onderbroekie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 July 2007

            op de achterbank :jerry

            #17428674
            Gupy
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 June 2006

              Speakers kan ik niet veel over kwijt, heb te weinig ervaring met Kadett cabrio.
              Kan wel zeggen dat een goed ingebouwd composet voorin 80% van een goede instalatie is.

              Je sub zou ik bepalen op het aantal liter dat je wilt missen in je koffer.
              Er zijn genoeg subs die prima gaan in een kleiner volume. Vanaf 17 liter kan het al hard gaan.

              #17428675
              Small Sexy
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 May 2008

                gaat me even vooral hierom:

                In de speakergaten hier passen 13 cm speakers. Heb nog hele mooie 6×9″ ovaaltjes liggen van jbl GTO series, samen met een sub. Sub maak ik me verder even minder druk over, alleen om de 13 cm’s. Zou er een manier zijn om de ovaaltjes alsnog mooi te monteren, of juist 16 cm erin te zetten met pasringen? 13 cm denk ik dat gewoon niet sterk zat is.

                Verder heb ik voor in de deuren geen plaats in mijn panelen voor speakers. wel zitten er voor een paar onder de vent roostertjes.

                Sjupke`

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.