irmscher koplampen

Forumindex Forums Modellen Kadett irmscher koplampen

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259617
    hanskadett
      Lid sinds:
      18 April 2009

      hoi heren
      weet iemand mij te vertellen als ik de irmscher dubbelronde schijnwerperunits heb of dar de lampen van een bmw e30 in passen want dan kan ik er angel eyes in knallen

      #18163409
      Vinci
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2009

        Nou dat wordt als het al past nog een heel geknutsel hoor! Die E30 lampen zitten achter glas, en de Irmscher dubbele schijnwerpers zijn voorzien van compleet waterdichte ronde units. Dus succes! :thumb

        Als je het echt mooi wilt zul je sowieso moeten knutselen, en dan zou ik persoonlijk nu gaan voor Braziliaanse koplampglazen (helder kunststof) en Audi A4 B5 angel eye units en die voorzien van leds. Heb zo’n soort project half af hier liggen, maar dan met originele glazen van de Kadett en ziet er erg mooi uit, alleen moet er nog een hoop aan gebeuren om het in te kunnen bouwen. Wil ze in originele frames inbouwen, zodat ze op de originele manier af te stellen zijn, en altijd nog weer terug te wisselen zijn naar originele lampen.

        http://www.kadett-forum.de/thread.php?postid=583652#post583652″ onclick=”window.open(this.href);return false;

        #18163410
        Vinci
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 August 2009
        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.