Kadett B Sedan iets voor iemand hier?

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett B Sedan iets voor iemand hier?

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258814
    Ewoud94
      Lid sinds:
      11 April 2013

      olaa,

      Eerste keer hier in het Kadett topic :shock:

      Gisteren reed ik voor de 5e x langs een kadett die in mijn dorp te koop staat.
      Mijn vriendin was gelijk verkocht en wilde perse kijken, na haar overtuigd te hebben dat ik hem toch echt niet ging kopen voor der was ze natuurlijk weer beledigt en boos…. tja vrouwen… :jerry

      Maar aangezien ik momenteel geen plaats en het geld niet heb is het misschien iets voor iemand van hier?
      Ik heb totaal geen verstand van kadettjes maar volgens mij kan het bouwjaar niet kloppen heb wel wat gegoogeld maar de opgegeven bouwjaar van 1966 zijn hele andere kadettjes dan deze. Ik zit persoonlijk meer te denken rond 1976!

      Ik hoor graag van jullie wat het nou precies is want het interesseert me toch wel, ik vind het persoonlijk een prachtige auto!

      #18155090
      Ewoud94
        Lid sinds:
        11 April 2013

        Hierbij nog de foto’s




        #18155091
        nielss
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Is een b Kadett…..

          Gemaakt van ’65 tot ’73

          Ziet er imo mooi uit! :grin:

          Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk

          #18155092
          Ewoud94
            Lid sinds:
            11 April 2013

            ahaa oke! en in welke prijsrichting moet ik denken?
            ik ga toch even bellen misschien kan ik hem voor een prikkie kopen is natuurlijk een leuk project! :jerry

            #18155093
            Mijncorsa.nl
              Lid sinds:
              24 July 2005

              Die ziet er niet uit alsof ie voor n prikkie weggaat.. Ik gok zon 2.500 euro, al zie je op de foto’s natuurlijk niks van de onderhuidse staat of laat staan de historie:)

              #18155094
              icecold
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 April 2010

                zo eentje wil ik ook nog wel
                ziet er wel een proper autootje uit

                #18155095
                Kadett1.2
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  2 May 2011

                  @Mijncorsa.nl wrote:

                  Die ziet er niet uit alsof ie voor n prikkie weggaat.. Ik gok zon 2.500 euro, al zie je op de foto’s natuurlijk niks van de onderhuidse staat of laat staan de historie:)

                  Lijkt mij slechter dan je op eerste gezicht kan zien als ik zo naar de wielranden en motorkap kijk. Zitten ook nogal diepe krassen/deuken in (achterscherm) en zwartgeschilderde stukken bij de bumper zal ook wel een reen hebben. Daarbij zijn de velgen niet de originele maar van een C-kadett van na 1976.
                  En op gas ? Een echte liefhebber rijd gewoon op benzine. Ik zou er niet meer voor geven dan 1500 als het een B1 is, andrs minder.
                  Kan eigenlijk niet zien of het de versie is met de kleine achterlichtjes en ijzeren dashboard.

                  #18155096
                  kermitc
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 January 2007

                    zo te zien een B1,zie net wat blik bij dashbord.

                    en geen sleuven in de keien vanger.

                    B1 heeft blad veren achter,B2 spiraal.

                    john

                    #18155097
                    Andre_Ede
                      Lid sinds:
                      16 June 2006

                      Is het geen Kadett B Sport want die had wle die velgen

                      #18155098
                      rekord-e
                        Lid sinds:
                        9 February 2006

                        @Andre_Ede wrote:

                        Is het geen Kadett B Sport want die had wle die velgen

                        Is zeker geen kadett sport. Deze versie is alleen in de laatste 2 productiejaren gemaakt, net als de Hollyday uitvoering.

                        Dit zijn inderdaad geen B-Kadett velgen, maar C-Kadett velgen. De B-Kadett velgen hadden sleuven i.p.v. 4×2 gaten!

                        In mijn kentekenregister heb ik meer foto’s staan van deze auto, o.a. ook van binnen. Hier zijn een paar dingen die opvallen: Het B1 dashboard is “aangepast” voor een moderne radio (gat gezaagd, altijd zonde), en de “race-pedalen” zijn echt :puke .
                        Verder valt het op dat er erg veel roest is langs de A-stijl bij het raam. Mijn ervaring is, dat als het daar slecht is, je op de bekende “kadett-B plaatsen” een hoop ellende kan verwachten. Ook ontbreekt de raamslinger aan de bijrijderskant, en zo zijn er wel meer dingen die aangeven dat deze auto nogal wat achterstallige liefde heeft gehad de laatste jaren.

                        Maar het is een B1, en dat is altijd wat meer bijzonder dan een B2.

                        Hier nog een foto van binnen:

                        Ralph

                        #18155099
                        Kadett1.2
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          2 May 2011

                          @rekord-e wrote:

                          @Andre_Ede wrote:

                          Is het geen Kadett B Sport want die had wle die velgen

                          Is zeker geen kadett sport. Deze versie is alleen in de laatste 2 productiejaren gemaakt, net als de Hollyday uitvoering.

                          Dit zijn inderdaad geen B-Kadett velgen, maar C-Kadett velgen. De B-Kadett velgen hadden sleuven i.p.v. 4×2 gaten!

                          In mijn kentekenregister heb ik meer foto’s staan van deze auto, o.a. ook van binnen. Hier zijn een paar dingen die opvallen: Het B1 dashboard is “aangepast” voor een moderne radio (gat gezaagd, altijd zonde), en de “race-pedalen” zijn echt :puke .
                          Verder valt het op dat er erg veel roest is langs de A-stijl bij het raam. Mijn ervaring is, dat als het daar slecht is, je op de bekende “kadett-B plaatsen” een hoop ellende kan verwachten. Ook ontbreekt de raamslinger aan de bijrijderskant, en zo zijn er wel meer dingen die aangeven dat deze auto nogal wat achterstallige liefde heeft gehad de laatste jaren.

                          Maar het is een B1, en dat is altijd wat meer bijzonder dan een B2.

                          Hier nog een foto van binnen:

                          Ralph

                          Stoelen zijn ook niet de originele ook al staan ze er wel bij, denk van een Kadett C city, had ook vaak zúlk motie, en hoofdsteunen.
                          Ooit een beige B1 uit 1967 en een blauwe B2 uit 1969 gehad dus ken de verschillen wel een beetje

                          #18155100
                          Ewoud94
                            Lid sinds:
                            11 April 2013

                            Hoeveel is de waarde van dit autotje vandaag?

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.