kadett c sedan ’74 Verkocht !, Astra f ’94 gekocht

Forumindex Forums Modellen Kadett kadett c sedan ’74 Verkocht !, Astra f ’94 gekocht

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 310)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230073
    petrolhead
      Lid sinds:
      13 August 2010

      hierbij maak ik ook eens een pagina op dit forum aan over mijn c kadett.

      Mijn naam is Davy ik woon in het zuiden van limburg, en ik heb een tijdje terug een c kadett gekocht, deze moet nog afgewerkt worden en een kleur krijgen en nog wat kleine dingen.

      mijn plannen ermee zijn,

      blauw rollen
      Motor lopend maken
      nieuwe uitlaat eronder
      nieuwe semi kuipstoelen
      sparco 4 puntsgordels
      verlagen 50/50
      Dikke remschijven
      dikke remklauwen
      nieuwe remleidingen
      nieuwe remslangen (rvs)
      Rolkooi
      radio inbouwen
      h4 koplampen
      kachel werkend maken
      achterbank afwerken

      apk krijgen :P
      en heel veel ermee toeren.

      hier wat pics van hem:









      #17781103
      jens276
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2009

        ziet er grappig uit!
        maar is het nou metallic blauw wat je heb gerollerd??
        misschien zou je een nog fijnere rol kunnen gebruiken om het sinaasappel huidje te voorkomen, maar de kleur staat hem goed!!

        ben benieuwd naar het eindresultaat!!

        grtz jens

        #17781104
        petrolhead
          Lid sinds:
          13 August 2010

          huidje valt wel mee, is vooral stof wat erg aantrekkelijk is :mad: maar het is geen metallic is gewoon hoogglans signum lak als ik me niet vergis, met kleine vachtrollers gedaan, op advies van de spuiterij, bovendien heb ik de garage voorverwarmd met een warmte kanon en op het moment dat ik begon heb ik hem uitgezet.

          #17781105
          mayhem
            Lid sinds:
            13 June 2006

            rolleren komt het best uit als je het met jachtlak doet.

            vloer nat maken (anders loop je stof op) en met wat koudere temp, dan heeft de lak meer tijd om uit te vloeien voordat ie hard word.

            #17781106
            kadett4x4
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 July 2004

              wat heeft iedereen tegenwoordig toch met rollen, zelf spuiten kan ook.
              een klein vachtrollertje maakt een sinasappelhuidje, zeg dat maar tegen je spuiterij.
              als je het veel mooier wilt maken, pak dan een schuimrollertje, of een schuim mohairrollertje.
              ik heb al meerdere wagens zo gedaan, en op een paar stofpuntjes waren die toch redelijk strak.
              heb zelfs ooit een crosswagen zo gedaan, en daar werd over gezegd dat die gespoten was, dus het kan strak.
              ben dan wel dik 20 jaar schilder, maar iedereen kan het wel met een beetje oefenen.
              en met wat voor verf maakt niet zo veel uit, gamma, hema, sikkens of wat dan ook.

              groeten.

              #17781107
              petrolhead
                Lid sinds:
                13 August 2010

                iedereen zegt wat anders, maar dat maakt niet uit.. denk dat je het beste resultaat krijgt als je het vaker doet..
                het is niet het mooiste geworden maar hij heeft wel al weer kleur. en dus kan die hopelijk snel weer de weg op na een lange tijd.:D

                #17781108
                Bear79
                  Lid sinds:
                  7 April 2009

                  .. 60/60 maar welke velgjes ga je voor ?

                  Groetjes ook uit het Zuiden
                  Bear79

                  #17781109
                  petrolhead
                    Lid sinds:
                    13 August 2010

                    heb nu de originele ats velgen nog liggen dus die komen er eerst onder, en dan als ik weer eens wat geld over heb komen er 13″ ats classics onder:D

                    #17781110
                    Bear79
                      Lid sinds:
                      7 April 2009

                      Nice!!! :o

                      Zorg maar dat hij voor Sevenum c kadett meeting klaar is!

                      Greetz,
                      Bear

                      #17781111
                      mantarobin
                        Lid sinds:
                        4 July 2008

                        [rquote=1825883&tid=139212&author=kadett4x4]wat heeft iedereen tegenwoordig toch met rollen, zelf spuiten kan ook.
                        een klein vachtrollertje maakt een sinasappelhuidje, zeg dat maar tegen je spuiterij.
                        als je het veel mooier wilt maken, pak dan een schuimrollertje, of een schuim mohairrollertje.
                        ik heb al meerdere wagens zo gedaan, en op een paar stofpuntjes waren die toch redelijk strak.
                        heb zelfs ooit een crosswagen zo gedaan, en daar werd over gezegd dat die gespoten was, dus het kan strak.
                        ben dan wel dik 20 jaar schilder, maar iedereen kan het wel met een beetje oefenen.
                        en met wat voor verf maakt niet zo veel uit, gamma, hema, sikkens of wat dan ook.

                        groeten.[/rquote]

                        Ik geef je helemaal gelijk, heb mij kadett sedan ook gerold.. met verf van Sikkens en schuimrollers van de action is best strak geworden als zeg ik het zelf!:wors

                        Maar ff ontopic: wordt wel wat als ik het zo bekijk, leuk kleurtje en naar verloop tijd een setje classics (in 8j):thumbup

                        #17781112
                        petrolhead
                          Lid sinds:
                          13 August 2010

                          dankje, die ats classics zijn echt mijn droomvelgen :D moet nu alleen eventjes sparen voor een mooi setje

                          #17781113
                          GTS2.2DTI
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            14 October 2006

                            Had liever gespaard voor een nette spuitklus. Sorry hoor maar dit ziet er toch niet uit zo. Zonda van dit Detje..

                            #17781114
                            petrolhead
                              Lid sinds:
                              13 August 2010

                              tja zo kun je het ook zien, maar ik zie het liever dat deze dett weer terug de weg op komt en niet de sloop op gaat.
                              maar als ik het geld had dan ging mijn voorkeur ook naar een spuitbeurt, maar dat heb ik niet

                              #17781115
                              corres
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                12 April 2006

                                goed bezig jij hebt teminste lol in je hobby ook met minder centen:thumbup
                                JA het had ook een stuk strakker gekund idd voor weinig centen maar als jij er maar blij mee bent
                                als ik zie hoeveel sommigen hier uit kunnen geven aan auto’s spuiten vraag ik mij af waar ze dat allemaal van betalen
                                binnen een week staat er weer een superstrakke bak
                                terwijl ze nog een stuk of 6 andere auto’s hebben
                                ik neem aan dat ze en normale baan hebben vaak met een gezin ook nog dus hoe ze in godsnaam aan die centen komen:hmmz
                                ik heb een redelijke baan maar even een auto der bij kopen en even laten spuiten zit er voor mij niet in
                                dus zeg et maar
                                vandaar respekt voor je hobby op deze manier

                                #17781116
                                GlennGSI
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  28 August 2007

                                  [rquote=1828224&tid=139212&author=petrolhead]tja zo kun je het ook zien, maar ik zie het liever dat deze dett weer terug de weg op komt en niet de sloop op gaat.
                                  maar als ik het geld had dan ging mijn voorkeur ook naar een spuitbeurt, maar dat heb ik niet [/rquote]

                                  Idd beter dit dan de sloop en ook niet iedereen heeft de euro’s om een auto te laten overblazen

                                  #17781117
                                  Ben_M
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    25 January 2010

                                    zeker ben ik het daar mee eens. Maar spuiten hoeft niet perse zo duur te zijn. Moet eigenlijk gewoon een autospuiter vinden die in zijn vrije tijd auto’s spuit. Dat scheelt hemel en aarde in de prijs:) Het resultaat uit een cabine krijg je uiteraard nooit, maar gewoon thuis laten spuiten kan echt heel erg strak worden…

                                    #17781118
                                    ginkelvanmichiel
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      9 April 2007

                                      ‘t is inderdaad een behoorlijke sinaasappel geworden, maar, als je het over een half jaartje (en niet eerder ivm uitharden!) goed polijst is er heel wat meer uit te halen. Ik zie dat je er een behoorlijke laag op hebt gesmeerd, dus hoef je ook niet bang te zijn dat je er doorheen polijst :)

                                      #17781119
                                      GlennGSI
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        28 August 2007

                                        [rquote=1828479&tid=139212&author=Ben_M]zeker ben ik het daar mee eens. Maar spuiten hoeft niet perse zo duur te zijn. Moet eigenlijk gewoon een autospuiter vinden die in zijn vrije tijd auto’s spuit. Dat scheelt hemel en aarde in de prijs:) Het resultaat uit een cabine krijg je uiteraard nooit, maar gewoon thuis laten spuiten kan echt heel erg strak worden…[/rquote]

                                        dat zou idd een hemel en aard verschil zijn in prijs. maja de kwaliteit ook. als je dan geld gaat uitgeven voor het spuiten doe het dan in 1 keer goed. en anders net als deze kadett rollen.

                                        #17781120
                                        petrolhead
                                          Lid sinds:
                                          13 August 2010

                                          wow bedankt voor de reactie’s, polijsten is inderdaad de bedoeling als het allemaal goed hard is, en er zit ook een lekker dikke laag op.. ;)

                                          maar ik ben ook pas net 18 en echt ervaring heb ik ook nog niet, en bovendien als die gespoten was en ik zou er een kras op krijgen dan zou ik heel erg verdrietig worden, vandaar ook de keuze om het op dit moment te rollen.

                                          #17781121
                                          GlennGSI
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            28 August 2007

                                            [rquote=1828569&tid=139212&author=petrolhead]wow bedankt voor de reactie’s, polijsten is inderdaad de bedoeling als het allemaal goed hard is, en er zit ook een lekker dikke laag op.. ;)

                                            maar ik ben ook pas net 18 en echt ervaring heb ik ook nog niet, en bovendien als die gespoten was en ik zou er een kras op krijgen dan zou ik heel erg verdrietig worden, vandaar ook de keuze om het op dit moment te rollen.

                                            [/rquote]

                                            Dit kun je idd nog es makkelijk zelf bijwerken ! :P

                                            #17781122
                                            manta1988
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              18 January 2008

                                              leuk projectje. Doe in mijn vrije tijd ook wel eens spuitklusjes. dus als je nog eens wat gespoten wil hebben:thumbup

                                              #17781123
                                              REDP.
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                6 December 2009

                                                Mooi projectje,
                                                lekker leren sleutelen aan je kadettje en het gewoon op jouw manier doen.

                                                Spuiten is inderdaad mooier maar dan moet je er gelijk weer heel zuinig op zijn,
                                                gewoon straks in Maart/april met een beetje goed weer,
                                                en een paar vrienden het ding mooi polijsten en je zult zien dat ie er straks weer leuk bijstaat.

                                                ATS jes gewoon goed zoeken op div verkoopsite’s desnoods E-Bay in duitsland,
                                                en/of bij mede forum leden, ( ik heb mijn voorwielen 7j bij Bear gehaald en mijn achterwielen 8j komen uit Rotterdam )
                                                en suc6 met je bouwplannen

                                                #17781124
                                                Deperik
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  16 November 2007

                                                  Leuke auto!
                                                  Ik heb mijn kadett ook laten spuiten, en met het monteren van de pezen in de ramen toen direct al een kras gemaakt op de auto, nou dan baal je wel. Nu kun je het mooi bijwerken :P

                                                  Heb jij niet toevallig die uitlaat bij me besteld? Hij komt eraan hoor, morgen haalt TNT hem (hopelijk) ein-de-lijk op :)

                                                  #17781125
                                                  petrolhead
                                                    Lid sinds:
                                                    13 August 2010

                                                    hee, ja dat klopt inderdaad:D wel toevallig, kleine wereld zullen we maar zeggen :P
                                                    kvind het wel super dat je vol houd met het verzenden, vele hadden de moed al opgegeven :thumbup

                                                    #17781126
                                                    Bear79
                                                      Lid sinds:
                                                      7 April 2009

                                                      Davy,
                                                      ter info.
                                                      Limburgse meetings

                                                      09jan Roermond, Opel
                                                      16jan Kessel, c kadett

                                                      Rgds,
                                                      Bear79

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 310)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.