Kachel , boordcomputer en benzinemeter doen raar na plaatsen andere radio

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Kachel , boordcomputer en benzinemeter doen raar na plaatsen andere radio

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370816
    Dynamite
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 September 2012

      Beste mensen ,

      Ik heb een vraag mijn kachel/aanjagerknop en benzinemeter + info boordcomputer doen vreemd na het plaatsen van een dubbel din pioneer radio. In het begin had ik hier geen last van. Maar begint nu echt irritant te worden omdat ik geen overzicht meer heb wat ik nu verbruik ! De boorcomputer geeft aan dat ik op 50 euro bijna 800 km kan rijden en de benzinemeter blijft op vol staan. Nu las ik dat je de radio uit je systeem moet laten verwijderen met een apparaat door Opel. Een vriend van me heeft een opcom maar ook hij krijgt deze storing er niet uit. Hij geeft namelijk geen storingen aan. Met wat voor apparaat en software zou ik dit zelf kunnen doen ? Het gaat om een Vectra C uit 2005

      Alvast hartelijk dank en een hele goede jaarwisseling / nieuwjaar gewenst :good:

      Mvg John

      #18370817
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Low speed canbus netwerk storm.

        Hier er is geen software oplossing.

        #18370818
        Dynamite
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 September 2012

          Beste liviu2004 ,
          Als aller eerste super bedankt voor je reactie. Maar valt er hier helemaal niets aan te doen?En als ik een opel vervangende radio er terug in zet lost de storing zich zelf dan gewoon op of is dit niet vanzelfsprekend ?

          Ik hoop nog even op een reactie van je ,

          Fijne avond nog

          Groet John ;-)

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.