Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett GSi Champion Topic (Update 22-01-2010)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 januari 2010 om 10:08 #17488272AnoniemLid sinds:
1 January 1970-offtopic Amen, Back on Topic, had idd begrepen als je van 185/55/15 naar 195/50/15 ging dat je dan geen verschil mag zien in je digidash.. Heb mijn banden (185/55/15) er net 1000km onder liggen dus die hou ik er nog voorlopig onder maar ik zet het zeker op mijn lijstje (scheeld weer 1cm breder en 0,5cm extra lager :P)
21 januari 2010 om 10:31 #17488273AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nog een paar mooie zwarte:
21 januari 2010 om 10:32 #17488274AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nog een mooie bordeauxrode uit Engeland:
21 januari 2010 om 10:33 #17488275AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nog een paar oude van Maurice:
21 januari 2010 om 15:10 #17488276kwam nog een foto van mijn oude gsi tegen.
Was ook een champion,c20ne.
alleen de striping was dr helaas af,je kon zeker op het zwarte deel nog zien waar het gezeten had.
Foto is ongeveer uit 2003,vlak voor ik m verkocht.
de auto bestaat nog wel maar is al 3 jaar niet meer gekeurd,maar waar die uithangt??
was toenderdijd nog wel een aardig hard ding.21 januari 2010 om 15:18 #17488277AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mooie bak hoor :D Orginele Nederlander.. Waarschijnlijk staat hij ergens in een stalling/schuur.
Edit.. lijkt ook of hij de achterste kapjes van een GSI 4 deurs heeft.. met vertikale gleuven ipv ronde gaatjes..
21 januari 2010 om 15:25 #17488278ik denk het ja,heb dr altijd spijt van gehad dat ik m weggedaan heb,was een mooie auto.
21 januari 2010 om 16:49 #17488279origineel gepost door JvV
Mooie bak hoor :D Orginele Nederlander.. Waarschijnlijk staat hij ergens in een stalling/schuur.Edit.. lijkt ook of hij de achterste kapjes van een GSI 4 deurs heeft.. met vertikale gleuven ipv ronde gaatjes..
kunnen ook kapjes zijn van gewone kadett e. hebbe deze standaard als ik me niet vergis…
21 januari 2010 om 17:24 #17488280klopt ja,die heb ik er destijds opgezet,iedereen had die gaatjes,zo was het weer ns wat anders.
Later heb ik er daewoo kapjes opgezet21 januari 2010 om 17:29 #17488281origineel gepost door asconahobbyist
klopt ja,die heb ik er destijds opgezet,iedereen had die gaatjes,zo was het weer ns wat anders.
Later heb ik er daewoo kapjes opgezetwie van het orginele houdt gaat natuurlijk voor de gaatjes :P
21 januari 2010 om 17:34 #17488282wat blijven kadettjes gsi toch mooi!
niemand een kadettje gsi ruilen tegen een astra cabrio c20neking:21 januari 2010 om 17:54 #17488283origineel gepost door .:Stoffel:.
origineel gepost door asconahobbyist
klopt ja,die heb ik er destijds opgezet,iedereen had die gaatjes,zo was het weer ns wat anders.
Later heb ik er daewoo kapjes opgezetwie van het orginele houdt gaat natuurlijk voor de gaatjes :P
inderdaad,al dacht ik daar toen (7 jaar geleden) heel anders over.
Ook ik reed rond met gele remtangen en trommels,ook de roostertjes op mn dash waren geel.en ik heb wat rollen van die carbon folie versneden.
Uiteraard waren de bekende stickers Opel Power nederland boven aan het voorraam,Pioneer car audio op het achterruit en een echte old school sticker “the opel touch” ook mijn auto niet voorbij gegaan.En de spoilertjes op je wisserarmen,waren ook bekende accesoires.
rolgordijntjes voor je achrramen en dan een MDF hoedenplank met een reusachtige 15 inch subwoofer in het midden,ow wat was dat fout,zo reed ik eind jaren 90 rond:D21 januari 2010 om 19:26 #17488284Even een reactie van een nieuw lid op dit forum (met dank aan Frenk) over het gebruik van onze ‘trots’ voor dagelijks gebruik.
Mijn Champion gebruik ik gewoon alle dagen van het jaar dat ik ‘m nodig heb. Dat is dermate veel dat ik de LPG-G3 installatie uit mijn inmiddels verkochte Vectra B1 2.0-16V CDX Aut. heb laten overbouwen in mijn Gsi Champion. (’90, 2.0 8V)
Bij een stand van 185000 heb ik dit laten doen. (okt. 2008) Inmiddels heb ik 235 op de klok staan, zonder enige problemen. Ondertussen is onderhuids alles wel zo’n beetje aangepakt of vervangen dus is in april (APK) ook de buitenkant aan de beurt.
21 januari 2010 om 19:51 #17488285AnoniemLid sinds:
1 January 1970Erwin, post ook eens foto’s van je GSi, ben benieuwd!!
21 januari 2010 om 19:53 #17488286origineel gepost door frenkie
vorige week wat kadett onderdelen verkocht aan iemand.
en met wat komt die de straat in:oeen orgineele groene champion :D
hey erwin. welkom hier op het forum.
ik had het al over je gehad en je mooie champion.
en er al wat foto,s van geplaatst hier in het champion topic:thumbupgr frenk
21 januari 2010 om 21:35 #17488287Thx Frenk,
Even voor de azijnzeikers onder ons……. Lpg doet totaal niets af aan de prestaties van mijn GSI. (de tank van 56 liter zit in het reservewiel-gat)
Heb reeds eerder een Champion gehad (ZT-47-VN, foto’s volgen) en tevens ben ik in het bezit van een cabrio, 92, GSI en orgineel Nederlands. Deze is onder behandeling en wordt net zoals mijn Champion op verlaging en een andere uitlaat na geheel orgineel gelaten.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de leeftijd van alle liefhebbers. Die van mij is ‘slechts’ 37. Groeten uit Hengelo van een Zaankanter.
21 januari 2010 om 22:29 #17488288origineel gepost door asconahobbyist
origineel gepost door .:Stoffel:.
origineel gepost door asconahobbyist
klopt ja,die heb ik er destijds opgezet,iedereen had die gaatjes,zo was het weer ns wat anders.
Later heb ik er daewoo kapjes opgezetwie van het orginele houdt gaat natuurlijk voor de gaatjes :P
inderdaad,al dacht ik daar toen (7 jaar geleden) heel anders over.
Ook ik reed rond met gele remtangen en trommels,ook de roostertjes op mn dash waren geel.en ik heb wat rollen van die carbon folie versneden.
Uiteraard waren de bekende stickers Opel Power nederland boven aan het voorraam,Pioneer car audio op het achterruit en een echte old school sticker “the opel touch” ook mijn auto niet voorbij gegaan.En de spoilertjes op je wisserarmen,waren ook bekende accesoires.
rolgordijntjes voor je achrramen en dan een MDF hoedenplank met een reusachtige 15 inch subwoofer in het midden,ow wat was dat fout,zo reed ik eind jaren 90 rond:Ddaar ben ik niet echt voor te vinden, zo van die stickertuning. maar ja dat was x aantal jaar geleden allemaal zo (voor mijn tijd :P )
om nu nog een orginele champion te vinden is al vrij moeilijk.
daarom: hou ze in ere !!!21 januari 2010 om 22:32 #17488289origineel gepost door erwinottema
Even een reactie van een nieuw lid op dit forum (met dank aan Frenk) over het gebruik van onze ‘trots’ voor dagelijks gebruik.Mijn Champion gebruik ik gewoon alle dagen van het jaar dat ik ‘m nodig heb. Dat is dermate veel dat ik de LPG-G3 installatie uit mijn inmiddels verkochte Vectra B1 2.0-16V CDX Aut. heb laten overbouwen in mijn Gsi Champion. (’90, 2.0 8V)
Bij een stand van 185000 heb ik dit laten doen. (okt. 2008) Inmiddels heb ik 235 op de klok staan, zonder enige problemen. Ondertussen is onderhuids alles wel zo’n beetje aangepakt of vervangen dus is in april (APK) ook de buitenkant aan de beurt.
welkom om t forum.
fijn om er nog een champion-rijder bij te hebben.
zag dat je zetelverwarming hebt. werkt deze ook en doe je hem toevallig niet van de hand :P king:21 januari 2010 om 22:32 #17488290Wow, dat zijn echt foto’s van 2001 of 2002… nostalgie…
Begint steeds harder te kriebelen om hem weer voor de dag te halen…
21 januari 2010 om 22:34 #17488291origineel gepost door Calibrainpower
Wow, dat zijn echt foto’s van 2001 of 2002… nostalgie…Begint steeds harder te kriebelen om hem weer voor de dag te halen…
heb je ook een champion?
voor de dag ermee ;)21 januari 2010 om 22:47 #17488292Helaas…. De zetels zijn ondanks de schakelaars onverwarmd. Deze jongens heb ik in mijn verzamelwoede weten te bemachtigen. Dus als je ze toch hebt kun je ze beter installeren. Verlichting ed werkt gewoon. En nee, nog de schakelaars als de auto gaan van de hand. Zo’n vergissing maak je maar 1 keer.
Voor de liefhebbers heb ik nog wel 4 schakelaars voor electrische spiegels. Dus let me know!
21 januari 2010 om 23:35 #17488293
na een ongelukje en met gezinsuitbreiding op komst in 2008 verkocht. ben eigenlijk wel benieuwd waar ie is gebleven.
22 januari 2010 om 07:19 #17488294AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door erwinottema
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de leeftijd van alle liefhebbers. Die van mij is ‘slechts’ 37. Groeten uit Hengelo van een Zaankanter.Ik ben zelf 27, heb voor mijn Champion 3 GSI tjes versleten (3x een 89er). Kom net als Frenk ook naar de Sevenum meeting dit jaar, kijken of we meer dan 3 Champions dit jaar bij elkaar kunnen krijgen (vorig jaar stoden ik, Frenkie, en Patrick (Bordeauxbeauty) er)
origineel gepost door .:Stoffel:.
origineel gepost door Calibrainpower
Wow, dat zijn echt foto’s van 2001 of 2002… nostalgie…Begint steeds harder te kriebelen om hem weer voor de dag te halen…
heb je ook een champion?
voor de dag ermee ;)Foto’s staan al ergens in dit topic. Maurice had zich al eerder gemeld ;) Verder is een LPG inbouw zeker geen heiligschennis als er dagelijks mee gereden wordt zou ik het zelfs ook overwegen. Alleen zou ik dan een oldtimer pakken om helemaal op kosten te besparen king: Maar mooie plaatjes mannen!. Houd het topic levendig!
22 januari 2010 om 09:21 #17488295AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik heb nog 2 complete stoffen Champion interieuren te koop staan:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=114670
Prijs vast LAAG € 125 Voor een compleet interieur!!!
22 januari 2010 om 09:31 #17488296mooie champion. heb hem indertijd ook te koop zien staan op marktplaats. en zelfs even overwogen om hem te kopen maar had toen net de mijne en 2 was een beetje teveel van het goede :P
en over de leeftijd, ik ben er 22
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.