Internal server error bij (her)activeren via de link in mail

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Internal server error bij (her)activeren via de link in mail

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271416
    Roeluzzz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 July 2006

      Na het aanpassen van mijn forum details (ander email adres) kreeg ik de melding dat mijn account her activeert moest worden.
      netjes een mailtje gehad met een link ter activatie… Klik.. bam Algemene fout..

      Algemene fout
      SQL ERROR [ mysqli ]

      Column ‘log_operation’ cannot be null [1048]

      Een SQL-fout deed zich voor tijdens het samenstellen van deze pagina. Contacteer de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.

      Gelieve de beheerder of webmaster te contacteren: webmaster@opel-forum.nl.
      Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

      Na het opnieuw inloggen en checken is mijn email adres wel goed aangepast maar heb ik geen idee of mijn account nu nog geactiveerd is of dat ik er straks niet meer op kom :)

      CHeers,

      #18280724
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Wij zijn vandaag met klein serveronderhoud bezig geweest, mogelijk heeft dit de fout veroorzaakt.

        Hou het even in de gaten, en mocht je vaker problemen hebben laat dit even weten, Je account is gewoon actief.

        #18280725
        Andre_Ede
          Lid sinds:
          16 June 2006

          Er zit ergens iets fout ik had vorige week een wachtwoord verandering gedaan en toen kreeg ik ook die error.

          #18280726
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            ok ik zal dit even gaan testen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.