Kadett wil niet meer starten…….

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Kadett wil niet meer starten…….

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210494
    Kadettlover
      Lid sinds:
      21 June 2009

      Hallo allemaal,

      na aanschaf van mijn kadett C2.0NE uit 1989 vorige week kwam ik al snel stil te staan,wat bleek dynamo kapot.

      Ik heb vandaag een gereviseerde dynamo gemonteerd als volgt:Min pool accu los-dynamo gedemonteerd en gereviseerde dynamo gemonteerd-min pool weer vast.

      Aangezien mijn accu te ver leeg was om te starten heb ik mijn andere auto er naast gezet en met startkabels geprobeert de Kadett te starten…..resultaat:startmotor draait-bougies vonken en lijken vochtig van benzine,maar starten ho maar……

      Iemand een idee wat er mis kan zijn?????(startonderbreker alarm van slag-computer van slag???)

      Laat jullie hersenen maar kraken en ik zal kijken of ik er iets aan heb.

      alvast bedankt

      mvg

      Dannis Kooij:agent

      #17497574
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        zit er een start onderbreker op dan

        krijgt de motor niet TE VEEL benzine??

        Willem

        #17497575
        Kadettlover
          Lid sinds:
          21 June 2009

          Ja,er zit een startonderbreker op(is een alarm ingebouwd)

          Ben al iets verder gekomen,als ik onder de auto lig en iemand doet het contact aan hoor ik de brandstofpomp niet zoemen,dus werkt waarschijnlijk niet.Nu uitzoeken waar het aan ligt(zekering is nog goed)

          groetjes

          Dannis

          #17497576
          jblfreak
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            brandstofpomp relais denk k

            #17497577
            Kadettlover
              Lid sinds:
              21 June 2009

              Probleem opgelost…………Was de draad achter de zekeringkast die half contact maakte…….alles weer gefixt en rijd weer prima……bedankt voor het meedenken…..:D

              mvg

              Dannis Kooij

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.