Juiste voorruit geplaatst?

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Juiste voorruit geplaatst?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214204
    wim-v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 August 2005

      Ik weet niet of je origineel een warmte werende had (met paarse gloed??) en of je die dan weer hebt.

      als de ruit goed past verder zou er niks mis mee moeten zijn.

      codes tov originele GM ruit kunnen anders zijn.

      Willem

      #17552174
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Bij mij is er ooit eens een ruit ingezet via Carglass. We merkten dat de voorruit een andere was dan het origineel. Het kijken via een bepaalde zonnebril brachten bruine strepen aan het licht, die we daarvoor nooit hadden gezien. Het bleek dat Carglass, zoals ze zelf zeiden, een duurdere en geluidswerende voorruit er in hadden gezet. Helaas voor Carglass was het rubber al binnen een dag gebroken en kon ik wat makkelijker op aandringen de originele Opel ruit te laten plaatsen, die Carglass vervolgens bij de plaatselijke dealer is gaan halen.
        Vervolgens bleek dat Carglass in hun database verschillende voorruiten had staan, die bij onze Zafira horen.

        Tot slot: op de Opel Direct site staat dat je bij ruitschade Opel altijd kunt bellen, zodat je Opel origineel Opel blijft. Wat ze niet vertellen op de site is dat je vervolgens Carglass voor de deur krijgt:P Net zoals je bij de mobiliteitsgarantie de ANWB Wegenwacht voor de deur krijgt…..:D

        #17552175
        ErikB
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 October 2004

          Op onze Zafira A is de voorruit ook eens vervangen (dank u wel steenslag), en de ruit had niet diezelfde paarse gloed. Extra navraag gedaan en toch was de nieuwe ook hittewerend.
          Ons besluit: ze kan er anders uitzien, maar wel dezelfde functie hebben.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.