Interesse peiling Cabrio en Station

Forumindex Forums Modellen Ascona Interesse peiling Cabrio en Station

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226625
    Arjen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Ik ga een deel van mijn verzameling weg doen. Wat kan ik vragen voor de Cabrio denken jullie? Nieuwe zijpanelen links achter en rechtsachter. Nieuwe bumpers, compleet nieuw gespoten rood + blanke lak, sierlijsten, verlichting, banden, enz. 1.8i automaat, perfecte kap. :hmmz

      En mijn Ascona Station. Uniek in Europa. Moet wel gerestaureerd worden. Compleet met zeer zeldzame onderdelen.

      #17736818
      paulgijssen
        Lid sinds:
        30 December 2008

        lastig op dit moment, zeer leuk spul dat wel.

        Geld zit erg vast bij iedereen, met de cabrio zou ik tot de volgende zomer wachten

        #17736819
        CQPV6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 October 2008

          :o zonde zonde zonde Arjen:cry:cry:cry

          #17736820
          Opelkees
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 September 2007

            die cabrio is wel mooi zeg:wors

            #17736821
            manta1988
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2008

              hoeveel zijn er eigenlijk van die ascona station gemaakt:hmmz ben wel benieuwd

              #17736822
              Ghanz
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 July 2005

                :o je bent aan het opruimen dus.

                had rob nog wel plek voor de sc dan..? toch niet in HET rijtje erbij gezet toch… :D

                verder wel verduld aparte station… wist helemaal nie dat die bestonden haha.
                suck-6 verder.

                #17736823
                asconahobbyist
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 June 2008

                  tsja,Arjan,het blijft lastig.
                  Dit soort wagens valt echt in de categorie,wat de gek er voor geeft.
                  zeker bij de cabrio zal je je investering nooit terug vangen.
                  Een overleden kennis van mij heeft een Ascona C Keinath Cabrio nagelaten,ook compleet nieuw.
                  De restauratie heeft ook ruim 10.000 euro gekost,hij is inmiddels getaxeerd op 17.000 euro!!!
                  Maar verkoop brengt ie nog geen 3000 euro op,niemand wil er meer voor geven.
                  Z’n vrouw (weduwe) heeft dus ook maar besloten om m lekker te houden,voor een schijtprijs verkopen kan altijd nog.
                  Denk dat t met jouw cabrio ook zo is,dat je er met moeite 3000 euro voor kan vangen.
                  Ik zou m in jouw geval,tenzij je echt dringend geld en/of ruimte nodig hebt, lekker houden.
                  Tis toch een prachtkar!
                  De Cavalier station zou ik eens proberen om m in Duitsland aan de man te brengen,schijnt dat ze daar helemaal gek van die dingen zijn!

                  #17736824
                  teungts
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 July 2004

                    heb je niet meer foto,s van de station

                    #17736825
                    paulgijssen
                      Lid sinds:
                      30 December 2008

                      had in 2009 mij cabrio ook te koop, kan er toen 4500 voor krijgen wat ik niet genoeg vond

                      dit ter info

                      Gewoon laten staan, org NL zijn er niet veel meer van

                      #17736826
                      asconahobbyist
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        23 June 2008

                        dat bedoel ik inderdaad Paul,ze brengen eigenlijk (nog) niet op wat ze waard zijn.
                        Die van jou is ook schitterend,lekker houden inderdaad.
                        Met een Asci Cabrio rij je exclusiever als met menig Ferrari!:P Een sedan ook trouwens al!

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.