Kaarten laden spontaan niet meer

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Kaarten laden spontaan niet meer

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361473
    Melissarvk@hotmail.com
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 October 2018

      Goedemorgen,

       

      Ik heb een Opel astra uit 2012. De auto is voorzien van de nieuwste navigatie uit 2018 en deed het toen we op vakantie gingen nog uitstekend.

      Echter toen ik terug naar huis wilde navigeren, kon hij de kaart ineens niet laden en geen route berekenen. Kaartje eruit gehaald, opnieuw erin gedaan, opnieuw gestart etc, niets hielp. Nu een paar dagen later nog steeds niet…

      Hij geeft nu wel de kaart van waar ik de auto start, maar zodra ik ga rijden kan hij niet de nieuwe omgeving laden en tevens nog steeds geen route berekenen…

      Iemand hier ervaring mee of tips?

      #18361528
      BadBert
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 December 2008

        Zit er ook een usb stick in de auto? Ik had hetzelfde in mijn cascada en dit komt vaker voor.

        haal zowel de stick als de sd kaart er eens uit.

        zet daarna je contact aan, en wacht even een minuutje.

        Nu de auto uit zetten, op slot doen, en minimaal 15 minuten laten staan (beter is een uurtje).

        Daarna weer in de auto gaan, en 1 voor 1 de usb stick en sd kaart er weer in doen. Wacht hierbij tot alles wordt herkent (dus eerst sd kaart, wachten tot die werkt, daarna pas USB)

        #18361625
        Melissarvk@hotmail.com
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 October 2018

          Ik heb geen USB in de auto zitten… Heb al paar x alles eruit gehad…

          Heb gisteren de oude sd kaart met kaarten van 2013 erin gedaan en alles doet het weer… Nieuwe kaartje erin, doet het weer niet…

          Toch vreemd dat hij het 8 maanden gedaan heeft en nu ineens niet meer werkt? :unsure:    :wacko:

          #18361626
          BadBert
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 December 2008

            dat is inderdaad vreemd… je zou bijna zeggen dat de sd kaart corrupt is ofzo, maar dat zou zomaar niet moeten kunnen gebeuren…

             

            misschien de leverancier van de sd kaart eens even benaderen?

            #18362214
            Navi900
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 March 2017

              Hallo,

              Nu ook voor de Navi 600/900 kaart update 2019 beschikbaar op sd kaartje

              Groeten Navi 900

              #18362215
              Melissarvk@hotmail.com
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 October 2018

                Ja dat had ik gezien, is ook leuk, echter heb ik 8 maanden geleden al 60€ eraan uitgegeven… Vind ik nogal zonde, zou liever het probleem oplossen

                #18369310
                Navi900
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 March 2017

                  Hallo,

                  Nu ook voor de Navi 600/900 kaart update 2020 beschikbaar op sd kaartje

                  Groeten Navi 900

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.