Kadett C City Rider

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett C City Rider

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226585
    Vincentariens
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 January 2006

      Zag deze auto op MP voorbij komen:

      http://link.marktplaats.nl/370866319

      En kwam erachter dat een speciaal model was voor de NL markt. Zit een beetje te twijfelen of dit een leuk nieuw project is. Begreep van de eigenaar dat de auto onder vliegroest zit dus moet sowieso meteen gespoten worden (en kan hem niet voor lange tijd binnen stallen, lastig dus…)

      Weet iemand meer over deze auto en/of de City Rider? Volgens mij een behoorlijk uniek model!

      #17736457
      kiyamizio
        Lid sinds:
        5 February 2010

        city rider zijn er niet veel 7 ofzo hoorde ik laatst in nederland? of dat waar is weet ik ook niet maar je zie je
        bijna nooit?

        vliegroest in grote aantallen zeker?

        #17736458
        MV
          Lid sinds:
          1 July 2004

          wat opknap werk en een goeie poetsbeurt zal hem goed doen en je rijd in iets origineels en de prijs is ook niet slecht…

          #17736459
          pipo
            Lid sinds:
            5 November 2004

            origineel gepost door kiyamizio
            city rider zijn er niet veel 7 ofzo hoorde ik laatst in nederland? of dat waar is weet ik ook niet maar je zie je
            bijna nooit?

            vliegroest in grote aantallen zeker?

            niet veel?? en dan maar 7 ppff dan heb ik er 2 van de 7 gehad
            :P
            volgensmij is een city rider gewoon een overjarige c1 kadett die ze niet kwijt werden dan maar een paar stikkers er op ander dakje er in en rider noemen.
            is gewoon om de oude modellen uit de showroom te krijgen
            want het is zelfs een 78er model en c1 is er maar tot half 77:hmmz

            #17736460
            GTS2.2DTI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 October 2006

              En toch is het een unieke City. Ik was deze uitvoering compleet vergeten om eerlijk te zijn.

              Ik hoop dat iemand hem gaat kopen en in zijn/haar oude glorie gaat herstellen. Zou zonde zijn als deze in onderdelen wordt verkocht.

              #17736461
              pipo
                Lid sinds:
                5 November 2004

                hij is ook alleen maar in nederland bekend niet in het buitenland.soort aktie model.
                heb zelf een rooie en een jadegroene gehad.
                en patrick uit oss volgensmij:hmmz heeft een gele.
                maar staat op kenteken ook verder niks dus als je een rooie een metalic groene of gele city neemt en je laat de stikkers na maken en gaat een hollandia opzetschuifdakje kopen
                en drukt er voor een spoiler onder heb je ook een rider:P

                #17736462
                Martin Donderwinkel
                  Lid sinds:
                  11 November 2014

                  voor de mensen die het nog mochten lezen of volgen.

                  ik heb de city waar dit over gaat waarschijnlijk in mijn bezit. de mijne heeft veel vliegroest althans.

                  auto staat binnen en gaat hersteld worden maar daar ben ik nog voor aan het sparen.

                  foto’s

                  #17736463
                  Corsaliefhebber
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 February 2012

                    :thumb :thumb :thumb

                    #17736464
                    Martin Donderwinkel
                      Lid sinds:
                      11 November 2014

                      en de foto` van later om te bekijken wat er allemaal aan moet gebeuren.


                      een paar weken later. even bekeken hoe de voorspoiler er aan toe was en of alles een beetje compleet was.





                      al die spikkeltjes boven bij achterklep is de vliegroest deze zit dus over heel de auto.

                      hier wel met flitser.

                      interieur is totaal versleten heb ik een hele goeie vervanger voor maar wel ander soort stof. zwart wit geblokt net zoals bij winterfest kadett.





                      heel bijzonder achterbank schotjes zijn nog netjes.



                      rechter spatbord heb ik ook een vervanger voor maar misschien word deze hersteld omdat dit het originele spatbord is. maar dat ga ik bekijken al ik hem eraf heb voor nu lijkt het scherm al zo rot dat hij vervangen moet worden.


                      slechte reparatie van vorige eigenaar.


                      het dakraam detail




                      er behoord aan binnenkant een rand om het dakraam die heb ik erbij maar staat niet op de foto.

                      tegen eind november en begin december heb ik alle technische delen zo een beetje compleet :D

                      en hopelijk kan ik er volgend jaar al iets aan beginnen te doen.

                      dit was het voorlopig zo een beetje.

                      #17736465
                      Anoniem
                        Lid sinds:
                        1 January 1970

                        Stiekem altijd. De Kadett C city mooi model gevonden. Broer van me reed een zwarte indertijd….jammer dat deze op de schroothoop beland is,maar helaas kon niet anders…aanvaringen gehad met een hert op weg naar Soest (Duitsland) . Hert heerlijke stoofpot…City…ai ai :fy1

                        #17736466
                        Martin Donderwinkel
                          Lid sinds:
                          11 November 2014

                          jammer dat het zo met de kadett van je broer is afgelopen. helaas gebeuren die dingen.

                          maar hoop het zelf nooit mee te maken als de mijne gerestaureerd zijn uiteraard.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.