Interieur en Pollenfilter vervanger Opel Astra G 1999

Forumindex Forums Modellen Astra Interieur en Pollenfilter vervanger Opel Astra G 1999

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18355406
    foxy1978
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 April 2018

      Hallo, ik zou graag willen weten waar ik de pollenfilter moet plaatsen, het interieurfilter hebben we al erin zitten nieuw, de motorcode is X16SZR ,ik zou graag dmv foto`s willen zien waar die precies moet komen, ik kon het op youtube niet zo gauw vinden, meest logische was bij de bestuurders kant onder het raam daar zit namelijk wel een lucht ingang die lang rechthoekig is maar ik zie het wel of er een reactie komt :dank-u:

      #18355412
      miraltje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        pollen filter = interieur filter.

        enige optie die je hebt is normaal filter of koolstoffilter

        #18355417
        foxy1978
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 April 2018

          Ok ik maak er aan op uit dat er maar 1 interieurfilter in gaat en dat is degene achter het kastje aan de bijrijders kant, in het onderhouds pakket zaten namelijk 2 soortgelijke filters vandaar :unsure:

          #18355418
          foxy1978
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 April 2018

            Het is dat we snel vervoer nodig hadden maar anders had ik wel wat anders gekozen wel :smiley-car:

            #18355432
            opel-mark
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2011

              Het is hetzelfde filter als in een astra H zit, beide gevallen moet je het handschoenkastje eruit halen want hij zit achter de middenconsole bereikbaar vanachter het handschoenkastje.

              Bereid je maar voor op wat lastig werk om het er goed in te krijgen.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.