Kadett GSi Champion Topic (Update 22-01-2010)

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett GSi Champion Topic (Update 22-01-2010)

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 626 tot 636 (van in totaal 636)
  • Auteur
    Berichten
  • #17488522
    Champions
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 August 2011

      @leocabrio wrote:

      Bericht Geplaatst: gisteren 23:09
      Tristan81

      Berichttitel: Re: Kadett GSi Champion Topic (Update 22-01-2010) Antwoord met een citaat

      W3W of T3K op het adrema schildje… Gooi je motorbak maar eens open ;)!

      #17488523
      Tim Leegwater
        Lid sinds:
        19 August 2004

        W3w op het plaatje onder de motorkap waar ook je chassisnr op staat

        #17488524
        gsi jurgen
          Lid sinds:
          29 June 2004

          hoi mijn duitse 16v champion nadert voltooiing hoi hoeveel centimeter moet de bovenkant van de grijze champ streep onder de zwarte stootrubber komen alvast bedankt mvg jurgen

          #17488525
          leocabrio
            Lid sinds:
            8 October 2011

            ik zal morgen eens kijken als ik hem bij mijn garagebox heb staan ;) ;)
            kreeg alleen vanmiddag te horen dat de kenteken al af gemeld is bij rdw omdat er een deel gestolen is bij de huidige eigenaar ik mag hem wel rijdend over brengen naar mijn box wellis waar met handelaars platen maar moet hem helaas demonteren want hij mag de weg niet meer op volgens rdw regels zal morgen kijken of het een champion is en dan post ik hem hier :thumb

            #17488526
            leocabrio
              Lid sinds:
              8 October 2011

              overigens is het een ex opel power nederland auto geweest van een club lid er zitten opn stikkers op en de wagen komt ook bij john (js400) wel ergens bekent van voor :wors

              #17488527
              anoniem
                Lid sinds:
                30 June 2004

                @gsi jurgen wrote:

                hoi mijn duitse 16v champion nadert voltooiing hoi hoeveel centimeter moet de bovenkant van de grijze champ streep onder de zwarte stootrubber komen alvast bedankt mvg jurgen

                als je het geultje aanhoud, vanaf de onderkant van het geultje tot bovenkant stryping is 2cm!
                de kleurtjes achteraan weet ik niet uit mn hoofd!

                succes!

                #17488528
                leocabrio
                  Lid sinds:
                  8 October 2011

                  op het plaatje staat t5k ;) ;)
                  helaas is het kenteken afgemeld voor demontage aangezien er een kenteken deel gestolen was bij de vorige eigenaar :wtf
                  de wagen zelf heb ik in mijn bezit inmiddels de autosloper heb niet gezegt waar ik de body na demontage moet brengen :wors

                  #17488529
                  Pat70
                    Lid sinds:
                    11 August 2010

                    Heeft er misschien ook iemand foto’s van de binnenkant van een 5-deurs champion ?

                    #17488530
                    RedBill
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 May 2005

                      Ik kwam in mijn archief deze nog tegen, ook een originele Champion C20XE, Irmscher uitvoering.
                      Zag dat dit kenteken ook nog niet in het lijstje in de openingspost stond. Vandaar maar even posten, voor de verzamelaars.

                      Gegevens:
                      Aanvang eerste afgifte: 29-08-1990
                      Eerste afgifte NL: 29-08-1990
                      Geëxporteerd in maart 2007.

                      Foto dateert van december 2006. De wagen reed toen rond in Twente.

                      #17488531
                      .Stoffel.
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        15 November 2009

                        Aardig rustig rond kadett champions :(

                        #17488532
                        BazzmanV6
                          Lid sinds:
                          20 January 2015

                          Ik heb er ook 1 gehad, deze is gesloopt in 2001 helaas, was compleet verrot. Duitse import, admiral blau mica, bouwjaar was juni 1991, leer, elek ramen en spiegels, boordcomputer, c20xe motor. Kenteken was sp-dv-73. Ik heb er vast nog wel ergens foto’s van. Was toendertijd lid van de Kadett Gsi Club Holland welke helaas ter ziele ging na de laatste vergadering bij AC De Meern. God ik begin oud te worden haha.

                        11 berichten aan het bekijken - 626 tot 636 (van in totaal 636)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.