Kadett/astra rwd te koop!!

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett/astra rwd te koop!!

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218933
    Christian-tsx
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 May 2008

      advertentie is van 2008 maar misschien is deze nog steeds te koop:

      vauxhall astra mk1 RWD, gebouwd door Safety Devices, een opvolger van de kadett 400. er zijn er 5 van gemaakt en waarschijnlijk is dit de enige nog.
      sla je slag, ik heb het geld er niet voor liggen, helaas:D

      http://www.kitcar-trader.co.uk/detail.php?siteid=461&contact=1

      en nog een keer:

      http://www.racedandrallied.com/rally-cars-for-sale/astrakadett-400-grp4-rally-car

      #17633269
      schuitje
        Lid sinds:
        28 April 2009

        geweldige auto, je krijgt er zelfs 13 ronal manta 400 wielen bij:wors
        als ik de lotto nou eens zou winnen….

        groetjes

        #17633270
        mayhem
          Lid sinds:
          13 June 2006

          best goedkoop.

          gezien t feit dat er 5 van zijn gemaakt ofzo, en een Swindon engine erin :wub.

          voor degene die t nog weten dat Opel in de toerwagens reed, daar lagen Swindon geprepareerde c20xe’s in. die mannen krijgen bijna 300 pk ongeblazen eruit.

          #17633271
          Christian-tsx
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 May 2008

            en dat dit waarschijnlijk de enige astra rdw is maakt em heel speciaal, maar de vraagprijs vind ik niet zo heel gek.

            maarja, het is mij te duur dus ik bouw er zelf wel 1:jerry

            #17633272
            kadett4x4
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 July 2004

              te duur, te duur.
              ik vind het maar een schijntje
              tel straks maar eens op wat het allemaal gekost heeft, om je kadett rwd te maken.
              mijn ombouw met keuren en netjes maken, en noem maar op om hem zo te krijgen, was duurder.
              ik heb er het geld nu ook niet voor, maar anders ging ik hem halen.

              groeten.

              #17633273
              GTS2.2DTI
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 October 2006

                Kan de foto’s/advertentie niet zien…

                Forbidden
                You don’t have permission to access /rally-cars-for-sale/astrakadett-400-grp4-rally-car on this server.



                Apache Server at http://www.racedandrallied.com Port 80

                #17633274
                Christian-tsx
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 May 2008

                  origineel gepost door kadett4x4
                  te duur, te duur.
                  ik vind het maar een schijntje
                  tel straks maar eens op wat het allemaal gekost heeft, om je kadett rwd te maken.
                  mijn ombouw met keuren en netjes maken, en noem maar op om hem zo te krijgen, was duurder.
                  ik heb er het geld nu ook niet voor, maar anders ging ik hem halen.

                  groeten.

                  dat weet ik dat mijn kadett ook veel geld gaat kosten.
                  maar niet zoveel als wat dat ding kost, het meeste spul heb ik al, vooral de dure dingen. en het heeft me nog niet eens zo gek veel gekost.

                  ik kan de kosten nu verdelen, elke maand koop ik iets. deze maand bijv. een spaghetti gekocht. nu wacht ik weer tot volgende maand met de volgende grote aankoop.

                  bij die kadett is het in 1 klap gigantisch veel geld, komt bij dat dat ding nog ingevoerd moet worden, wat waarschijnlijk een groot probleem wordt.

                  mijn kadett heeft al een NL kenteken, en alleen de motor moet op kenteken komen, heb zwart op wit staan dat mijn ombouw een ‘normale’ motorombouw is.

                  ach, en zelf maken is veel mooier:D

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.