kabelboom c20xe

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen kabelboom c20xe

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217788
    kever461
      Lid sinds:
      25 September 2009

      hallo
      kan iemand mij helpen aan de draad kleuren van de geschakelde draad en de massa draad en de draad van de toeren teller van de motor kabelboom of een kompleet schema er van hoor het graag

      #17619589
      david verburg
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 July 2004

        even in het c20xe topic kijken daar staan wel schemaas

        #17619590
        jblfreak
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          voor t toerental is een groene draad

          #17619591
          corsaboy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            toerenteller signaal = groen
            geschakelde plus = zwart
            massa = bruin
            constante plus = rood

            Voor meer draadkleur met bijbehorende functies zie ook http://www.corsa-novatuning.nl

            #17619592
            CommoCruiser
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 March 2007

              http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=116249&page=1#pid1553426

              Hier staan de links naar een paar Haynes manuals, waar ook schema’s in staan van auto’s met een C20XE.
              Als je die van de E-Kadett wil hebben moet je me even je mailadres U2U’en, dan probeer ik ‘m te mailen (is 12 MB).

              #17619593
              rafal.c20xe
                Lid sinds:
                24 May 2011

                hallo ik ben hier nieuw heb een corsa a coupe c20xe alleen zit ik met een probleem
                me snelheids meter doet het niet meer blijft steeds op nul staan (digitale teller ) ik heb alles geprobeerd
                heeft iemand een schema voor het aansluiten van de tellerklok zo dat ik het kan controleren
                ook zou ik graag willen weten hoe de sensor bedrading aangesloten moet worden van de snelheidsmeter die in de versnellingsbak zit
                alvast bedankt

                #17619594
                Vinci
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 August 2009

                  Alleen heb je er denk ik vrij weinig aan zonder de onderdelen lijst en zonder de schema’s van de verwijs punten…

                  http://www.mantablog.nl/digitaal-dashboard-kadett-gsi-inbouwen-manta-b/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                  #17619595
                  rafal.c20xe
                    Lid sinds:
                    24 May 2011

                    bedankt man ik heb vandaag beetje geprobeerd alleen ik kom er echt niet uit met die kabels
                    zou iemand me mischien kunnen helpen tegen een vergoeding ??

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.