Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett GSi Champion Topic (Update 22-01-2010)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 februari 2010 om 15:50 #17488322AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Sai-Man, jou kadett was geen orginele champion: Datum eerste toelating 02-08-1989
19 februari 2010 om 16:11 #17488323AnoniemLid sinds:
1 January 1970Toegevoegd aan begin post:
Bekende Nederlandse Kentekens:
YK-70-FF / Bordeaurot / 03/05/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.0XE GSI U9 /
YK-98-DZ / MistalGrau / 04/05/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.0NE GSI U9 /
SG-RD-18 / AdmiralBlue / 10/07/1990 / Import / KADETT HATCHBACK C2.0XE GSI U9 /
YP-11-XZ / Schwarz / 13/07/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.0NE GSI U9 /
JN-XV-70 / AdmiralBlue / 21/09/1990 / Import / KADETT HATCHBACK C2.0NE GSI U9 /
YX-90-TF / Schwarz / 02/11/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.OXE GSI U9 /
YY-16-HK / Bordeaurot / 21/11/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.ONE GSI U9 /
LL-ZR-35 / Schwarz / 28/02/1991 / Import / KADETT HATCHBACK C2.ONE GSI U9 /
ZG-12-VB / Bordeaurot / 05/03/1991 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.ONE GSI U9 /
60-HKK-5 / AdmiralBlue / 23/04/1991 / Import / KADETT HATCHBACK C2.OXE GSI U9 /
ZL-55-BK / MistalGrau / 26/04/1991 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.ONE GSI U9 /
JB-BB-35 / AstroSilber / 14/06/1991 / Import / KADETT HATCHBACK C2.OXE GSI U9 /
DT-VG-13 / AdmiralBlue / 05/03/1992 / Import / KADETT HATCHBACK C2.0NE GSI U9 /
JN-FV-88 / Bordeaurot / / Import / / Gesloopt/uitgevoerd
SB-FF-90 / Schwarz / / Import / / Gesloopt/uitgevoerd
XZ-02-LH / AdmiralBlue / / NL-er / / Gesloopt/uitgevoerd
YN-20-GL / Bordeaurot / / NL-er / / Gesloopt/uitgevoerd
YV-50-TD / Bordeaurot / / NL-er / / Gesloopt/uitgevoerdWeet je er nog een post dan deze informatie:
Kenteken
Kleur
Eerste toelating (Datum)
Import (Ja/Nee en jaar)
Benaming RDW
Gesloopt/uitgevoerd (ja/nee)19 februari 2010 om 17:34 #17488324de jn-fv-88 was van april 1990 KADETT HATCHBACK C2.OXE GSI U9 / toelating nl was 1994
19 februari 2010 om 17:43 #17488325YN-20-GL / Bordeaurot / 13-06-1990 / NL-er (uitgevoerd naar België op 29-05-2008) / KADETT hatchback c20xe U9
/ uitgevoerd (zeker niet gesloopt king: ) om de gegevens maar even compleet te maken19 februari 2010 om 18:56 #17488326Zal mijne er ook even tussenzetten
ZG-54-FR / AdmiralBlue / 23-02-1991 / NL-er / C2.0XE GSI U9/ wordt uitgevoerd
19 februari 2010 om 19:40 #17488327origineel gepost door JvV
Toegevoegd aan begin post:Bekende Nederlandse Kentekens:
YK-70-FF / Bordeaurot / 03/05/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.0XE GSI U9 /
YK-98-DZ / MistalGrau / 04/05/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.0NE GSI U9 /
SG-RD-18 / AdmiralBlue / 10/07/1990 / Import / KADETT HATCHBACK C2.0XE GSI U9 /
YP-11-XZ / Schwarz / 13/07/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.0NE GSI U9 /
JN-XV-70 / AdmiralBlue / 21/09/1990 / Import / KADETT HATCHBACK C2.0NE GSI U9 /
YX-90-TF / Schwarz / 02/11/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.OXE GSI U9 /
YY-16-HK / Bordeaurot / 21/11/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.ONE GSI U9 /
LL-ZR-35 / Schwarz / 28/02/1991 / Import / KADETT HATCHBACK C2.ONE GSI U9 /
ZG-12-VB / Bordeaurot / 05/03/1991 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.ONE GSI U9 /
60-HKK-5 / AdmiralBlue / 23/04/1991 / Import / KADETT HATCHBACK C2.OXE GSI U9 /
ZL-55-BK / MistalGrau / 26/04/1991 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.ONE GSI U9 /
JB-BB-35 / AstroSilber / 14/06/1991 / Import / KADETT HATCHBACK C2.OXE GSI U9 /
DT-VG-13 / AdmiralBlue / 05/03/1992 / Import / KADETT HATCHBACK C2.0NE GSI U9 /
JN-FV-88 / Bordeaurot / / Import / / Gesloopt/uitgevoerd
SB-FF-90 / Schwarz / / Import / / Gesloopt/uitgevoerd
XZ-02-LH / AdmiralBlue / / NL-er / / Gesloopt/uitgevoerd
YN-20-GL / Bordeaurot / / NL-er / / Gesloopt/uitgevoerd
YV-50-TD / Bordeaurot / / NL-er / / Gesloopt/uitgevoerdWeet je er nog een post dan deze informatie:
Kenteken
Kleur
Eerste toelating (Datum)
Import (Ja/Nee en jaar)
Benaming RDW
Gesloopt/uitgevoerd (ja/nee)hoe kom jij aan die kentekens haha
je mist mijn oude nog
pd-sx-94 inport kadett gsi c20xe u9 bourdauxrood(orignneel was ie antrasit maar wel rood op kenteken )
gesloopt door mijzelf22 februari 2010 om 08:29 #17488328AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door mvhagen1979
de jn-fv-88 was van april 1990 KADETT HATCHBACK C2.OXE GSI U9 / toelating nl was 1994origineel gepost door .:Stoffel:.
YN-20-GL / Bordeaurot / 13-06-1990 / NL-er (uitgevoerd naar België op 29-05-2008) / KADETT hatchback c20xe U9
/ uitgevoerd (zeker niet gesloopt king: ) om de gegevens maar even compleet te makenorigineel gepost door vectrake
Zal mijne er ook even tussenzettenZG-54-FR / AdmiralBlue / 23-02-1991 / NL-er / C2.0XE GSI U9/ wordt uitgevoerd
origineel gepost door jblfreak
hoe kom jij aan die kentekens hahaje mist mijn oude nog
pd-sx-94 inport kadett gsi c20xe u9 bourdauxrood(orignneel was ie antrasit maar wel rood op kenteken )
gesloopt door mijzelfIk heb deze kentekens allemaal uit mijn eigen archief,
Ik heb nog een 10-20 tal champions waar de kentekenplaat niet zichtbaar van zijn
gemaakt en die post ik nog om dit samen met jullie hopelijk te ontrafelen.Tevens heb ik alle bovenstaande informatie aangepast in de beginpost van dit topic.
22 februari 2010 om 08:56 #17488329AnoniemLid sinds:
1 January 1970Champion van Bappie,
Is dit dezelfde als de onbekende sloper van Frenkie ?
Kent iemand deze ? ik heb er maar 1 onduidelijke foto van.
Wat is het kenteken van deze Champion van Erwin Ottema ?
Het kenteken van deze Champion?
Het kenteken van deze Champion ? Deze is van Berg en is van Marien (Nukey) geweest.
Wie weet het kenteken van deze Champion?
En deze 16v Champion (oude van GSi Twente, Edwin)
En wie kent deze zwarte 5 deurs Champion ?
En van deze verongelukte Champion ?
22 februari 2010 om 10:11 #17488330AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hier nog een foto van een oude (met dank aan DVO, ander topic)
22 februari 2010 om 15:50 #17488331the streetmachine:agent
jasper, heb het effe voor je opgezocht. die bordaux die ik gesloopt heb was kenteken pl-lx-61
keteken van erwin ottema is: 97-js-jn
23 februari 2010 om 10:23 #17488332Die verongelukte is aan het Stieltjeskanaal (Coevorden)
23 februari 2010 om 17:13 #17488333origineel gepost door Sebring
Die verongelukte is aan het Stieltjeskanaal (Coevorden)Echt zonde, hij zag er netjes uit:(
1 maart 2010 om 11:13 #17488334AnoniemLid sinds:
1 January 1970In Zwitserland is er ook een aparte Champion uitvoering geweest:
– Zonder mistlampen voor.
– Alleen in 3 deurs.
– Altijd in de kleur mistalgrau.
– Champion versie werd er ‘Hot’ genoemd.1 maart 2010 om 17:57 #17488335Ik heb navraag gedaan bij Marien over zijn ex-Kadett, zeg maar de huidige van Berg. Maar hij heeft het leer er zelf ingezet en hij had geen Champion striping. Hij heeft hem als jonge 2e handse auto gekocht dus helaas voor Berg, maar het zal geen Champion zijn jammer genoeg…
1 maart 2010 om 18:05 #17488336die rode champ met die 14 steffan velgjes is mijn kadett. kenteken yn-96-ks, is nu phoenix yellow
1 maart 2010 om 22:33 #17488337ik kwam nog wat foto’s tegen van mijn ex champion. orgineel was het een c20xe maar zoals op de foto wel is te zien, lag er een let in :wub
2 maart 2010 om 21:30 #17488338origineel gepost door Calibrainpower
Ik heb navraag gedaan bij Marien over zijn ex-Kadett, zeg maar de huidige van Berg. Maar hij heeft het leer er zelf ingezet en hij had geen Champion striping. Hij heeft hem als jonge 2e handse auto gekocht dus helaas voor Berg, maar het zal geen Champion zijn jammer genoeg…Zal aankomend weekend even foto maken van bewijs dat het wel een champion is en hier plaatsen ;)
2 maart 2010 om 22:27 #17488339Ok! Ben wel benieuwd, Marien heeft dat dan ook nooit geweten…. Maakt op zich allemaal niet uit, hij is er nie minder mooi om :).
2 maart 2010 om 22:36 #17488340Die auto van Berg heeft mijn zwager ook nog een paar jaar in gereden, ik dacht ook dat het geen echte champ is maar ben daar niet zeker van. Wel een mooie. Kadett was voorheen muisgrijs. Auto is inmiddels ook weer verkocht, geen idee waar die nu rijdt.
Kenteken is PV-BR-17
2 maart 2010 om 22:44 #174883413 maart 2010 om 15:17 #17488342AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mooie zwarte orginele nederlandse 16v Champion te koop:
http://auto.marktplaats.nl/opel/326721934-opel-kadett-2-0-gsi-16v-u9-1991-zwart.html
3 maart 2010 om 18:12 #17488343schuifkanteldak electrisch, is tog niet orgineel geleverd… ofwel???
gr frenk
3 maart 2010 om 19:44 #17488344Heb nog een update voor het kentekenregister.
Mijn huidige Champion 97-JS-JN
Datum eerste toelating 20-09-1990
Na een uitgebreide proefrit in Duitsland is deze kanjer op
30-07-2002 in Nederland op kenteken gezet.Het betreft een C2.0NE GSI. Volgens de verzekering gaat het om een 95Kw variant? Dit is mij nog steeds niet duidelijk.
Tevens ben ik in het bezit geweest van een Champion, Bordeaux rood van het bouwjaar 1991. Het kenteken hiervan is/was ZT-47-VN. (2.0NE) Deze GSI heb ik in 2001 ingeruild en is daarna nog in Hengelo gebleven (eigenaar achterhaald) Volgens hem is ie daarna richting Brabant gegaan. Helaas niets meer van bekend.
3 maart 2010 om 19:49 #17488345Ben trouwens ook nog in het bezit van een GSI Cabrio, FB-LG-57. Orgineel NL en wordt momenteel gerestaureerd om weer in volle orginele staat te verschijnen. C2.0NE, donkerblauw.
10 maart 2010 om 09:47 #17488346AnoniemLid sinds:
1 January 1970Staat ook een zwarte 8v nu te koop:
http://auto.marktplaats.nl/opel/328666584-opel-kadett-champion-2-0-gsi-u9-1991-zwart.html
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.