kadett e C20LET bekabeling (dringend)

Forumindex Forums Modellen Kadett kadett e C20LET bekabeling (dringend)

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238017
    nvt_opel
      Lid sinds:
      31 October 2009

      heb een vraagje ivbm inbouw c20let met f28 versnellingsbak het gaat hier over een 16V kas
      maar nu komt de vraag
      hoe zit het met de bedrading ik graak daar niet aan uit kan er mij iemand helpen
      andere tips zijn ook welkom

      #17882438
      Vinci
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2009

        Vergeef me als ik een domme vraag stel, maar wat is een boite? Bedoel je daarmee gewoon de bak?

        Heb geen ervaring met zo’n project, maar wel met een gewone 16V inbouwen en weet wel e.e.a. van electronica, maar ik denk dat wat gerichtere vragen zowiezo wel helpen om antwoord te krijgen…

        #17882439
        nvt_opel
          Lid sinds:
          31 October 2009

          boite =versnellingsbak

          #17882440
          kaneelschep
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 November 2004

            ik graak daar niet aan uit

            :D mooi voorbeeld van onduidelijkheid tussen de talen! :)
            Wij zeggen: Ik raak (of kom) er niet uit. dan weet je iets niet.
            Maar ook: Ik raak (of kom) er niet aan. dan kan je aan iets niet komen.
            Dus heb je de kabelboom die bij de let zat? of weet je niet hoe je die aan de 16 kabelboom moet knopen?

            Zijn er hier meerdere die dat al gedaan hebben dus moet goed komen!!

            #17882441
            jojonopel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 September 2006

              In België ( Vlaanderen) zegt men :
              Ik geraak daar niet aan uit ! , van ergens uit wijs geraken !!
              (graak : is een tikfout)

              #17882442
              nvt_opel
                Lid sinds:
                31 October 2009

                geraak idd het is een motor kabelboom van een let en de rest is van een 16v

                #17882443
                kadett4x4
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 July 2004

                  ik zou eens beginnen met kleur op kleur oversteken, dan ga je een heel eind geraken.
                  anders even rond zoeken hier, wie er een let in een kadett heeft, en die eens een pm sturen.

                  groeten.

                  #17882444
                  Vinci
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 August 2009

                    Je kan ook een vectra of calibra vraagbaak kopen en een kadett vraagbaak en dan kun je zo zien welke kleuren draadjes in connector X5 zitten (die dikke ronde stekker die de motor boom en dash boom aan elkaar verbind) bij beide en wat ze doen. Dan weet je 100% zeker dat het goed zit en snap je tevens waarom….

                    #17882445
                    Vinci
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 August 2009

                      Dit lijkt me ook wel nuttig:
                      http://www.mantablog.nl/motronic-c20let/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                      #17882446
                      EBkadett
                        Lid sinds:
                        22 April 2006

                        het staat wel ergens op het forum kan het zo alleen niet weer vinden.

                        alles kan kleur op kleur ik meen dat je er dan 3 overhoud.
                        ik meen dat 2 ervan zijn
                        blauw/rood– benzine pomp het is al weer een paar jaar geleden maar ik meen dat de blauw/rood bij de kadett c20xe in de ronde stekker zit en bij de c20let op een losse stekker vlakbij de computer.

                        zwart — geschakelde +

                        #17882447
                        Vinci
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          3 August 2009

                          Blauw rode voor de pomp zit bij mijn C20XE boom ook bij de computer.

                          #17882437
                          nvt_opel
                            Lid sinds:
                            31 October 2009

                            nou nhij draait en rijd al nu ng een paar kleine dingetjes km telles werkt niet (digi dash) water temp olie druk en achteruit rijlicht weet er iemand welke verbindigen dat zijn mvg

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.