kadett digidash ombouwen voor astra f

Forumindex Forums Modellen Astra kadett digidash ombouwen voor astra f

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 51 tot 57 (van in totaal 57)
  • Auteur
    Berichten
  • #17603081
    Oenatje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      het is ook heel veel werk

      #17603082
      wes155
        Lid sinds:
        27 April 2009

        een vraagje voor de mannen hier!!heb mn digidash ingebouwd en het werkt(niethelemaal)!!
        wil graag mn airbag lampje aansluiten op een willekeurige lamp wat over is en daar t plastic achtermaken voor de afbeelding alleen dat lukt niet,vind de kabel niet vd airbag ook wil ik t lamje aansluiten van de verlichting?ook daar vind ik op mn dash boom geen aansluiting voor iemand die me hiermee kan helpen?
        mvg wesley

        #17603083
        wes155
          Lid sinds:
          27 April 2009

          geen advies voor mij nou nou
          !!!!

          #17603084
          IMpY
            Lid sinds:
            18 July 2005

            alsje goed kijkt is het ook mogelijk om de astra lampjes te behouden. Dus welk advies wil je dan nog hebben? de kabelkleur weet ik niet uit mn hoofd zul je voor in een schema moeten kijken voor een astra f met airbags.

            Groeten Twan

            #17603085
            wes155
              Lid sinds:
              27 April 2009

              idd heb ook zoeen klok hier liggen inmiddels …maar wil de klok laten zoals ie is .dus alleen t front omzetten .heb de kabel gevonden van de airbag,is in een geel hoesje gestoken…heb m op de abs lampje aangesloten en hij functioneerd,maar op een andere kabel niet!ook het groene lampje moet op de lichtschakelaar aangesloten worden maar welke kabel?voor de mensen die zoeen klok willen hebben met de originele lampjes van astra…staat te koop op MP voor 50 euro!!!excl pulsgever want die was kapot mvg wes

              #17603086
              wes155
                Lid sinds:
                27 April 2009

                ps twan mijnvraag wa sniet over de klok maar over de bekabeling!!
                kleurcombi in dit geval….hoe ik beide modellen klokken maak dat is me nu wel duidelijk (met dank aan kenners op t forum)
                ook verschillende schema s op de kop weten te tikken maar geen enkele is 100% nauwkeurig
                maar veel is kleur op kleur, is alleen een probleem omdat kadett geen functie heeft voor airbag!mijn idee was om die op een lampje aan te sluiten wat over is en dan het plastic achteruit weg halen en verruilen met de afbeelding van airbag..alleen krijg op geen enkele aangesloten natuurlijk op de abs na!!
                mvg wes

                #17603087
                TheGeneral
                  Lid sinds:
                  21 February 2010

                  strak dashboardtje:thumbup

                7 berichten aan het bekijken - 51 tot 57 (van in totaal 57)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.