interieur probleem [hulp nodig]

Forumindex Forums Modellen Astra interieur probleem [hulp nodig]

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240620
    AstraLimburgDriver
      Lid sinds:
      12 May 2010

      Hey allemaal,

      Ik heb een klein vraagje, ik heb een tijdje geleden aan de bestuurderskant van mijn Astra de veiligheidsgordel laten vervangen omdat de oude helemaal gedraaid was en niet meer goed te krijgen was ook niet met strijken etc.

      Na het vervangen is de ellende begonnen, ze hebben natuurlijk voor het vervangen de zijkant los moeten hebben gehad en dit is niet goed meer terug geplaatst of gemonteerd.
      Ik heb een 3 deurs en als ik op de achterbank zit en dus het zijvak bekijk (waar de box zit) zie ik dat het hele zware interieur verschuift op ten duur. Er zit bij de raam een plastic strip waar het interieur onderin wordt geschoven en door het rijden en trillingen schuift bij mij steeds het interieur eronder uit en zit ik dus een witte rand en gaat mijn interieur erdoor beschadigen.

      Ook kan ik niet meer fatsoenlijk zonder een beetje geweld te gebruiken mijn riem in hoogte verstellen (gene wat aan de deur post zit)
      Nu weet ik dat het is van terug gaan naar waar je het hebt laten doen maar ik heb er geen vertrouwen meer in als ze zoiets afleveren.

      Nu de vraag hoe kan ik dit zelf fixen, zodat het interieur op zijn plaats zit, ik heb erachter al eens gekeken en heb op de deur post een zwart plastic gezien dat aan het interieur vast zit en door dubbelzijdige tape aan de deur post vast zit, deze heb ik al een vervangen door nieuwe en goed aangedrukt maar dit verhelpt het probleem niet..

      Wie o wie snap mijn probleem en kan mij helpen dat het interieur op de plek blijft en niet meer verschuift en hoe krijg ik het verstellen van de riem weer soepel lopend.

      Bedankt voor het meedenken allemaal

      #17909909
      AstraLimburgDriver
        Lid sinds:
        12 May 2010

        Niemand enig idee ?? :(

        #17909910
        Wilma
          Lid sinds:
          5 September 2007

          Denk zelf weer de hele handel uitbouwen en dat ook zelf weer terugbouwen.
          Vermoedelijk hebben ze het gewoon niet goed gedemonteerd waardoor die witte dopjes kapot zijn.

          #17909911
          robert_corsa
            Lid sinds:
            16 May 2009

            dat denk ik ook ja
            foto’s zouden fijn zijn

            #17909912
            AstraLimburgDriver
              Lid sinds:
              12 May 2010

              Witte dopjes jullie bedoelen de ophangingen montage punten??

              #17909913
              Frankvanz
                Lid sinds:
                9 January 2010

                Dat bedoelen ze! je kan het heel makkelijk loshalen.

                #17909914
                Frankvanz
                  Lid sinds:
                  9 January 2010

                  Mischien heb je hier iets aan
                  http://www.astraownersclub.com/documents/technical/rearseatcard.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

                  #17909908
                  AstraLimburgDriver
                    Lid sinds:
                    12 May 2010

                    Link werkt niet maar is al opgelost met verlagen heb ik er gelijk naar laten kijken :) is weer allemaal in orde.
                    Toch bedankt

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.