Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Kachel climate control blaast niet volle polle?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 januari 2014 om 20:24 #17263458
Ik heb het gevoel dat de kachel op stand 3 en 4 niet de volle hoeveelheid lucht naar binnen blaast. De kachel hoor je wel versnellen bij iedere stand alleen de distributie van de lucht blijft achterwege. Nou heb ik dus die electronische kachelbediening ingebouwd, waar zou het aan liggen?
-vacuümslangen
-vacuüm distributie terminal
-middenstellingsmotor20 januari 2014 om 15:13 #18209210Openen de kleppen wel voldoende?
20 januari 2014 om 17:03 #18209211Die kleppen direct onder de kachelmotor zelf bedoel je? Zou ik even naar moeten kijken, hoe worden die in mijn geval aangestuurd?
21 januari 2014 om 08:10 #18209212Je hebt nu drukknopjes in plaats van schuifknoppen, ik ken het systeem zelf niet. Maar als je drukt op een knop, hoe word dat dan aangestuurd? elektronisch of mechanisch via vacuum?
21 januari 2014 om 14:57 #18209213De aansturing achter die knop gebeurt electrisch naar een vacuümterminal in de voetruimte aan passagierskant en wat in het schema omschreven word als een middenstellingsmotor.
15 maart 2014 om 17:26 #18209214Verder nog iemand een idee? Misschien gek gezegd maar kan het aan de voorschakelweerstand liggen?
30 maart 2014 om 08:41 #18209215Miss heb je dat al geprobeerd maar probeer het eens met de recirculatie klep dicht of open, dacht dat er bij mij dan best een verschil in luchtverplaatsing zat.
Of dat knopje waar je kunt kiezen tussen ontwasseming en gewone blazer/luchtrichting.30 maart 2014 om 09:06 #18209216Helemaal geen gek idee,was bij onze Corsa C ook zo.
12 april 2014 om 18:38 #18209217Weinig verschil, hij blaast nog altijd amper of geen lucht door ookal hoor je de kachelmotor op volle kracht werken. Begin bijna te denken dat het zoiets lulligs is als draden verkeerd om aangesloten op de voorschakelweerstand.
4 mei 2014 om 19:31 #18209218De centrale verdeelpost naar alle 4 de schuiven toe blijkt een solenoïde klep te zijn, kapot = geen vacuüm doorstroming? Heb me ook laten vertellen dat het even kan duren voordat het motorvacuüm op het systeem staat en dat de installatie daardoor niet meteen functioneert?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.