Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett GSi Champion Topic (Update 22-01-2010)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 december 2009 om 09:10 #17488247
de term originele nederlander slaat op hier nieuw afgelevert geen ingevoerde dus
28 december 2009 om 10:14 #17488248AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door .:Stoffel:.
@ jvv
zodat je je beginpost kan aan passen van champion rijders, mijn champion is uit 1990 en was een orginele nederlander. heb hem in 2008 uitgevoerd naar België, dus geen nederlander meer ;)Beginpost aangepast.
28 december 2009 om 16:10 #1748824928 december 2009 om 16:15 #17488250AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zonde mooi ding!, lijkt me niet de 16v champion van Dave (oud voorzitter van een opel club).
28 december 2009 om 20:28 #17488251Ursprünglich verfasst von JvV
[….]
– Rubberen houder op het dashboard[….]
– Equalizer:
[…..]Hello and greetings from Germany :)
Sorry, I don’t speak NL, so I try my really bad school-english ;)
I want to thank you to steal my pictures :D …and thank you, not to ask me to use them ;)
Well ok, now they are here and it’s ok now… because we all are a big Kadett-E Family ;)
If you want to see more fine pictures of Kadett-E Parts, just visit our Kadett-Forum in Germany and my Thread called “Zeigt mal Eure seltenen Kadett-E Teile !” …you find it at: :) JUST KLICK HERE ! :)Greetings, Kadett-E Schrauber from http://www.Kadett-Forum.de :)
…yes I know, really really baaaaaddddd english :D sorry.
4 januari 2010 om 10:57 #17488252AnoniemLid sinds:
1 January 1970Weet iemand waar ik een nieuwe leren pookknop van een 16v versie kan halen ?
Of wat het GM nummer ervan is ?Evt ook van het orginele leren stuur (16v versie) ?
4 januari 2010 om 12:17 #17488253Coole extra allemaal op die duitse site!!! :D
4 januari 2010 om 14:18 #17488254Maar als da allemaal zeldzame spullen zijn ,dan ben ik rijk … hele schuur steekt er vol van …
4 januari 2010 om 14:19 #17488255AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door bmwmanu
Maar als da allemaal zeldzame spullen zijn ,dan ben ik rijk … hele schuur steekt er vol van …Welke spullen zou jij dan hebben ? welke ‘zeldzame’ spullen ? :P
4 januari 2010 om 18:17 #17488256meschien een leuk idee om er hier ook een topic van te openen.
het zeldzame kadett e onderdelen topicking:
teminste als Kadett-E Schrauber dat goed vond;)
4 januari 2010 om 22:26 #17488257origineel gepost door JvV
Weet iemand waar ik een nieuwe leren pookknop van een 16v versie kan halen ?
Of wat het GM nummer ervan is ?Evt ook van het orginele leren stuur (16v versie) ?
pook is volgens mij nog te krijgen bij opel verdeler als ik mij niet vergis. gm-nr weet ik niet precies
10 januari 2010 om 18:18 #17488258gister moeten uitwijken op een klein straatje voor een :fy1 audi die niet aan de kant wou gaan…
resultaat =>gelukkig geen schade gereden voor zover ik voorlopig gezien heb
10 januari 2010 om 19:11 #17488259Als ik je mijn mening mag geven moet je gewoon niet rijden met een Kadett GSI in dit rotweer
want hij is zo plat.. en niet eens door je eigen schuld misschien..
want door dit soort weer en zoutomstandigheden zijn er in de jaren veel GSI`s verdwenen..
en mensen die dan zeggen hier op t forum dat ie daar maar tegen moet kunnen zijn dezelfde sukkels
die zo een auto na een jaar afgezeikt te hebben weer verkopen..!!
10 januari 2010 om 20:27 #17488260gsi-maffia heeft wel gelijk een echte liefhebber is zuinig op zn auto
en die verkoopt hem niet zomaar voor t geld10 januari 2010 om 22:41 #17488261ja oke maar dit is voor de moment de enige auto waarmee ik officieel op de weg mag komen en de fiets nemen zie ik niet echt zitten.
@ gsipiloot; verkopen zit er zeker niet in, teveel tijd en geld ingestoken om hem zomaar weg te doen.
is veel te mooi om weg te doen :sleeping19 januari 2010 om 10:09 #17488262AnoniemLid sinds:
1 January 197019 januari 2010 om 10:12 #17488263AnoniemLid sinds:
1 January 1970@ .:Stoffel:. , Hoeveel cm voor en achter is jou champion verlaagd en met welke veren/schokbrekers ?
19 januari 2010 om 11:35 #17488264Een auto dient om te rijden en om gebruikt te worden en als je deze onderhoud is er niks aan de hand.
En als er iets aan scheelt maken we hem gewoon opnieuw,tenslotte niet iedereen heeft het geld om een tweede wagen bij te kopen.
Alhoewel ik een bmw m3 als daily ook wel zou willen :Den mensen die dan zeggen hier op t forum dat ie daar maar tegen moet kunnen zijn dezelfde sukkels
die zo een auto na een jaar afgezeikt te hebben weer verkopen..!! (Hoop dat dit niet op mij bedoeld was gsi maffia en zoja mag je mij altijd een u2u’tje sturen zodat we dit verder kunnen uitklaren zonder dit topic te verzieken;))
gsi-maffia heeft wel gelijk een echte liefhebber is zuinig op zn auto
en die verkoopt hem niet zomaar voor t geldOp wat slaagt deze onzin eigelijk…maak jij de rekening van een ander misch.. en wie spreekt hier van een verkoop..
En stoffel is zeker zuinig op zijn gsi geloof me..als er iets stuk gaat wordt er altijd gekeken bij opel of we dit niet nieuw kunnen krijgen..
En zoals je kan zien op de foto’s bij kadettjes topic ,kun je zien dat er niet bespaard wordt op onze auto’s…
En nu back on topic….:agentIk denk dat stoffel zijne verlaagd is met 4cm veren en regelbare koni’s…
19 januari 2010 om 14:19 #17488265origineel gepost door JvV
@ .:Stoffel:. , Hoeveel cm voor en achter is jou champion verlaagd en met welke veren/schokbrekers ?regelbare koni’s rondom en veren denk dat dat 4 cm is. voorste zijn van jamex als ik me niet vergis en achterste weet ik niet zo direct
20 januari 2010 om 14:44 #17488266AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door BaPPiE
origineel gepost door Roger
origineel gepost door Calibrainpower
origineel gepost door Spijkcity
Volleder interieur
20 januari 2010 om 15:45 #17488267hier een paar fototjes van mijn wintervelgjes. (waarvoor ik ook die grijze kleurcode nodig had voor de mensen die zich dat nog herinneren :) )
20 januari 2010 om 15:56 #17488268AnoniemLid sinds:
1 January 1970Blijft een mega mooie Champion! Verlaging is precies genoeg.. rij je met je wintervelgen met andere maten banden ?
20 januari 2010 om 17:12 #17488269ff reactie op mijn voorgaande post
ik wou hier niemand voor t hoofd stoten en mijn opmerking was ook niet naar iemand specifiek gericht
hij was niet tegen stoffel of iemand gericht dat hij niet zuinig op zn gsi zou zijn
mijn auto is niet te koop en als ie kapot is wordt ie gemaakt en ik ben dr ontzettend zuinig op dus ik weet wat het inhoudt om een gsi te rijden die kost je veel meer centen als een normale auto
daarom ook veel respect voor de mensen die daily met hun gsi rijden en hem toch netjes weten te houden want dat kost gewoon erg veel geld tijd en moeite zon auto van 15jaar oud op de weg houden
en stoffel ik hoop dat je gsi weer snel gemaakt is :thumbup en bmwmanu je niet zo vlug op je teentjes getapt voelen
ik ben ook een liefhebber ik rij al 8jaar gsi20 januari 2010 om 17:42 #17488270@ bmw manu : ik snap niet dat je je nou zo aangesproken voelt.. stoffel is misschien een vriend of zo van
je maar het was ook geen aanval op hem.. maar dit forum staat vol verhalen van zogenaamde liefhebbers
die hele topics openen en half jaar later de auto weer verkopen.. daar gaat dit over.. maar als jij aan jezelf twijfelt
hierin, dan moet je je eens bedenken of je liefhebber bent of handelaar..
20 januari 2010 om 21:52 #17488271@ jvv; heb gewoon dezelfde bandenmaat als in de zomer => 195 50 15 v
met verlaging wou ik niet overdrijven. je moet er tenslotte ook nog mee kunnen rijden :P@ gsipiloot; gsi was nix aan gelukkig. dus moest ook niets maken :thumbup
@gsi-maffia; bmwmanu en ik zijn idd kameraden en heeft mij al paar keer uit de nood geholpen met mn gsi en is zeker een liefhebber -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.