Kadett B Sedan iets voor iemand hier?

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett B Sedan iets voor iemand hier?

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258814
    Ewoud94
      Lid sinds:
      11 April 2013

      olaa,

      Eerste keer hier in het Kadett topic :shock:

      Gisteren reed ik voor de 5e x langs een kadett die in mijn dorp te koop staat.
      Mijn vriendin was gelijk verkocht en wilde perse kijken, na haar overtuigd te hebben dat ik hem toch echt niet ging kopen voor der was ze natuurlijk weer beledigt en boos…. tja vrouwen… :jerry

      Maar aangezien ik momenteel geen plaats en het geld niet heb is het misschien iets voor iemand van hier?
      Ik heb totaal geen verstand van kadettjes maar volgens mij kan het bouwjaar niet kloppen heb wel wat gegoogeld maar de opgegeven bouwjaar van 1966 zijn hele andere kadettjes dan deze. Ik zit persoonlijk meer te denken rond 1976!

      Ik hoor graag van jullie wat het nou precies is want het interesseert me toch wel, ik vind het persoonlijk een prachtige auto!

      #18155090
      Ewoud94
        Lid sinds:
        11 April 2013

        Hierbij nog de foto’s




        #18155091
        nielss
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Is een b Kadett…..

          Gemaakt van ’65 tot ’73

          Ziet er imo mooi uit! :grin:

          Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk

          #18155092
          Ewoud94
            Lid sinds:
            11 April 2013

            ahaa oke! en in welke prijsrichting moet ik denken?
            ik ga toch even bellen misschien kan ik hem voor een prikkie kopen is natuurlijk een leuk project! :jerry

            #18155093
            Mijncorsa.nl
              Lid sinds:
              24 July 2005