Forumindex › Forums › Modellen › Astra › interieur probleem [hulp nodig]
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 juli 2011 om 19:57 #17240620
Hey allemaal,
Ik heb een klein vraagje, ik heb een tijdje geleden aan de bestuurderskant van mijn Astra de veiligheidsgordel laten vervangen omdat de oude helemaal gedraaid was en niet meer goed te krijgen was ook niet met strijken etc.
Na het vervangen is de ellende begonnen, ze hebben natuurlijk voor het vervangen de zijkant los moeten hebben gehad en dit is niet goed meer terug geplaatst of gemonteerd.
Ik heb een 3 deurs en als ik op de achterbank zit en dus het zijvak bekijk (waar de box zit) zie ik dat het hele zware interieur verschuift op ten duur. Er zit bij de raam een plastic strip waar het interieur onderin wordt geschoven en door het rijden en trillingen schuift bij mij steeds het interieur eronder uit en zit ik dus een witte rand en gaat mijn interieur erdoor beschadigen.Ook kan ik niet meer fatsoenlijk zonder een beetje geweld te gebruiken mijn riem in hoogte verstellen (gene wat aan de deur post zit)
Nu weet ik dat het is van terug gaan naar waar je het hebt laten doen maar ik heb er geen vertrouwen meer in als ze zoiets afleveren.Nu de vraag hoe kan ik dit zelf fixen, zodat het interieur op zijn plaats zit, ik heb erachter al eens gekeken en heb op de deur post een zwart plastic gezien dat aan het interieur vast zit en door dubbelzijdige tape aan de deur post vast zit, deze heb ik al een vervangen door nieuwe en goed aangedrukt maar dit verhelpt het probleem niet..
Wie o wie snap mijn probleem en kan mij helpen dat het interieur op de plek blijft en niet meer verschuift en hoe krijg ik het verstellen van de riem weer soepel lopend.
Bedankt voor het meedenken allemaal
2 juli 2011 om 12:31 #17909909Niemand enig idee ?? :(
2 juli 2011 om 17:51 #17909910Denk zelf weer de hele handel uitbouwen en dat ook zelf weer terugbouwen.
Vermoedelijk hebben ze het gewoon niet goed gedemonteerd waardoor die witte dopjes kapot zijn.2 juli 2011 om 20:22 #17909911dat denk ik ook ja
foto’s zouden fijn zijn4 juli 2011 om 09:53 #17909912Witte dopjes jullie bedoelen de ophangingen montage punten??
8 juli 2011 om 19:46 #17909913Dat bedoelen ze! je kan het heel makkelijk loshalen.
8 juli 2011 om 20:16 #17909914Mischien heb je hier iets aan
http://www.astraownersclub.com/documents/technical/rearseatcard.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;8 juli 2011 om 20:54 #17909908Link werkt niet maar is al opgelost met verlagen heb ik er gelijk naar laten kijken :) is weer allemaal in orde.
Toch bedankt -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.