Kadett E

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273871
    Raluph
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 January 2011

      Vorige week mijn Astra gedaan en deze week was de Kadett aan de beurt.
      Als eerste de bumpers eraf gehaald, scheelt afplakken en ze moesten ook wat aandacht krijgen.

      De staat van de lak




      (bedoeling was eigenlijk om deze zomer de achterruit eruit te halen om de sponning roestvrij te maken, maar geen tijd voor gehad :???: )

      Als eerste Ironremover

      Vervolgens gewassen en gekleid.
      De bumpers aangepakt met Auto Finesse Revive Trim Dressing



      Eind resultaat:





      Druppeltjes :mrgreen:

      #18299191
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Heel erg netjes! Lijkt wel weer in nieuwstaat (daarvoor dan alleen even putjes uit motorkap laten halen en de roest onder de ruit aanpakken) Werkt die ironremover goed?

        #18299192
        KadAstra-EF
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 July 2010

          Goed gedaan en een mooi resultaat bereikt :thumb

          Rik

          #18299193
          Raluph
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 January 2011

            @midnight black, Heb al bijna 2 jaar een motorkap liggen met steenslag om deze te vervangen. Moet die eigenlijk een keer kaal maken en spuiten maar komt er niet van net als de sponning van de achterklep :???:
            De Ironremover werkt naar mijn mening goed maar heb alleen nog maar deze Ironremover gewerkt dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet.

            #18299194
            kadett-supreme
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 July 2004

              netjes weer! volgende keer zou ik pas na het wassen de de-ironizer gebruiken. (of ik heb het verkeerd begrepen….)

              #18299195
              Raluph
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 January 2011

                @kadett-supreme, je hebt het goed begrepen. Bedankt voor de tip :thumb
                Doe nu idd eerst ironizer, afspuiten, wassen en weer afspuiten. Maar de volgorde zou dan moeten zijn: afspuiten ( heb geen foanpistool :( ), wassen, afspuiten, ironizer en weer afspuiten?

                #18299196
                kadett-supreme
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 July 2004

                  Juist. En als je de auto in de wax hebt staan en tussendoor wast, kan je beter de auto nog een keer naspoelen met alleen de uitlooo van de slang, dus zonder sproeikop. Beter nog is een stukje slang van een cm of 30 met een koppelstukje te koppelen. De uitloop uit een slang gaat beter dan de uitloop uit een koppelstukje, als je begrijpt wat ik bedoel. De auto wordt dan veel droger dan dat je ‘m afsproeit.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.