Juiste verloopstekker voor inbouwen aftermarket radio

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Juiste verloopstekker voor inbouwen aftermarket radio

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18549288
    Ben Janssen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 January 2024

      Hoi,

      Ik beschik over een Opel Vectra c GTS OPC-line uit 2006 waar een DVD 90 NAVI radio standaard in zit.
      Nu heb ik een Aftermarket radio genaamd Pioneer SPH-DA130DAB die beschikt over stuuwielbediening ondersteuning.
      Deze aftermarket radio wilde ik graag inbouwen in de auto maar kwam er achter dat de stekker van de radio niet op de stekker van de auto paste. De stekker van de auto is namelijk quadlock zoals te zien is op de foto. Ik heb dus een verloopstekker nodig om de ISO van de aftermarket radio aan te sluiten op de stekker van de auto.

      Ik ben op zoek gegaan maar wist niet zeker welke nou goed zou zijn. De enige functies van de radio die ik sowieso werkend zou willen hebben zijn de bluetooth die uiteraard gewoon kan werken zodra de radio aan gaat en de stuurwielbediening maar bijvoorbeeld FM/AM of navigatie opties hoeft niet per se. Ik heb het gevoel dat de verloopstekker mogelijk 40 pin’s hoort te zijn ofzo vanwege de SWC kabel die mogelijk op een van de kleinere pins zou kunnen zitten. Ook is het voor mij echt nog een raadsel waar de illumination en 12V switch kabel op zou zitten maar hopelijk kan iemand een verloopstekker vinden die past en waarmee de stuurwielbediening ook te gebruiken is. Met de bijgevoegde foto’s zal het een beter beeld geven.

      IMG20240109215757 IMG20240109215449IMG20240109215133IMG20240108202704

      #18551878
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004
      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.