Kachel verlichting / Indiglo

Forumindex Forums Modellen Tigra Kachel verlichting / Indiglo

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214923
    Juffer1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 July 2006

      Beste Tigra rijders,

      Een kennis van mij heeft recent ook een Tigra A gekocht.
      Nu heeft hij alle gele led’s al vervangen voor blauwe maar vooral rondt de kachel knoppen geeft het te weinig licht.

      Is hier een oplossing of zijn hier ook Indiglo panelen voor te krijgen ?

      Gr. Arjan

      #17562381
      Powercorsa
        Lid sinds:
        26 October 2007

        zover ik weet niet, ben er toen ook naar opzoek geweest voor de Corsa B (zelfde bedieningspaneel).
        Maar helaas nooit gevonden.

        De oplossing ligt in het plaatsen van meerdere leds, de drie punten erachter zijn gewoon niet genoeg.
        Tevens zou een CCLF lampje ook nog wel kunnen, heb er wel eens eentje voorbij zien komen en het effect zag er prima uit.

        #17562382
        Rbin
          Lid sinds:
          26 October 2008

          Is het niet mogelijk (ik heb er zelf nog niet naar gekeken,, ik ga ook ledjes plaatsen daarachter nml) om datgene waar het door heen schijnt schoon te maken of anders doorzichtig ofzo?

          #17562383
          Powercorsa
            Lid sinds:
            26 October 2007

            Zie maar hier, een beetje onderop de pagina:
            http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=116534

            Het probleem zit in de openingshoek van een led, deze is te beperkt om goed licht te verspreiden.
            Als je ook op de foto kijkt, zie je een niet gelijk verspeid lichtschijnsel

            #17562384
            paultje_007
              Lid sinds:
              7 August 2009

              Heb ook een thread geopend met vragen over Indiglo Kachel paneel verlichting. Miischien kunnen jullie daar ook even naar kijken en hebben antwoorden op de vragen…
              http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=117491

              dank!

              #17562385
              Boterletter
                Lid sinds:
                27 December 2008

                origineel gepost door Powercorsa
                Zie maar hier, een beetje onderop de pagina:
                http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=116534

                Het probleem zit in de openingshoek van een led, deze is te beperkt om goed licht te verspreiden.
                Als je ook op de foto kijkt, zie je een niet gelijk verspeid lichtschijnsel

                … Ik heb ergens gelezen dat je dmv het opschuren van een ledje meer gespreid licht kunt krijgen, misschien eens de moeite van het proberen waard…..

                #17562386
                Dominic
                  Lid sinds:
                  17 December 2009

                  heb hier een ledje liggen die zo is ingeslepen dat ie licht verdeelt..

                  boven op de led is er een soort punt in geslepen en gepolijst..

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.