Interieurverlichting gaan stuk

Forumindex Forums Modellen Astra Interieurverlichting gaan stuk

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268621
    Jiang153
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 August 2013

      Zoals de titel al luidt lijkt het net alsof de interieurverlichting in mijn Astra G één voor één aan het stukgaan is :(

      Mijn dagteller/km-stand verlichting doet het al sinds twee weken niet meer en nu zie ik vanavond dat bij de middenconsole computer (met datum, temp, tijd) de rechterkant ook wat zwakjes is.. :???:

      Heb het bij de garage gevraagd en alleen het vervangen van de tellerverlichting gaat me al €35/45,- euro kosten. Wordt ik hier afgezet…? De rest van de teller doet het namelijk nog wel echt alleen maar die met de km-stand :???:

      #18257482
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Teller lampjes v.v kan je makkelijk zelf, hier een how-to: http://www.steve010.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Niet toevallig aan het draai knopje gezeten(op je verlichtingsschakelaar) om de felheid te verstellen?

        #18257483
        Jiang153
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 August 2013

          @Opeltje17 wrote:

          Teller lampjes v.v kan je makkelijk zelf, hier een how-to: http://www.steve010.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

          Niet toevallig aan het draai knopje gezeten(op je verlichtingsschakelaar) om de felheid te verstellen?

          Heb het al zelf geprobeerd maar lukte niet. Daarnaast heb ik niet eens gereedschap :???:

          Nee mijn felheid staat op maximaal alleen ik zie duidelijk dat de rechterkant wat zwakker is

          #18257484
          black_astra
            Lid sinds:
            30 November 2010

            @Jiang153 wrote:

            @Opeltje17 wrote:

            Teller lampjes v.v kan je makkelijk zelf, hier een how-to: http://www.steve010.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

            Niet toevallig aan het draai knopje gezeten(op je verlichtingsschakelaar) om de felheid te verstellen?

            Heb het al zelf geprobeerd maar lukte niet. Daarnaast heb ik niet eens gereedschap :???:

            Nee mijn felheid staat op maximaal alleen ik zie duidelijk dat de rechterkant wat zwakker is

            Gewoon paar keer op slaan heb ik ook gedaan toen mijne niet meer werkte. Sinds dien is die nog maar 1x weer uitgevallen maar werkt bijna altijd weer

            #18257485
            Jiang153
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 August 2013

              Zo ziet het er nu uit

              #18257486
              Firezi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 May 2011

                Midden console is wel een redelijke klus om te vervangen. Maar wel te doen ook al heb je geen technische kennis.
                Tellerbak is prima zelf te doen als je een torkx setje hebt (en evt een platte schroevendraaier)

                Die lampjes hoeven ook niks te kosten, evt zet je er meteen gekleurde ledjes in.

                Maar 40 euro is wel veel hoor, om te laten doen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.