Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett D 1.8 Fuel Injection
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 februari 2014 om 15:36 #18180022
@opelpower89 wrote:
over de 90 pk lijkt me heel sterk lijkt me stug dat je pk’s verdubbeld zijn dan schroef ik gelijk een turbo op me x25xe en dan heb ik ook 340 pk :P haha
Als je hem sterk genoeg maakt dan zie ik het probleem niet?
6 februari 2014 om 19:40 #18180023@Duurt wrote:
tegenwoordig kunnen ze met een laser zo ene snijden, alleen het programmeren
Maar dat vind ik alsnog te veel geld voor een pakking. En de standaard pakking houdt het ook wel
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
6 februari 2014 om 21:34 #18180024Bij Novatec in Tolbert deden ze dat vroeger ook, net zoals stralen en poeder coaten voor een gereduceerd tarief
Misschien kun je de kopbouten ook wat strakker draaien
Heb ook wel eens gehoord dat er ivm. de op 3 punten gelagerde krukas niet veel meer uit te halen was dan 100 pk.
7 februari 2014 om 07:00 #18180025Kopbouten heb ik idd iets strakker gedraaid, over het aantal pk’s zeg ik niks tot ik de uitdraai van de testbank heb gezien.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
7 februari 2014 om 22:18 #18180026ik zou de turbodruk wel wat naar beneden schroeven
7 februari 2014 om 22:42 #18180027hmm.. een 1.4 turbo valt natuurlijk niet te vergelijken met die van jullie, maar als ik eens zie hoe vlot dat gaat denk ik dat dit ook wel leuk gaar worden ;)
http://www.youtube.com/watch?v=zZA_VxQ-Zwk” onclick=”window.open(this.href);return false;
en over het verdubbelen van de pk’s..
dit is wat er bij die 1.4 staat (ff vertaald via google)
Inspuithoeveelheid: Voortbordurend op de serie lambda regeling. In de open-lus regio via een opgeladen drukafhankelijke verrijking. Boost druk: 0,7 bar Max motor concept: nokkenas serie, verdichting reductie op de cilinderkop bewerking, Krukas serie Vermogen: 121 pk in plaats van de eerder gemeten 62 pkhet is dus best mogelijk haha
8 februari 2014 om 07:53 #18180028Turbodruk gaat naar 0,4 of 0,5 bar, dat zou weinig tot geen problemen moeten geven
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
8 februari 2014 om 07:57 #18180029Wel wat videomateriaal leveren please :thumb
8 februari 2014 om 08:34 #18180030wanneer gaat ie op de bank?
8 februari 2014 om 17:50 #18180031Als hij klaar is eerst een weekje rijden, en dan op de bank.
De bedoeling was een open pijp van voor tot achter, maar dat maakt me toch wat te veel lawaai, dus ben opzoek maar een middendemper met 60mm diameter aansluiting
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
10 februari 2014 om 14:23 #18180032De uitlaat zit er helemaal onder, lekker zwaar geluidje maar niet overdreven.
Nu alleen de ontsteking nog, hij staat op 40graden voorontsteking, is veel te veel, dat is de oorzaak dat de koppakking er tussenuit klapte. De voorontsteking naar 5graden zetten en dan eindelijk rijden
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
10 februari 2014 om 16:40 #18180033En en ander eindstuk, net zo dik als de rest van de uitlaat.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
10 februari 2014 om 17:42 #18180034Ziet er goed uit! Ben echt reuze benieuwd naar de uitdraai
10 februari 2014 om 17:49 #18180035ga je hem in de buurt testen?
11 februari 2014 om 16:04 #18180036Ja is wel in de buurt, maar eerst de Wastegate nog, 1,7 bar gaat me iets te gek, moet naar 0,4 bar.
Het is geen verstelbare wastegate dus ik moet hem zelf aanpassen
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
16 februari 2014 om 00:37 #18180037Kwam vandaag toch wat moois tegen op de sloop! Een paar gave wieldoppen van een E Kadett.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
16 februari 2014 om 01:37 #18180038Dikke sleeper :thumb
Kan niet wachten tot hij klaar is HGD!
Kadett powerr!17 februari 2014 om 15:54 #18180039Vanmorgen een paar stoelen en een achterbank van een E Kadett Luxus gescoort.
Dat wordt passen en meten want ze passen helaas niet 1 op 1 in de Kadett. Maar, wat niet past is pas te maken!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
18 februari 2014 om 17:53 #18180040Dat zijn ze, super netjes nog, alleen een paar kleine vlekjes op de achterbank maar die komen er wel weer uit.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
18 februari 2014 om 18:22 #18180041Vetjes!
18 februari 2014 om 21:23 #18180042past de achterbank ook niet?
ik heb ene tijdje terug eens een bank van een astra f er in gelegd, exact net zo breed, alleen andere bevestiging.
als ik deze bank zo zie is het de zelfde bevestiging als de d18 februari 2014 om 22:42 #18180043Bevestiging is alleen anders, verder past het super
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
25 februari 2014 om 08:41 #18180044Komt er ook nog een interkoeler tussen?
25 februari 2014 om 18:26 #18180045als de originele radiateur er nog voor zit ben ik bang dat die wel aan de kook gaat
26 februari 2014 om 11:59 #18180046Vaak ben ie te bange
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.