Kachel/airco bedieningspaneel

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Kachel/airco bedieningspaneel

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251211
    RuudGTS
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 November 2010

      Beste Opelaars,

      Ik rij nu naar bijna volle tevredenheid alsweer een jaar of 2 in een Vectra GTS.
      Echter, erger ik me ook al die tijd aan een “lamme” bedieningsknop op het kachel/airco bedieningspaneel.

      De grote ronde knop waarmee je in het aircomenu kun komen reageerd vaak niet als ik hem indruk.
      Pas na meermaals drukken kom ik in het gewenste menu. Heb de knop zelf al een keer los getrokken en er contactspray in gespoten…maar dit hielp ook niet.
      Op de draaibewegingen (harder/zachter zetten aanjager) reageerd de knop perfect.

      Kent iemand van jullie dit probleem en zijn er tips om dit te verhelpen, of zit ik toch aan een ander bedieningspaneel?

      Alvast Bedankt.
      Ruud

      #18054430
      petertich
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 July 2013

        Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn GTS. Alle knoppen werken goed behalve het indrukken van de aircoknop. Volgens Eef en Huub moet er een nieuw paneel in a €700,-! Het onderdeelnummer van mijn paneel is 13131021. Via de sloop had ik een ander exemplaar bemachtigd met nummer 13128712 maar na ombouw werkt dat helemaal niet, geen enkele knop of lampje doet het.
        Weet iemand hier een oplossing voor?

        #18054431
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Ik heb ook het zelfde probleem. Voor zover ik weet is daar geen oplossing voor.

          Oplossing is vrij simpel. Jou nieuw paneel moet ingeleerd worden (met een Op-com/tech-2) zonder inleren gaat het nooit werken

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.