Kabelboom voor 20E cih injectie

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Kabelboom voor 20E cih injectie

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206841
    Danoontje
      Lid sinds:
      31 August 2007

      Blok en alles ingebouwd…alleen de elektronica. heb een kabelboom bij het blok gekregen van een ascona uit 86. Zou zonder moeite te gebruiken zijn…

      ik snap er de balle van van de gehele kabelboom.

      Dus gaarne bij deze, met spoed!:

      GEZOCHT: complete kabelboom of alleen alles nodig voor injectie. van een Opel manta, kadett of ascona blok met 20E injectie erop.

      Heb de gele injectoren dus ik geloof dat het een LE-jetronic betreft.

      Wie kan mij aan een goede complete kabelboom helpen (of alleen het injectiedeel, maar dan compleet). Met voorschakelweerstanden en de hele mik aub.

      #17398175
      gvy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 September 2007

        Hallo,

        Ik probeer een beetje te helpen in je andere topic , maar ik vrees dat je momenteel een beetje een micmac van onderdelen bij elkaar hebt.

        Kabelboom uit ascona van 86 zal waarschijnlijk een LE of LU jetronic van 2e generatie zijn.

        Gele injectoren zijn inderdaad van een LE jetronic.

        Een LE jetronic heeft GEEN voorschakelweerstanden, de L jetronic wel.

        Ik ben niet zeker maar ik heb de indruk dat de gasklepschakelaar op jouw foto’s nogthans van een L-jetronic afkomstig is .
        OPLETTEN DUS, want als ook die brandstofdrukregelaar van een L- jetronic (2.5-3 bar)is dan heeft ie een andere druk als die van een LE jetronic (2.6-3.4 bar). De LE jetronic heeft een groene stip.

        De luchthoeveelheidsmeter van een L jetronic is anders dan die van een LE….

        Het beste kijk je inderdaad naar een volledig injectiesysteem,incl regeleenheid en kabelboom uit een en dezelfde wagen.

        Ik persoonlijk zou eerder voor een oude L-jetronic gaan, maar een complete LE is ook wel ok

        AL die mannen hier met hun Webers, hebben vast wel een ouwe injectie in de hoek liggen toch???

        Geert

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.