Kadett E teller met toerenteller aansluiten

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett E teller met toerenteller aansluiten

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267068
    marcohgd
      Lid sinds:
      4 August 2013

      Hallo,

      Ik heb een teller met toerenteller van een E kadett aangeschaft voor mijn D kadett.

      Nu weet ik wel hoe ik hem mooi pas krijg in mijn D kadett dashbord, maar weet ik niet wat de volgorde is van de 12 polige stekker van de E kadett teller.

      Nu is dus mijn vraag:
      Weet of heeft iemand het aansluitschema van een E Kadett teller met toerenteller?

      Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

      #18243689
      Vinci
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2009

        Staat in de vraagbaak, is wel effe een uitpluiswerkje. Heb het een keer ergens op papier gezet, omdat ik een Corsa A GSI tellerbakje in de mijne wil zetten. Als ik dat weer vind probeer ik het wel effe te posten.

        #18243690
        marcohgd
          Lid sinds:
          4 August 2013

          Dat zou super zijn!

          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

          #18243691
          John8219
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 July 2009

            Is hier al een oplossing in bereikt?

            Anders heb ik hier wel de electrische schema s zoals ik ze heb gedownload toen dit nog op het forum stond als onderdeel van het Kluwer Werkplaatshandboek Kadett E. Is dit waar Vinci naar op zoek gaat voor marcohgd?
            Ik zie nu trouwens dat jij (Vinci) dit zelf ooit hebt gepost bij de how to afdeling, mocht je dit zoeken heb ik het paraat )met dank aan jezelf) echter denk ik dat jij het al volledig uitgeschreven hebt liggen en de topic starter zo tijd bespaart.

            Groetjes John

            #18243692
            marcohgd
              Lid sinds:
              4 August 2013

              Ik heb het nog niet klaar

              #18243693
              John8219
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 July 2009

                @marcohgd wrote:

                Ik heb het nog niet klaar

                Als je via een pm even je email geeft, stuur ik die hele Kadett E handleiding ( credits Vinci) naar je toe dan kun je zelf beoordelen of je hier wat aan zult hebben, is dat een idee?

                John

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.