Kadett E meeting

Forumindex Forums Overige Meetings Kadett E meeting

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 178)
  • Auteur
    Berichten
  • #18161017
    Vinci
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 August 2009

      Schitterende foto’s Rik! Talentje hoor, zeker deze:

      , maar je hebt ook leuke series gemaakt met alle auto’s even vanuit de zelfde positie. Erg leuk!! :wub

      Dit moeten we denk ik wel eerder doen dan over een jaar pas weer. Vond de locatie trouwens ook erg geslaagd, je kon er evt. ook nog goed droog staan met regen, onder de luifel. Er waren ook al goede zitplaatsen voorzien en ruimte zat voor nog veel meer auto’s.

      Vond het wel leuk om te zien dat er ook veel reacties merkbaar waren vanaf de weg, varierend van een GTItje die vreselijk gas gaf tot vertederde blikken van mensen naar het mooi opgestelde rijtje E Kadettjes.

      Kort geleden ben ik naar een Honda meeting geweest van een collega, onder het mom van maakt het uit dat je met de Kadett komt, het gaat om de gezelligheid. Nou is dat toch heel anders, bijna alleen maar van die enorm uitgebouwde tupperware en bruluitlaten, keiharde muziek enz. Hier was het gewoon meer om de gezelligheid en meer liefhebbers van origineel, en dat mag ik wel. :thumbup

      #18161018
      KadAstra-EF
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 July 2010

        @Vinci wrote:

        Schitterende foto’s Rik! Talentje hoor, zeker deze:

        , maar je hebt ook leuke series gemaakt met alle auto’s even vanuit de zelfde positie. Erg leuk!! :wub

        Dit moeten we denk ik wel eerder doen dan over een jaar pas weer. Vond de locatie trouwens ook erg geslaagd, je kon er evt. ook nog goed droog staan met regen, onder de luifel. Er waren ook al goede zitplaatsen voorzien en ruimte zat voor nog veel meer auto’s.

        Vond het wel leuk om te zien dat er ook veel reacties merkbaar waren vanaf de weg, varierend van een GTItje die vreselijk gas gaf tot vertederde blikken van mensen naar het mooi opgestelde rijtje E Kadettjes.

        Kort geleden ben ik naar een Honda meeting geweest van een collega, onder het mom van maakt het uit dat je met de Kadett komt, het gaat om de gezelligheid. Nou is dat toch heel anders, bijna alleen maar van die enorm uitgebouwde tupperware en bruluitlaten, keiharde muziek enz. Hier was het gewoon meer om de gezelligheid en meer liefhebbers van origineel, en dat mag ik wel. :thumbup

        Dat viel mij ook op, dat mensen die net getankt hadden, niet meteen de weg op reden maar, even langs ons reden, langzaam :wors

        Ach die GTi’tje was gewoon jaloers joh, laat maar brullen :jerry

        Was heel gezellig, en dat met 9-10 auto’s, :angel

        Rik ;)

        #18161019
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Dit kan denk wel uitgroeien naar weer wat groters denk ik.. Met meer Kadett E-tjes

          #18161020
          saluma
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 November 2010

            @JvV wrote:

            Dit kan denk wel uitgroeien naar weer wat groters denk ik.. Met meer Kadett E-tjes

            Dat zou super wezen,maar het gaan er nooit meer worden dan 2500.
            Was nogmaals een super leuke dag,aardige jongens,gezellig staan praten…………..kortom toppie!!

            #18161021
            Arjen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Ziet er leuk uit. Leuk initiatief en moet zeker een jaarlijkse meeting worden!

              #18161022
              Vinci
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 August 2009

                @KadAstra-EF wrote:

                Ach die GTi’tje was gewoon jaloers joh, laat maar brullen :jerry

                In Duitsland zeggen ze ook wel “Der bessere GTI heisst GSI” ;)

                Maar ik herinner me nog een hele leuke toertocht van een vriend van mij die een Volvo 240 heeft, met een stuk of vijftien van die bakken door de veluwe getoerd een keer, met mijn vrouw en kind er bij. Dat was ook heel erg leuk, en tussentijds en naderhand nog een drankje gedronken en hapje gedaan in een gezellig tentje. Zo iets lijkt me ook leuk om te doen met de Kadettjes een keer! king:

                #18161023
                Vinci
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 August 2009

                  Heb het ook even in Engeland op het Astra MK2 (de Engelse Kadett) forum gepost:

                  http://www.astra-mk2.com/forum/showthread.php?37754-Little-gathering-in-Holland-today&p=373044#post373044″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                  Nou kan het zijn dat je lid moet zijn om dat te kunnen lezen, want sommige forum delen zijn afgeschermd en enkel voor leden…

                  Er is daar in elk geval iemand erg weg van die GT:
                  http://www.astra-mk2.com/forum/showthread.php?37754-Little-gathering-in-Holland-today&p=373044&viewfull=1#post373044″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                  Vond dat een hele aardige jongeman met zijn vader, maar ik zie hier niet zo gauw wie het nou is op het forum?? :hmmz

                  #18161024
                  saluma
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 November 2010

                    Die grilleverkleiner (zoals ze dat vroeger noemde) had ik ook op mijn eerste Kadett zitten. Kostte toen FL83,- bij de Opeldealer en was van Kamei.
                    Vond het een heel gaaf ding.

                    groetjes Marcel

                    #18161025
                    g-astraa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      13 March 2005

                      @Kadett Gsi 89 wrote:

                      @g-astraa wrote:

                      jaja jou kadett mocht dus ook weer uit de schuur hahaha. :thumb :thumb :thumb

                      Ja mooi weer he, :thumb Had je daar vanmiddag ook nog wel verwacht, en vanmorgen in Lopik heb ik je ook niet gespot.

                      had ook niet verwacht dat je op lopik zou zijn ik zelf ben 2 dagen op lopik geweest en kwam gister om 17:30 langs de meeting terug van lopik maar er was niemand meer.

                      #18161026
                      John8219
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        18 July 2009

                        Ik lees dat de GT eigenaar gezocht wordt, hierbij meld ik mijzelf :-) .
                        Ik lees ook dat er op het Engelse Astra forum naar de grillverkleiner wordt gevraagd.(zoals deze blijkbaar heet)
                        Ik zal hem als het makkelijk is een keer afschroeven en er foto s van maken indien er iemand aan de hand hiervan in staat is deze na te maken zou dat leuk zijn, mijn schoonvader die ook mee was naar de meeting is technisch tekenaar met Autocad geweest, misschien kan hij hem natekenen met de juiste maten als dit handig mocht zijn.

                        Zoals ik op de meeting vertelde is het eigenlijk geen GT maar een Top uitvoering.
                        De eerste eigenaar werkte naar horen zeggen bij de Opel Dealer en heeft hem voor zichzelf besteld en er GT stickers op gedaan, de GT s waren namelijk duurder en je kunt het verschil bijna niet zien o.a. De Top heeft geen toerenteller (deze nu wel) en heeft geen opbergbakje tussen de voorstoelen. Er staat veel info over op een Duitse site erg leuk om te lezen voor mij althans.

                        Groetjes John

                        #18161027
                        nova1.6
                          Lid sinds:
                          14 December 2012

                          ugguh ugguh…
                          http://link.marktplaats.nl/699191607″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                          #18161028
                          Vinci
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            3 August 2009

                            Wow super van jullie allebei!! :wors Ik heb de adverteerder maar gebeld, gelukkig is het kapje nog beschikbaar en ze reserveert hem ook. Da’s makkelijker dan namaken natuurlijk, maar echt super aanbod van je John! Ik heb je helaas niet zo veel gesproken op de meeting, maar dat gaan we een keer over doen heh! :thumbup

                            #18161029
                            John8219
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              18 July 2009

                              @Vinci wrote:

                              Wow super van jullie allebei!! :wors Ik heb de adverteerder maar gebeld, gelukkig is het kapje nog beschikbaar en ze reserveert hem ook. Da’s makkelijker dan namaken natuurlijk, maar echt super aanbod van je John! Ik heb je helaas niet zo veel gesproken op de meeting, maar dat gaan we een keer over doen heh! :thumbup

                              Mooi dat jij hem hebt kunnen kopen, ik had de verkoper ook aangeschreven over de beschikbaarheid en hem anders gekocht.
                              Ik had hem dan naar mijn schoonvader in Brabant laten sturen dan kon hij deze namelijk natekenen. Ik woon in Utrecht en we zien elkaar niet wekelijks.
                              Ik heb hem sowieso niet zelf nodig ik heb er namelijk al een en op mijn andere Kadett wil ik er geen een.
                              Ik had hem ook weer voor hetzelfde bedrag als hij mij gekost had weggedaan op het forum, dit omdat ik geen winst wens te maken over de rug van mensen die ik als vrienden beschouw.
                              En we moeten inderdaad op volgende meeting eens nader kennis maken lijkt me leuk!

                              Groetjes John

                              #18161030
                              nova1.6
                                Lid sinds:
                                14 December 2012

                                Die dingen zijn niet echt héél zeldzaam hoor!
                                Heb ze wel vaker op Mp zien staan ;)

                                #18161031
                                Vinci
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  3 August 2009

                                  Ah ja, ze zei al dat ze net een mailtje had ontvangen ook… Vandaar
                                  ..

                                  Oh, ik zou het niet weten, zou kunnen dat ze in Engeland wel zeldzamer zijn….

                                  #18161032
                                  John8219
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    18 July 2009

                                    @Vinci wrote:

                                    Ah ja, ze zei al dat ze net een mailtje had ontvangen ook… Vandaar
                                    ..

                                    Oh, ik zou het niet weten, zou kunnen dat ze in Engeland wel zeldzamer zijn….

                                    Dat moet ik zijn geweest:-) , ga je deze zelf gebruiken of had jij een gefacelift exemplaar en gaat hij naar Engeland?
                                    Ik vraag dit omdat ik anders de moeite bespaar hem eraf te halen en te laten tekenen.
                                    Over de zeldzaamheid al dan niet kan ik niks zeggen, ik heb ooit een blauwe GT gezien die hem ook had en op MP zoek ik ze nooit.

                                    #18161033
                                    Vinci
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      3 August 2009

                                      Ja, deze gaat naar Engeland, mijne heeft inderdaad een losse grill… Tekenen is dan niet nodig hoor, maar nogmaals bedankt voor het aanbod!

                                      #18161034
                                      nova1.6
                                        Lid sinds:
                                        14 December 2012

                                        @Vinci wrote:

                                        Ja, deze gaat naar Engeland, mijne heeft inderdaad een losse grill

                                        Dit is voor mij ook de reden dat ik hem niet kocht.

                                        #18161035
                                        mark
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          30 June 2004

                                          Dat interieur van die cabrio ziet er zeker mooi uit, smetteloos zo dat wit :thumbup . Volgende keer kom ik ook met de gsi langs

                                          #18161036
                                          johan1981
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            1 April 2005

                                            Leuke foto’s!! :kewlpics

                                            Jammer dat ik het over heb moeten laten gaan, anders was ik de enige met een Kadett Caravan! haha! king:

                                            Volgende keer hoop ik er ook bij te zijn.

                                            #18161037
                                            Vinci
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              3 August 2009

                                              Wauw, die miste ik dus inderdaad nog wel in het rijtje! Die beginnen wel heeeel zeldzaam te worden heh!

                                              #18161038
                                              turbo.d
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                24 June 2013

                                                Ik heb een jaar of 13 geleden ook een Kadett-E gehad (zie foto).

                                                Dit was mijn eerste auto; een 1990 Kadett 1.4i op LPG. Heb hem 3 jaar gehad en heel veel warme herinningen. Heb dit topic met veel belangstelling gevolgd en ook met het idee gelopen om gewoon te komen kijken. Maar goed, ben nog niet zo lang hier op het forum en heb ook geen Kadett meer.

                                                Ik heb eigenlijk een waanzinig idee; mijn vrouw heeft nog geen rijbewijs en dus ook geen auto. Misschien een Kadett-E cabrio voor haar kopen.Sla ik weer meerdere vliegen in 1 klap. Leuke auto voor in de zomer om te cruizen, mijn vrouw mobiel en ik me eerste “liefde” terug. :jerry
                                                Het is dat ik al een oldtimer heb. Maar anders had ik het misschien al een paar jaar geleden gedaan. :hmmz

                                                Mocht ik tegen de volgende meeting nog geen Kadett-E cabrio hebben; dan kom ik misschien wel de Kadett-G; welke ik een stukkie verderop parkeer :jerry

                                                greetz
                                                Marcel

                                                #18161039
                                                KadAstra-EF
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  24 July 2010

                                                  Mooie E had je :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub
                                                  Een Kadett E is niet duur om op de weg te houden:
                                                  26 Euro maand wegenbelasting en 6 Euro verzekering (WA)

                                                  Ik moet het alleen verdienen hier maar tot nu toe red ik het om zowel een F als een E op de weg te houden en ook te onderhouden :thumb

                                                  Rik ;)

                                                  #18161040
                                                  turbo.d
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    24 June 2013

                                                    Tja, zoals gezegd heb ik dus naast de Astra-G al een Oldtimer (van een ander merk.) en die kost elke maand ook zo’n € 25,- aan verzekering. En om nou 2 auto’s voor de hobby te hebben die dus meest van de tijd buiten moeten staan :hmmz

                                                    Vind een E-Kadett Hatchback erg mooi maar ook de cabriolet uitvoering vind ik niet verkeerd.
                                                    Ik ben nu al bezig om mijn vrouw beetje “om te praten” ze denkt zelf aan een Peugeot 206 en daar heb ik echt nix mee :argue

                                                    #18161041
                                                    Vinci
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      3 August 2009

                                                      Nee geen Franse auto!!! In elk geval zie ik allerlei peugeots van collega’s sterven op manieren die gewoon eng zijn!! Vooral de hele nieuwe zijn sleeeeeheeeeheeeecht!!!!

                                                    25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 178)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.