Kabel van radio naar motor gedeelte.. Hoe?

Forumindex Forums Modellen Astra Kabel van radio naar motor gedeelte.. Hoe?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213478
    Dare
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 August 2009

      Hey goedemiddag , ik wil een kabel trekken voor een gps ontvanger vanaf de radio naar de motor. Ik wil de waterdichte gps reciever monteren bij de ruitewissers. Dus tussen het raam en de motorkap. Dit lijkt mij een prima plaats en het ontvangst moet zeker goed zijn. Maar goed weet iemand waar ongeveer ik het beste de kabel kan doorvoeren?

      #17541261
      Aapje
        Lid sinds:
        1 January 2009

        Achter ’t dashboardkastje kan je makkelijk bij het schutboard om te boren. Zit alleen wat isolatiemateriaal in de weg…

        Welke astra gaat het om? Een F/G/H???

        #17541262
        Dare
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 August 2009

          Hoi het gaat om een astra H en ik wil eigenlijk gebruik maken van een bestaand gat… Ik ben geen fan van boren in mijn auto!

          #17541263
          OPC Turbo
            Lid sinds:
            7 June 2009

            Gebruik even de zoekfunctie deze vraag wordt ongeveer 5 keer per week gesteld :P

            Maar volgens mij zit bij de Astra H net als bij de Astra G een rubber in je schutbord T.H.V. je rembekrachtiger

            #17541264
            astropel
              Lid sinds:
              1 November 2009

              Als het net als de Astra G zit (en ik denk dat iedere auto zoiets heeft_ kun je achter je zekeringenkast de kabeldoorvoer gebruiken van de motorkapkabel.

              Dit komt in de motorruimte uit onder het platstic rooster bij de ruitenwissers aan de bestuurderszijde.

              Vanaf de motorzijde met een tyrap aan de kabel en wat zeepsop erop door de afdichtingsrubben duwen.
              Komt ie uit in de zekeringenkast onder je stuur.

              #17541265
              Dare
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 August 2009

                Hey allemaal bedankt , na een middag klooien is het me niet gelukt en heb de gps ontvanger maar op het dashbord gemaakt :-(

                #17541266
                tijgetje57
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2004

                  dat is ook de oplossing duh…. Waarom zo verschrikkelijk moeilijk doen als het zo makkelijk kan….

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.