Kachel Astra K

Forumindex Forums Modellen Astra Kachel Astra K

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #18330034
    jan55
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 July 2016

      Hoi ik heb een Astra k sportour 2016 okt nu geeft ie aan de linker kant koude lucht ik naar de Opel krijg een software update toen werkte de kachel goed na een week weer het zelfde morgen maar weer naar de Opel

      #18330258
      aapje1963
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 July 2006

        Is het opgelost we zijn benieuwd wat het was… Dan kunnen andere er ook van leren.

        Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

        #18334856
        jan55
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2016

          gisteren is de auto bij de dealer geweest weer een software update er zat een fout wordt gezegd door de Opel vandaag naar me werk en ja hoor weer koud alleen de linker kan.
          Nu heb ik ontdekt als ik de dop van de koelvloeistof open draai en de motor is koud krijg ik warme lucht hoe veder de meter na het midden gaat dus bedrijf temperatuur dan word ie weer koud alleen de linker kant als je recht voelt dan geeft die kant warme lucht.
          As donderdag weer terug om hun het te laten voelen.

          #18336039
          jan55
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 July 2016

            Ondertussen nieuwe computer er in paar dagen later weer koud moet weer terug

            #18336041
            Opel_Bjorn
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 May 2008

              Leestekens….. Leest een pak gemakkelijker.

              #18336079
              aapje1963
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 July 2006

                We begrijpen Jan55 ook wel zonder leestekens hoor..
                Wel een vervelend probleem Jan..
                Daar zit je met een nieuwe auto niet op te wachten.
                Hopelijk vindt men snel de oorzaak van dit vreemde probleem
                Met

                Met het updaten en vervangen van de computer heeft het het toen wel even goed gedaan? Tapatalk

                #18336290
                jan55
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 July 2016

                  Dank je Aapje, nee de Astra staat nu tweedagen bij de Opel het blijk dat ik de enige bent laats heb ik de kachel op manueel gezet linker kant 26 graden en rechts 22 toen werd recht heel koud ze snappen er niks van bij de dealer.

                  #18336315
                  aapje1963
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    28 July 2006

                    Ik ga ook eens testen..
                    Doet hij het op auto wel beide kanten warm?

                    Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

                    #18336366
                    jan55
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 July 2016

                      ja aapje maar zodra de motor warm is gaat ie links koude lucht blazen. zet je dan links op 26 gr word rechts weer koud.
                      Ik rij iedere keer gelijk naar de Opel kunnen ze het zelf voelen vandaar dat ook twee dagen bij de dealer is geweest.
                      krijg wel gratis een leen auto mee.

                      inmiddels de auto terug er is een nieuwe kachel unit besteld in opdracht van Opel Nederland ze konden het niet vinden.
                      dus weer terug afwachten maar weer.

                      #18336372
                      aapje1963
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        28 July 2006

                        Jeetje zeg, hopelijk zit je deer dichtbij…
                        Ik heb ook al reparaties gehad, een compleet nieuw kantel schuifdak.. Frame en glasplaat..
                        Ik had zelf geen krasjes in glasplaat gezien zij wel en hebben zelf actie genomen en vervangen..dat is wel?
                        Auto is er toen een week geweest, keurige leenauto. Een nieuwe voor lokaliseren klacht een Nieuwe Opel Mokka later een. Nieuwe Meriva.
                        Alles moest los… Om dakbekleding te verwijderen..
                        Helaas is er sindsdien een irritante rammel in sommige gevallen aan bestuurders zijkant… Lijkt B stijl of achterdeur. En natuurlijk ga je er heen Is de rammel er niet grrrr
                        Altijd lastige klachten rammel..
                        Nu met de vorst ook ontdekt dat de ruitenwissers stuiteren op de ruit.. Rubber hard of..?
                        Dit is onze eerste nieuwe auto, ik ga dit niet verwacht en baal ervan….
                        Garage is wel meewerkend gelukkig.
                        Maar tja ik woon in Almere en moet toch naar Harderwijk om wat te laten horen of zien..
                        Hopelijk wordt ook de rammel ook opgelost want hij rijd heerlijk!

                        Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

                        #18338621
                        jan55
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          26 July 2016

                          zo ben ik weer inmiddels heb ik een nieuwe kachel unit gehad nu werk ze al een paar weken goed

                          #18338625
                          aapje1963
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            28 July 2006

                            zo ben ik weer inmiddels heb ik een nieuwe kachel unit gehad nu werk ze al een paar weken goed

                            goed nieuws voor je Jan..

                            Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.