kadett c sedan ’74 Verkocht !, Astra f ’94 gekocht

Forumindex Forums Modellen Kadett kadett c sedan ’74 Verkocht !, Astra f ’94 gekocht

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 301 tot 310 (van in totaal 310)
  • Auteur
    Berichten
  • #17781402
    petrolhead
      Lid sinds:
      13 August 2010

      boh het is inderdaad geen blijvertje, :( hopelijk vind hij dit keer wel iemand die heb hard kan houden, hij ziet er in ieder geval niet meer zo uit als toen :(

      #17781403
      opelpower89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 September 2009

        als t een c1 was wou ik m wel hebben :P

        #17781404
        pipo
          Lid sinds:
          5 November 2004

          @opelpower89 wrote:

          als t een c1 was wou ik m wel hebben :P

          ander frontje er op en schermpjes motor kap walla en c1.

          ik heb nog wel een top chop c1 ;) maar is ander prijskaartje

          #17781405
          petrolhead
            Lid sinds:
            13 August 2010

            het is btw een c1 :P maar vorige eigenaar had er een c2 front opgezet, als ik je kende toen ik hem verkocht was die naar jou toe gegaan. mja dat is achteraf

            #17781406
            opelpower89
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 September 2009

              jaja :P das meestal

              #17781407
              martijn91
                Lid sinds:
                22 February 2013

                hier de nieuwe mede eigenaar! (samen gekocht met een vriend)
                dit keer blijft het wel een blijvertje ;) gekocht in rotterdam,
                er zouden 2.2 record klauwen onder zitten maar zoals ik al las zijn dat dus gsi klauwen.
                De kadett is wel goed hard!
                Hij word opnieuw gerold (1200 schuren en polijsten) in ivoor wit en verder gestript alle overbodige gaan dingen er uit, we gaan er rally mee rijden. In de zomer komt er een 2 liter, ben nu aan het kijken welke blok, bak en achter as combinaties kunnen/het beste zijn.

                Welke schijven zaten er onder? deze zijn een beetje krom vandaar. Ook lekt hij op de krukas kering, dit word zsm verholpen.
                Elke info over de kadett is welkom, ik probeer een beetje de historie te achterhalen!

                gr martijn

                #17781408
                petrolhead
                  Lid sinds:
                  13 August 2010

                  @martijn91 wrote:

                  hier de nieuwe mede eigenaar! (samen gekocht met een vriend)
                  dit keer blijft het wel een blijvertje ;) gekocht in rotterdam,
                  er zouden 2.2 record klauwen onder zitten maar zoals ik al las zijn dat dus gsi klauwen.
                  De kadett is wel goed hard!
                  Hij word opnieuw gerold (1200 schuren en polijsten) in ivoor wit en verder gestript alle overbodige gaan dingen er uit, we gaan er rally mee rijden. In de zomer komt er een 2 liter, ben nu aan het kijken welke blok, bak en achter as combinaties kunnen/het beste zijn.

                  Welke schijven zaten er onder? deze zijn een beetje krom vandaar. Ook lekt hij op de krukas kering, dit word zsm verholpen.
                  Elke info over de kadett is welkom, ik probeer een beetje de historie te achterhalen!

                  gr martijn

                  Hee Martijn,

                  Welkom en dat is goed nieuws dat het een blijvertje is ! ik heb van bijna alles wel foto’s en info.
                  De schijven zijn omgeboorde 260×24 audi schijven als ik me niet vergis, gekocht via sniksnak/barry hier op het forum.
                  om dat deze sterker zijn en minder snel krom zouden trekken dan de record schijven ( knap dat ze nu wel scheef zijn )
                  en de klauwen komen van een calibra 16v af, daar had ik toen ook goodridge rvs remslangen op gezet, en als het goed is heb ik die van achter nog ergens liggen !

                  succes met je nieuwe project.

                  bij vragen kun je het me gewoon vragen via pm of dit topic.

                  #17781409
                  pipo
                    Lid sinds:
                    5 November 2004

                    @martijn91 wrote:

                    hier de nieuwe mede eigenaar! (samen gekocht met een vriend)
                    dit keer blijft het wel een blijvertje ;) gekocht in rotterdam,
                    er zouden 2.2 record klauwen onder zitten maar zoals ik al las zijn dat dus gsi klauwen.
                    De kadett is wel goed hard!
                    Hij word opnieuw gerold (1200 schuren en polijsten) in ivoor wit en verder gestript alle overbodige gaan dingen er uit, we gaan er rally mee rijden. In de zomer komt er een 2 liter, ben nu aan het kijken welke blok, bak en achter as combinaties kunnen/het beste zijn.

                    Welke schijven zaten er onder? deze zijn een beetje krom vandaar. Ook lekt hij op de krukas kering, dit word zsm verholpen.
                    Elke info over de kadett is welkom, ik probeer een beetje de historie te achterhalen!

                    gr martijn

                    blokken is keus genoeg alleen moet je dan ook b en aandrijfas en achteras vervangen en radiateur,hrc tank km teller enz enz.

                    gemiddelde ombouw met delen van een 1600 of 2,0 met 5 bak zit je ongeveer op 1500/1750 euro materiaal kosten.

                    kunt op sommige dingen bezuinigen of aanpassen om kosten te besparen

                    1600 achtras kadett c +-250 300 euro maar kan ook een a manta as pakken iets goedkoper en 1,5 cm per kant breder. manta b as nog goedkoper en weer 3 cm per kant breder dan c kadett. als jeje velgen er op aanpast gaat het goed.
                    bak getrag manta gemiddelt 150 200 euro voor de cih de 16v bak ligt meer tussen de 350 en 600 :shock:
                    kunt ook de bak van een omega pakken maar dan moet je de tunnel wat aanpassen en en andere aandrijfas maken die bakken zijn meestal iets goedkoper.
                    2,0 blok word schaarser en gemiddelt 250 euro s of e maar kan dus ook een 2,0 ohc niet zo mooi maar wel iets meer pk s en je kunt altijd nog over gaan naar 16v
                    aandrijfas 5 bak 100/125
                    en ga zo maar door :vertag

                    #17781410
                    martijn91
                      Lid sinds:
                      22 February 2013

                      Wel leuk dat er meteen reactie op het topic komt ;) we willen voor een c20xe of ne gaan maar dat kijken we nog allemaal wel en dan een gasklepset van een motor pakken of de 2 40’ers dellorto die ik nog heb liggen. Carbs hebben altijd een magisch geluid vind ik haha

                      gr martijn

                      #17781411
                      pipo
                        Lid sinds:
                        5 November 2004

                        @martijn91 wrote:

                        Wel leuk dat er meteen reactie op het topic komt ;) we willen voor een c20xe of ne gaan maar dat kijken we nog allemaal wel en dan een gasklepset van een motor pakken of de 2 40’ers dellorto die ik nog heb liggen. Carbs hebben altijd een magisch geluid vind ik haha

                        gr martijn

                        ik heb nog wel een kompleete motor liggen inc 5 bak 2,0i 8v met kabel boom ecu lmm enz uit een omega a en een achterasje heb ik ook nog wel van een c moet je alleen de schotels maken heeft een rotte schotel.
                        dus je kunt altijd effe mailen heb genoeg auto s omgebouwd naar grotere motoren. tot v6 toe in de c kadett
                        ;)

                      10 berichten aan het bekijken - 301 tot 310 (van in totaal 310)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.