Kadett E turbodiesel – update 19/07

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett E turbodiesel – update 19/07

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272608
    Kadett 1.5-TD 4Deurs
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 February 2008

      Hey allemaal, ik ga mijn topic over de Kadett hier verder zetten.
      Het vorige stond bij restauratie en verbouwingen: viewtopic.php?t=83901.

      Momenteel zit het zo :angel :

      En dat heeft hiermee te maken ;) :

      En ik had volgende vraag, ook al in het Marktplaats gedeelte gepost:

      Kan iemand mij helpen aan een nieuwe rubber voor achterop de remkrachtversteker van mijn Delco remsysteem?
      Op de rubber zijn de nummers 488-836 en MRE1 terug te vinden.
      Is niet apart te bestellen bij Opel, dus als iemand een goede nieuwe/tweedehandse heeft liggen mag ie mij iets laten weten.
      Andere optie is als iemand een ATE rubber heeft liggen, deze kan opmeten voor mij om te zien of deze hetzelfde is als de DELCO versie.

      Bedankt

      #18289404
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Als je hem vindt dan wil ik dat ook graag weten, vincent al gevragen?

        #18289405
        Kadett 1.5-TD 4Deurs
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 February 2008

          Ja hij kan die van Ate nog nieuw gemaakt bestellen, en is zo ook nog te vinden op internet, maar ik zoek dus de delco versie, en die kan je alleen bestellen bij Opel in combinatie met de volledig rembooster. Dit is zonde want die is nog goed bij mij… Dus van zodra als ik weet dat die ate versie hetzelfde is bestel is die gewoon…

          #18289406
          Vinci
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 August 2009

            Ik heb hier voor beide types de rembekrachtiger in huis, en kan er geen verschil in ontdekken aan de achterkant. Alleen de voorkant is natuurlijk wel anders, zoals bekend. Het feit dat in de catalogus ook maar een type staat bevestigd voor mij eigenlijk wel dat het maar een soort is. Voor die 6 euro kan je er toch haast geen buil aan vallen, alleen de verzendkosten van OCP zijn pittig, maar als je nog meer nodig hebt kun je het wellicht iets uitsmeren…

            #18289407
            Kadett 1.5-TD 4Deurs
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 February 2008

              Oké Vinci merci, dan zal ik die van Ate bestellen en ’t vervolg zullen jullie hier zeker zien ;).

              Bedankt voor de info.

              #18289408
              Kadett 1.5-TD 4Deurs
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 February 2008

                De rubber is intussen aangekomen, en al gemonteerd.
                De ATE versie is iets langer, maar geen enkel probleem verder, diameters zijn identiek dus past mooi:

                Stuurbekrachtiging zit er ook in, alle onderdelen gezandstraald en likje verf:




                Tijdens het monteren nog roest gevonden achter de voorbumper links:

                Weggeschuurd en roestomvormer erop, binnenkort terug steenslagspray erover:

                En nog een sfeerbeeld:

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.