Jouw schadegevallen

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Jouw schadegevallen

  • Dit onderwerp is leeg.
23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209218
    Opel_Bjorn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 May 2008

      Welke schade heb je al eens aan je auto gehad of in welke toestand heb je je auto terug gevonden :o. Post een foto van je schade geval

      Zelf ben ik met men lompe kop achter op een trekhaak gereden. Gelukkig enkel bumperschade

      Men bumper had ik laten herstellen, enkele weken late vind ik men auto zo terug. Terug naar de spuiter :fy1

      Na een avondje stappen in Antwerpen vond ik men Astra H Twintop zo terug :o:o daar ben ik nog steeds niet goed van :cry

      Later is er met de wagen nog een ongeval gebeurd. Een brandweer wagen met oproep had vergeten zijn deuren te sluiten en komt volle petrol door de bocht gereden, alle materiaal dat niet vast lag schoof uit de brandweerwagen op de auto (gelukkig enkel men bumper gekrast) op de wagen voor mij was een katrol van 80kg gevallen :o die had minder geluk. Had er niet aan mogen denken dat die op het cabriodak zou vallen.

      #17471498
      Tommy666
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 July 2007

        Aangereden terwijl ik stilstond voor een zebra:(

        #17471499
        Silver
          Lid sinds:
          7 July 2006

          in een slip op een rij geparkeerde auto’s geknald..
          net 19jaar denk te kunnen rijden als schumacher, is al heel wat jaartjes geleden.

          #17471500
          Makko
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 July 2007

            1997 tweede paasdag, filevorming bij Heino…:o

            :cry:cry

            #17471501
            cas.
              Lid sinds:
              2 March 2009

              Achterop een andere geknalt op de snelweg die ineens vol in de remmen ging.

              #17471502
              sjouke
              Deelnemer
                Lid sinds:
                22 September 2006

                spreekt voor zich :cry me eerste waggie

                en vorig jaar achteruit van het erf af (net als altijd) …

                #17471503
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  had laatst een kentekenlampje kapot gereden van de Crombo :D

                  geen foto van, en niks meer te zien na vervanging van deze bij mijn in voorraad liggende kenteken lampjes (hadi k nog liggen van het kadett station tijdperk, zijn het zelfde.

                  alleen sneuvelde ze bij de kadett-E caravan altijd met laden en lossen.

                  Willem

                  #17471504
                  Astraman
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 July 2004

                    Kras op de bumper voor, Kras achter, beschadigd koplampglas. Gezandstraalt door chauffeur die vergat z’n lading af te dekken, vele trekhaakafdrukken in de kentekenplaat, een fanatieke turk die met zn polijst machine te enthousiast te werk is gegaan, steen op de ruit, slechts een greep uit wat ze allemaal met me astra gedaan hebben.

                    De enige schade die ik ecth zelf veroorzaakt heb is een paaltje dat ik eruit gereden heb bij het maken van een (achteraf te) krappe draai met een bezorg vrachtwagentje.

                    #17471505
                    Marcel28
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 April 2007

                      Voor foto’s zoek even op marcel28 en dan het kopje einde oefening. Frontale klapper in oktober 2007 gehad.
                      Andere auto met 90 m’n auto in geperst net voor het voorwiel. Alles wat daar achter zat inclusief het subframe was naar de klote.
                      Opknappen koste te veel geld ( zo’n 10.000 euries )

                      Maar…. gelukkig zijn er geen gewonde gevallen

                      zie ook onderstaande link, de gts was die van mij

                      http://archief.112bollenstreek.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=607&Itemid=292

                      #17471506
                      MAD-MARC
                        Lid sinds:
                        1 May 2006

                        De voorkant van m’n C-Coupe een halve meter korter omdat een lul de behanger zo nodig moest draaien op de weg zonder wat van anderen aan te trekken.:sleeping:sleeping
                        Ja en daar ga je dan…:cry

                        Maar hij is toch niet zo maar van me af:vertag

                        #17471507
                        arjontje
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          31 March 2006

                          heb alleen van de vieze, kom bij de auto en zie deukje en krassen. :fy1

                          #17471508
                          JeRoN
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            – Ford Fiesta ’82 op z’n dak gerold door lomp gedrag op een weiland. Geen schade, alleen lak eraf en lekke band.
                            – Met Corsa A ’88 achteruit tegen achterligger…niet opgelet …kapot mistlicht, de audi had 1500 gulden schade.
                            – Corsa A ’88 in ingebroken, slot stuk en stuurkolom uit de alu nokken gebroken…naar huis rijden met stuur in het kruis..
                            – Fiat Panda clie 1000 fire!! jaja. Achterruit door kinderen vermoord. Dader spoorloos.
                            – Corsa B GSi ’94 in ingebroken in parkeergarage, raam kapot en kras op deur…niets meegenomen.
                            – Corsa B GSi ’94 in kettingbotsing gezeten…economisch total loss. En gratis een whiplash en krakende nek de rest van mn leven.
                            – Corsa B GSi ’94 in parkeergarage klemgezet…toch weg proberen te rijden maar harde betonpaal meegepakt, deuk in achterscherm.
                            – Calibra A ’95 in parkeergarage bumper langs kolom geschuurd, krassen.
                            – Vectra A ’94 in parkeergarage bumper langs kolom geschuurd, krassen.
                            – Corsa A ’89 iemand achterop gereden bij stoplicht. RIP Corsa.

                            Dat waren ze wel geloof ik…:o

                            #17471509
                            Hawke
                              Lid sinds:
                              30 June 2004

                              Op vakantie in Kroatie het achterwiel van een Golf 2 klem gezet door een tikkie van achter. Nooit te ver over je schouder kijken bij wisselen van baan (stapvoets)….
                              Een schram op de bumper van de Astra G van mijn ouders…. Gewoon naar huis gereden, maar ja, herstellen mocht toch ruim 1500 euro kosten (all risk).

                              Verder alleen rodeo schades, maar dat telt hier niet, volgens mij. Dat was bewust ;) (Kadett E, Hyundai Pony, Rekord sedan, Rekord Station, Omega, Omega Station).

                              #17471510
                              Hacula
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                2 January 2008

                                origineel gepost door JeRoN
                                – Ford Fiesta ’82 op z’n dak gerold door lomp gedrag op een weiland. Geen schade, alleen lak eraf en lekke band.
                                – Met Corsa A ’88 achteruit tegen achterligger…niet opgelet …kapot mistlicht, de audi had 1500 gulden schade.
                                – Corsa A ’88 in ingebroken, slot stuk en stuurkolom uit de alu nokken gebroken…naar huis rijden met stuur in het kruis..
                                – Fiat Panda clie 1000 fire!! jaja. Achterruit door kinderen vermoord. Dader spoorloos.
                                – Corsa B GSi ’94 in ingebroken in parkeergarage, raam kapot en kras op deur…niets meegenomen.
                                – Corsa B GSi ’94 in kettingbotsing gezeten…economisch total loss. En gratis een whiplash en krakende nek de rest van mn leven.
                                – Corsa B GSi ’94 in parkeergarage klemgezet…toch weg proberen te rijden maar harde betonpaal meegepakt, deuk in achterscherm.
                                – Calibra A ’95 in parkeergarage bumper langs kolom geschuurd, krassen.
                                – Vectra A ’94 in parkeergarage bumper langs kolom geschuurd, krassen.
                                – Corsa A ’89 iemand achterop gereden bij stoplicht. RIP Corsa.

                                Dat waren ze wel geloof ik…:o

                                En jij durft nog een parkeergarage in te rijden? :angel

                                #17471511
                                JeRoN
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  En dat was allemaal in dezelfde parkeergarage :P Moet er zo’n vier keer per (werk)dag in en uit. Het is er een naar Oud hollandsch model met onmogelijke draaien, kolommen van 1 bij 1 meter en veeeel te smalle plekken. Grotere auto’s moeten 2x steken voordat ze de helling naar buiten kunnen nemen.
                                  Heb met nat weer al ns een 2CV terug zien glijden, tegen de muur :thumbdown. Gelukkig gaat ie over twee jaar plat en bouwen ze een echte….!

                                  #17471512
                                  nova….
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    30 June 2004

                                    Had onze zwarte corsa b 1.4SI net 6 weken oud met pasen (95) gekocht hier bij de dealer en ging hem wassen en afgetankt en ik rij weg bij de het tankstation ga het kruispunt over bij de stoplichten eerste zijstraat van rechts ging goed 2de iets minder ik had voorrang de gene van rechts moest stoppen (haaientanden) niet dus! En klabats!!!!op zen linker voorwiel,2 personen vlogen eruit de 3 niet schrik?? wie weet. Maar heel de voorkant krom (schade rapport heb ik nog als aandenken):D schadepost 15.000 gulden en kreeg 15.000 gulden voor het vrak!

                                    hij is toen opgekocht,maar of die nog leeft ik weet het niet.

                                    en een b corsa (96) JH-DB-32? 5drs ook spinternieuw had stond op nabij een kruising bij me moeder in Strijp geparkeerd en zitten lekker gezellig binnen, ineens piepende remmen klabats! verliest iemand de macht over hets stuur en ja hoor bats tegen de onze corsa en hoppa 3750 gulden schade:D en dan soms een paaltje of een boom maar nooit hard altijd zachtjes.

                                    #17471513
                                    jblfreak
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      30 June 2004

                                      3 jaar geleden de dett half platgereden

                                      was tegenligger die nog even linksaf wilde en ik rechtdoor

                                      astra was A-style deur B-style en dorpel naar gruziel dashboard kastje wilde niet meer open

                                      3500€ schade en krijg je maar de dagwaarde(1250:fy1) maar binnen 4 weken weer netjes en koste me 300 :P

                                      #17471514
                                      mark
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        30 June 2004

                                        mijn eerste stuurbekrachtiging:thumbdown

                                        #17471515
                                        GlennGSI
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          28 August 2007

                                          Toen ik net 18 was men brommer plat gereden onder een auto. Ik reed de weg op en de auto reed te hard en midden op de weg.. Ik baalde er wel van had de brommer nieuw gekocht voor 2750 euro en had hem ten tijde van het ongeluk net een week een hele grote beurt gegeven en op marktplaats gezet. die 2300 euro die hij waard was, werd ineens 750 euro. Toen was het budget voor een Kadett GSi ineens heel anders…

                                          Ik had zelf overgens niks, was zo met een koprol de berm ingerold… Wel veel gezeur met de politie gehad.. ik moest men kentekenbewijs inleveren maar dat vertikte ik omdat ze ook het overschrijvings bewijs wouden… Aantal keer met de politie chef noord oost gelderland aan tafel gezeten toen het eindelijk duidelijk werd dat de agent ter plaatse een fout had gemaakt en een leerling bleek te zijn, die wist niet dat ie alleen de voertuiggegevens mocht innemen…

                                          #17471516
                                          opelvssn
                                            Lid sinds:
                                            30 June 2004

                                            enigste ongeluk tot nu toe, in 2005, netjes wachten op een voorganger die af wil slaan richting een woonhuis, vrouw achter me ziet het niet en vliegt met 110 km uur naar binnen :o



                                            #17471517
                                            imported_Gsifreak
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              29 June 2004

                                              Vorig jaar mei achterop een auto geklapt..tijdens regen:cry

                                              #17471518
                                              Rbin
                                                Lid sinds:
                                                26 October 2008

                                                Langs een stoeprand geschuurd met m’n toen nog 1 dag oude velgen,, een paar maanden gelede weliswaar en schade is aan ’t wegtrekken :)

                                                #17471519
                                                asconahobbyist
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  23 June 2008

                                                  november jongstleden iets te laat geremd met mn Asci.
                                                  Trekhaak nissan Qashqai is toch wel hard.

                                                  http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4YXQH6JW.jpg

                                                23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
                                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.