Kadett Turbo te koop

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett Turbo te koop

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #17495142
    frenkie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 January 2006

      origineel gepost door macoe16v
      Ik vind het een gruwelijk dik ding! :wors:wors

      inderdaad mooi ding:thumbup

      vooral met de zomerking:

      #17495143
      kadett4x4
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 July 2004

        ieder zijn eigen smaak.
        ik persoonlijk vind het wel vet.
        zou hem bijna willen ruilen tegen mijn eigen kadett.
        succes met de verkoop.

        groeten.

        #17495144
        OPEL4LIFE
          Lid sinds:
          12 July 2009

          Productieserie is Turks, productieplaats is Enschede, dus Tukker, maar werkzaam in Duitsland bij een Duitse firma….beetje verwarrend, call it international!!:hmmz

          #17495145
          OPEL4LIFE
            Lid sinds:
            12 July 2009

            Thanx for the positieve maar ook negatieve oprechte en serieuse reacties jongens…

            Nogmaals de vraag, geen meetings in het midden/oosten van het land vrienden??

            Weekendtreffen of iets dergelijks??

            #17495146
            MV
              Lid sinds:
              1 July 2004

              dakkie is juist lekker, hoef je ook geen cabrio te kopen:kewlpics

              en die lampen blijven vet staan beter dan origineel + xenon:thumbup

              geen idee, is vast wel iemand die je er een antwoord op kan geven

              #17495147
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                ik heb persoonlijk ook niets met cabrio,s:o

                maar das voor mij geen reden om n auto af te kraken;)

                heb via z,n album meer foto,s van de kadett gezien
                en ik vind het verder n hele mooie

                is ook gelet op details
                dus kan niet begrijpen waar al die negatieve reacties wegkomen?????????

                mischien jalousie:hmmz:o

                verder schijnt er de 26e n meeting bij ac de meern te zijn

                is hiero ergens n topic over
                zou n vw+opel meeting zijn

                of dat ook echt doorgaat???

                #17495148
                OPEL4LIFE
                  Lid sinds:
                  12 July 2009

                  Heb ook al op de VW forum gegeken en waarschijnlijk wel, ben zeker aanwezig als het doorgaat.

                  Mooie is, dat het geen cabrio is, maar aan de andere kant wel een hele grote schuifdak…enfin….

                  Nu maar hopen dat de zon blijft schijnen, kunnen alle pracht opels weer de straat op. Met al het regen wat we hebben gehad blijf de doek er maar op…jammer…!!

                  #17495149
                  belgian.opel
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 November 2006

                    origineel gepost door louwe 16 klepper
                    dus kan niet begrijpen waar al die negatieve reacties wegkomen?????????

                    mischien jalousie:hmmz:o

                    Of de wagen wordt afgekraakt om de prijs te doen zakken. :hmmz

                    Ik kreeg op mijn Kadett ook zulke reacties via 2dehands, Kapaza, MP,….

                    Er zijn wel velen geïnteresseerd, maar ze denken dat alles zo goed als gratis weggegeven wordt…

                    Kreeg laatst nog een mail voor m’n bumpers: “Hey, als je ze niet kwijt raakt, kom ik ze wel ophalen voor 50 euro.” :o

                    Succes met de verkoop. :thumbup

                    #17495150
                    kadett4x4
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 July 2004

                      20 september in oss, bij de geffense plas.
                      van de opel sport club nederland.
                      kom eens aan met je kadett, je bent van harte welkom.

                      groeten.

                      #17495151
                      Jeff 2
                        Lid sinds:
                        26 June 2009

                        Er is in ieder geval genoeg energie ingestoken! De wagen is niet helemaal mijn smaak maar het is er zeker geen één om af te kraken :fy1

                        Groeten Jeff

                        #17495152
                        Kilat
                          Lid sinds:
                          25 July 2005

                          Ik vind deze kadett zeer strak uitzien en niks op aan te merken. Verschil moet er wezen anders rijdt iedereen met dezelfde auto. Wat ik wel jammer vind aan deze forum is dat er snel negatieve reacties geplaatst worden terwijl ze de auto niet in het echt gezien hebben.

                          Op foto’s ziet het er meestal anders uit dan in het echt.

                          #17495153
                          Anoniem
                            Lid sinds:
                            1 January 1970

                            origineel gepost door OPEL4LIFE
                            Na lang overwegen wil ik met mijn c kadett limo gaan beginnen. Mijn 2e auto die ik al 10 jaar heb, waarvan ze de laatste 6 jaar in de schuur staat. :sleeping Zit al een 2.2i met dubbele webers in, maar wil haar weer on the road hebben. Daarom mag de kadett turbo weg. Maarja….ik zie wel…. alleen als er iemand in de buurt van mijn vraagprijs blijft en zo niet hou ik haar gewoon en zal ik maar iets langer over mijn c kadett moeten doen..

                            De vorm van de koplampen zijn overigens identiek aan de orignele kadett koplampen. Hetgeen wat het hier anders maakt is dat er geen knipperlicht unit meer is. Spatborden zijn doorgetrokken met de vorm van een A Corsa…daarom oogt ze wellicht iets anders.

                            http://picasaweb.google.nl/lh/photo/kgcG2boN88F2P6ui-gZpVw?feat=directlink

                            Vouwdak is naar mijn mening echt grandioos. :wors maken verschillen en is maar goed ook, anders zouden we allemaal in dezelfde kadett rondrijden.

                            http://picasaweb.google.nl/lh/photo/OWpAN24ZoDC6L_xVIYQF7g?feat=directlink
                            http://picasaweb.google.nl/lh/photo/JzelgLFuz59ApnHBbkWqFQ?feat=directlink

                            Trouwens freaks van het midden / oosten, verzamelen jullie je nooit ergens?? Soort mini meeting??

                            Grt

                            elke laatste vrijdag van de maand, een maandmeeting in roermond door de crazy opel drivers…
                            en vroeger was er de mac meeting veldhoven bij eindhoven, maar of deze nog is weet ik niet (dat weet nova weer)
                            opel power nederland treffen in sevenum (noord limburg), grootste van nederland, 3e weekend van augustus. vind je allemaal terug in het Meeting gedeelte hier…

                            verder mooie kadett, heb hem idd in de flash zien staan. vind het een aparte verschijning, en als ik de centjes had dacht ik er eens over na. wel fijn dat hij als c20let op kenteken staat!

                          12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.