Kadett C City 50-HM-74

Forumindex Forums Overige Historie Kadett C City 50-HM-74

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209373
    astrawez
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 March 2009

      Wie weet wat er met deze Kadett is gebeurd???
      Deze kadett is in bezit geweest van mijn ouders van 1977 t/m 1979. In september 2005 werd ik getipt dat deze Kadett bij een sloperij in Arnhem zou staan. Ik erheen gereden, maar toen hoorden we van de sloper dat deze Kadett net weg was (waars. door iemand gekocht voor onderdelen o.i.d.). Hij was erg rot zei hij, en dus niet erg geschikt om nog op te knappen. Wie weet waar deze Kadett allemaal is geweest van 1979 t/m 2005???
      Hier wat foto’s van toen:

      Gr Wesley

      #17474831
      PAASHAAS
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 November 2004

        De RDW kent het kenteken niet dus 99,9% zeker dattie niet meer bestaat….

        #17474832
        astrawez
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 March 2009

          origineel gepost door PAASHAAS
          De RDW kent het kenteken niet dus 99,9% zeker dattie niet meer bestaat….

          Inmiddels niet meer nee. Maar toen ik werd getipt toen stond hij nog wel op het RDW. Pas een jaar later ofzo in 2006 is hij er vanaf gegooit. Wat wel opviel was dat de APK toen al een paar jaar was verlopen..

          Gr Wesley

          #17474833
          InjectTheVenom
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 December 2004

            Sommige sloperijen verkopen auto’s aan particulieren of handelaren als er om de 1 of andere merkwaardige reden toch nog wat mee te beleven valt en er dus nog een kenteken aanwezig is, kortom als hij daadwerkelijk in Arnhem gestaan heeft dan is de kans groot dat hij inderdaad naar iemand is gegaan die hem voor de onderdelen wilde hebben waarna het kenteken vernietigd is.
            Zo heb ik een keer een Corsa B opgeknapt die bij een sloperij te koop aangeboden werd, deze rijdt inmiddels nog wel rond bij de huidige eigenaar.

            #17474834
            rellie kel
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Mooie oude foto!
              Heb m aan het kadett c register toegevoegd.

              Die rode sedan die er voor staat, heb je daar evt wat gegevens van?

              #17474835
              astrawez
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 March 2009

                Ja die rode sedan heeft kenteken 90-PJ-57. Die Kadett is 20 jaar in het bezit geweest van mijn oom. Op het RDW is hij nog bekend (zie link: http://publiek.vwe.nl/?txtkentekenveld=90pj57 ). Mijn oom is de 1e eigenaar geweest, alleen wat er op deze site staat over de apk-vervaldatum snap ik niet helemaal..
                Waar kan ik het Kadett C register vinden overigens??

                Op de bovenstaande link is dus niet de site van RDW, maar een andere site te zien. Hier zie je het dus ook als een auto niet meer bestaat. Als je namelijk 50-HM-74 invult, dan staat er dat het voertuig is gedemonteerd.. Helaas dus.. :(

                Gr Wesley

                #17474836
                rellie kel
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  heb de rode sedan ook toegevoegd.
                  ik denk dat die 90-pj-57 ook gesloopt is, alleen het kenteken bewaard is gebleven (slapend)

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.