Kachelweerstand 3x kapot Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Kachelweerstand 3x kapot Astra H

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18354961
    Ronnyj
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 April 2018

      hallo, ik heb een Astra H station uit 2006. Nu had ik afgelopen november het probleem dat de kachel het alleen op stand 4 deed. Dus heb ik samen met een vriend de kachelweerstand vervangen. Klaar zou je denken, maar 2 weken geleden had ik weer hetzelfde probleem, dus het had 4 maanden goed gegaan. Dus weer een nieuwe weerstand besteld. Toen ik deze er in had gezet en hem uitprobeerde liep de kachel op stand 1 een seconde en toen begon de weerstand te roken en stopte de kachel ermee. Weet iemand wat het probleem kan zijn en wat ik ertegen kan doen. Alvast bedankt, gr Ronny.

      #18354968
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Kachelventilator lagers.

        #18354972
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          Jep, nieuwe kachelmotor monteren, deze zal te zwaar draaien waardoor er teveel weerstand is en dus de ”weerstand” doorbrand.

          #18355022
          Ronnyj
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 April 2018

            Bedankt voor jullie reactie, kan ik de kachelmotor zelf vervangen, of is dat te moeilijk?

            #18355070
            computerbug
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 April 2011

              Hoi, Ronnyj

              Wij kunnen niet beoordelen tot hoever u technisch inzicht is, maar is te doen hoor. :good:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.