kabelschema

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) kabelschema

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208413
    TRPower
      Lid sinds:
      13 October 2008

      heej,
      heeft er toevallig iemand n kabel schema van een c20ne met luchtweger??
      aangezien k n auto moet maken voor n vriend van me,alleen daar is t motronic lampje niet aangesloten…

      of in elk geval, welk draad moet ik hebben bij de cpu?? zodat in elk geval t lampje t moet doen,
      en welke moet ik door verbinden om m uit te lezen??
      het betreft een corsa b gsi ( 97 ) met n c20ne uit n cali ( denk ik ) erin

      Marc

      #17459286
      freek corsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 December 2004

        De bruin met blauwe draad aansluiten aan het uitlees lampje

        hierna de bruingele of de bruinwitte aan de massa leggen en dan op contact zetten.

        Dan zou het lampje moeten gaan knipperen.

        #17459287
        TRPower
          Lid sinds:
          13 October 2008

          ey,
          net geprobeert wat freek zei:
          geen oplichtend lampje,alles zit verder wel aangesloten. ( gesoldeerd+krimkous )

          ik heb n spanningszoeker gebruikt; namelijk door die aan de massa aan te sluiten,en t puntje door de bruin/blauwe draad te drukken ( daarna wel dichtgetaped ) en daarna t contact aan te zetten; dus zou de spanningszoeker moeten gaan branden,maar nee helemaal niets.

          vriend van me ff dat aan laten drukken,en daarna de motor gestart zonder luchtweger, ging beroerd lopen maar nog geen lampje.

          dus ergens een draadbreuk.

          ik kan verder de cpu nergens vinden, in elk geval nog niet anders had ik t daar nog ff willen meten, of kan dit op nog iets anders duiden als n draadbreuk??

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.