Interieur schade Astra G inbraak

Forumindex Forums Modellen Astra Interieur schade Astra G inbraak

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18459086
    Opelfan1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 March 2020

      beste forumleden,

      Ik heb een Astra G uit 2001. Helaas is er een (kleine) inbraak geweest in de auto waarbij de rechter voordeur ruit is ingeslagen. Hierdoor heeft het leer aan de deur wat schade opgeleverd (zie foto’s). Is er een manier om het te repareren of zal ik het paneel moeten vervangen. Als het gerepareerd kan worden hoe kan ik het dan (zelf) repareren?

       

      Met vriendelijke groet

      Opelfan1IMG-20220305-WA0002IMG-20220305-WA0001

      #18459167
      john-opel
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 June 2012

        Jammer dat iemand het nodig vond je auto te vernielen. Ik zou niet verder gaan dan het met grijze of zwarte viltstift aanstippen van die beschadigde witte plekken. Dan valt het bijna niet meer op lijkt mij?

        #18459174
        Opelfan1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 March 2020

          Beste John-opel,

          Bedankt voor je snelle reactie. Het bijwerken met een viltstift is inderdaad een optie, maar mischien is het lastig om op het foto te zien maar de schade is wel groot (1 cm) en er is wel meer schade buiten de foto. Het zijn vooral veel deukjes en stukjes leer dat eraf is “gescheurd”. Ken je misschien een andere optie aangezien de rest van het interieur best wel netjes is.

           

          met vriendelijke groet,

          Opelfan1

          #18459858
          john-opel
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 June 2012

            Je kunt een paneel van een sloopauto overzetten, maar dat levert weer andere problemen op als afbrekende pluggen en veel werk.

            Ik zou toch gaan voor het maskeren / wegwerken. Googel op kunststof / beschadigd leer herstellen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.