Kaartupdate

Forumindex Forums Modellen Crossland Kaartupdate

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Chario
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 1

Weet iemand wanneer de nieuwe kaartupdate uitkomt versie 21 ?Er is nog maar 1 geweest dit jaar

Bijdrager
    • Topics 8
    • Reacties 63

Weet iemand wanneer de nieuwe kaartupdate uitkomt versie 21 ?Er is nog maar 1 geweest dit jaar

Je heb toch de opel update , daar in kan je zien of er nieuwe kaarten of software zijn. :smiley-car:

Opel Crossland X Crossland Innovation, kleur: Quantum Grey, benzine, 5 versnellingen, Navi 5 Intellink
    Navi-systeem: 21.08.25.12_NAC-r0
    Kaart: versie 20.0.0

Vriendelijke groeten, avatar ;

Chario
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 1

Ja dat weet ik maar de vraag is wanneer is er nog een update? Wanneer zijn die geweest de vorige jaren?

Marius Balvert
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 6

Opel update heb ik niet  hoe kom ik daar aan, zelfs bij de garage krijgen ze mijn auto niet aangemeld.

Bijdrager
    • Topics 8
    • Reacties 63

Opel update heb ik niet hoe kom ik daar aan, zelfs bij de garage krijgen ze mijn auto niet aangemeld.

Hier kan je ze downloaden:

https://www.peugeottalk.de/index.php?thread/7464-nac-und-smeg-updates-datenbank/

NAC WAVE 2 : dat is voor de opel Intellilink

:smiley-car:

Opel Crossland X Crossland Innovation, kleur: Quantum Grey, benzine, 5 versnellingen, Navi 5 Intellink

Bijdrager
    • Topics 8
    • Reacties 63

Ja dat weet ik maar de vraag is wanneer is er nog een update? Wanneer zijn die geweest de vorige jaren?

Hier kan je kijken wanneer. https://www.peugeottalk.de/index.php?thread/7464-nac-und-smeg-updates-datenbank/

NAC WAVE 2 is voor Opel

:smiley-car: :happy02:

Marius Balvert
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 6

Opel kaart update werkt niet bij mijn grossland, de Opel garage is er al een half jaar mee bezig zeggen ze, maar komt goed.

Al heb ik mijn twijfels.

Nick-GSI
    Bijdrager
    • Topics 24
    • Reacties 2367

Opel kaart update werkt niet bij mijn grossland, de Opel garage is er al een half jaar mee bezig zeggen ze, maar komt goed. Al heb ik mijn twijfels.

slechte opel dealer dan, heb al veel crosslands en grandlands geupdate, zowel firmware als kaarten

Bijdrager
    • Topics 8
    • Reacties 63

Opel kaart update werkt niet bij mijn grossland, de Opel garage is er al een half jaar mee bezig zeggen ze, maar komt goed. Al heb ik mijn twijfels.

slechte opel dealer dan, heb al veel crosslands en grandlands geupdate, zowel firmware als kaarten

Ook ik Avatar heb al vele Opel crossland en grandland x voorzien van de nodige updates en hulp bij het oplossen van problemen.

Dus hier zit je goed voor hulp en advies :smiley-car:

:dank-u: :dank-u: :dank-u:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.