Kadett GSI-8v na crash eindelijk weer gemaakt!!

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett GSI-8v na crash eindelijk weer gemaakt!!

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210091
    kaneelschep
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 November 2004

      29-7-2008 op 09:33
      k heb hem gister.. (niet vandaag maar goed) helaas tegen een honda concerto gezet bij het stoplicht omdat die koe!!!$%#%#%^ eerst optrok net zoals iedereen en toen opeens de motor liet afslaan ofzo en heel hard tot stilstand kwam met mij ertegenaan..

      :argue

      Dit had ik 29-7-2008 geschreven,. :o
      Maar na te lang stilgestaan te hebben is de GSI dan eindelijk weer heel!!
      Hij is weer helemaal recht en gespoten en ook is alle roest weggehaald en behandeld aan de bodem, de wielkasten en motorruimte.

      Ik vond het te zonde om de auto naar een sloop te brengen en er weer 1 te zien verdwijnen..
      Laten ze die nieuwe bakken maar naar de sloop brengen!!
      Dus heb ik er maar wat geld en tijd ingestort..
      En ik vind het resultaat al heel wat!
      Ik ben alleen nogal een perfektionist, :wub dus nog niet helemaal compleet tevreden, maar daar komen we nog wel uit denk ik.

      Ik zal morgen nog wat fotoos posten van voor en na.
      Groetjes.
      Koen




      #17487523
      Stender
      Moderator
        Lid sinds:
        5 April 2009

        aj da’s een beste klap, ben benieuwd naar de ‘na’ foto’s

        #17487524
        martijn_maja
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 April 2006

          Deze foto’s kan ik me nog goed herinneren, even goed dat je erg in twijfel lag wat je met de auto ging doen. goed om te horen dat deze gsi gered is, dus kom op met die na:kewlpics. gr,martijn

          #17487525
          nl-tuning
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 July 2006

            RESPECT dat je hem weer hebt opgelapt:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

            ben benieuwd na de foto’s

            groeten nick

            #17487526
            Van het Ende Customs
              Lid sinds:
              1 April 2008

              afscheid nemen is altijd moeilijk.
              mijn kadett staat ook al jaren stil te w88 op een 2de jeugd.
              Ik wacht tot ie oldtimer is, maar dat zal die nooit worden helaas. 89’er.
              Blij dat deze ook gespaard is gebleven.
              laat maar komen die :kewlpics after!!!

              #17487527
              kadeddilac
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 February 2005

                Goed bezig, mooi dat er nog een origneel uitziende GSI op de Nederlandse wegen blijft:thumbup

                Ik ben ook benieuwd naar de “na” foto’s, posten die hap!

                #17487528
                kaneelschep
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 November 2004

                  Zo.. hier dan eindelijk wat footoojes..
                  Kwas even naar een trouwerij in Wenen ondertussen…
                  Zoals ik al zei.. ben nig niet helemaal tevreden, maar het begint er op te lijken.
                  En als de motorkap nog een beetje gesteld wordt ben ik al veeeel meer tevreden.
                  Het verf werk is wel heel goed geworden.
                  En ik maak nog wat meer fotoos buiten en op de brug vd bodem.

                  Groetjes.







                  #17487529
                  Kadett 1.5-TD 4Deurs
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 February 2008

                    Ziet er goed uit zo! :thumbup

                    #17487530
                    nl-tuning
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      17 July 2006

                      toppie:jerry:jerry

                      kan je er niet wat grotere foto’s neerzetten?? ik ben wel benieuwd.

                      groeten nick

                      #17487531
                      kaneelschep
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 November 2004

                        kan je er niet wat grotere foto’s neerzetten?? ik ben wel benieuwd.

                        Als je op de fotoos klikt kom je bij imageshack en als je daar dan weer op de foto klikt dan wordt de foto best wel groot! ;)

                        #17487532
                        kaneelschep
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 November 2004

                          Gister de auto weer naar de garage gebracht waar ie gemaakt was.
                          Ze gaan mn laatste wensen die ik verzameld heb door er een week naar te staren ook nog aanpakken.
                          Nog een paar plekjes bijwerken die ze vergeten waren, sloten verwijderen, motorkap en bumper nog wat stellen..

                          Verder komt er weer een originele eindpot onder.
                          De originele GSI velgen met nieuwe banden.
                          16V achterbrug en remklauwen rondom met nieuwe stalen remslangen.
                          Dan wil ik nog stuur/fuseekogels en ophangrubbers vervangen.
                          En dan moet het weer een nette originele 5 deurs gsi zijn eigenlijk!

                          #17487533
                          kadeddilac
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            13 February 2005

                            Mis je niet nog een rubberen stootstrip op de deur, of zit die er alweer op?
                            En al eens overwogen alle plastic stootstrips opnieuw te spuiten? Dan ziet ie er weer uit als nieuw:o:wors

                            Verder zie ie er super uit, zo kom je ze zelden nog tegen. Respect:thumbup.

                            #17487534
                            kaneelschep
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              30 November 2004

                              Klopt! de auto is een keer gestolen in amersfoort toen ik hem nog maar net had en toen is de strip verdwenen. Rechter achterdeur, stuurslot, bumper, sloten, deuk in de bodem ?!?! Veel kapot dus. Deur is nu weer tiptop, maar de strip mist nog.
                              Omdat het een 5 deurs is en GSI ben ik hem nog niet tegengekomen op een sloop.
                              eigenlijk nog nooit voor nieuwe gevraagd of gedacht ze te laten spuiten…. :hmmz :thumbup
                              Ga ik doen! :P

                              De vergrijsde delen in de bumper worden nog uit de oude gehaald die wel nog zwart zijn.
                              Ook moet ik nog zoeken naar een mooi zwart deel voor onder de ruitenwissers…

                              #17487535
                              kaneelschep
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                30 November 2004

                                Er is weer wat nieuws.
                                De grijze delen op de bumper zijn ook zwart gespoten.
                                De sloten zijn verwijderd.
                                Alle laatste dingetjes aan de auto zijn gespoten en gemaakt wat ik wilde.
                                Ik heb een paar andere voorpoten met veren, schokdempers en remmen van een 16V overgenomen. Die komen eind juli hier.
                                Ook heb ik een 16V achterbrug met remmen en al liggen.
                                Ik heb nieuwe fusee/stuur kogels en stangen besteld.
                                Ook de rubbers die bij dit alles horen zijn al besteld en komen met de rest mee.
                                Dus ik heb weer genoeg te doen binnenkort iig..

                                #17487536
                                Jeff 2
                                  Lid sinds:
                                  26 June 2009

                                  Dat is heel netjes gedaan, en ze is vooral origineel gebleven :wub

                                  Veel mooie en veilige kilometers gewenst met deze beauty!

                                  Groeten Jeff

                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.