+ kabel vanuit motor ruimte naar binnen Vectra C

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie + kabel vanuit motor ruimte naar binnen Vectra C

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231851
    erik__blue spirit
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hallo..

      wie heeft er allemaal ervaring met het naar binnen brengen van een + kabel voor de versterker..

      het betreft een Vectra C.. wat zijn die auto;s tegenwoordig volgebouwd en geisoleerd.. man..man.. heb nu eindelijk alles liggen, alleen moet de + kabel nog naar de accu toe..

      zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??

      waar laat je hem langs lopen? en hoe heb je het gedaan?

      ik hoor het graag..

      Gr Erik

      #17807062
      zetos
        Lid sinds:
        4 January 2009

        Geloof dat er een doorvoer rubber zit waar ook de kabelboom naar binnengaat.
        Er is iemand bezig met een vec c die doet ook mee aan de EMMA wedstrijden die heeft hem ook via dat rubber naar binnen gebracht.

        #17807063
        Vec Station
          Lid sinds:
          23 December 2007

          klopt, zit een vrij groot doorvoerrubber waar in het midden de originele kabelboom doorheen loopt, ruimte genoeg om naast die kabelboom nog een extra gat door het rubber te prikken om de kabel door te voeren.

          Zit wel op een lastige plaats, erg hoog in het dashboard boven je pedalen, vanuit motorruimte was hij bij mijn 1.9 niet bereikbaar.

          #17807064
          erik__blue spirit
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Hoi Vec..

            ow .. ik dacht dat je hem erbij door gevoerd had.. want dat kreeg ik echt niet voor mekaar.. dus dacht ik, ik doe nog maar even een post in het algemeen..

            maar je hebt er nog een gaatje bijgeprikt, met de boormachine? niet bang de rest van de kabels te raken?.. hoe had je hem aan de andere zijde opgepakt dan? van onder af, onder de auto kruipen?

            ik hoor het nog wel even..

            Gr Erik

            #17807065
            Roopesh
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 February 2008

              Goedemorgen,

              is dit nog gelukt? Om de + kabel door dat rubber te krijgen?
              Ik ga dit weekend ook een nieuwe installatie aansluiten in me Vectra C, dus ben eigenlijk wel benieuwd.

              Zou mij weer wat zoekwerk en frustratie schelen :-)

              Groetjes,
              Roopesh

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.