ipod aansluiten op autoradio

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum ipod aansluiten op autoradio

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214434
    robio
      Lid sinds:
      23 November 2009

      Ik heb een opel vectra uit 2003 met een CDR 2005 VDO radio. Mijn vraag is of ik hier direct een ipod op kan aansluiten. Ik heb zelf geen sleutel om de radio eruit te halen dus ik kan niet zien of er een extra ingang aan de achterkant zit. Ik heb ook zo’n FM modulator maar ik heb me laten vertellen dat het resutaat beter is met een directe verbinding.

      Wie kan mij helpen? Alvast bedankt groet Rob.

      #17555414
      speaker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2007

        Neej, de cdr500 kan niet zo erg veel. Is wel een goede radio/cd speler , maar verder ook niet !
        Fm-modulator kan wel, maar is niet echt super ( tenzij je die uit het buitenland hebt, maar dan kan de overige file ook je Ipod ontvangen :D

        Enne……. ff fotootjes van je vec??

        #17555415
        robio
          Lid sinds:
          23 November 2009

          Bedankt voor de snelle reactie, de FM modulater heb ik gehad dus weet niet waar hij vandaan komt. Maar hij is wel van het merk caliber (volgens mij een goed merk) en je moet hem tussen de antenne zeten mbv kabels. Daar zit ook verschil in toch..??

          Die foto’s…. die zal ik maken als het *vd eens ophoud met regenen. haha

          Mvg,
          Rob.

          #17555416
          speaker
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 March 2007

            Jep het beste is een modulator die je tussen de antennekabel pluged.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.